Vertel!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
Carice heeft op me gereageerd via twitter. Ja ja, nu zijn jullie zeker jaloers dat jullie geen twitter hebben, he?
quote:
twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
Jezus hequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
.
"En ik heb m niet eens geblockt"quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
.
Wauwquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
.
Wat was er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Goed bezig hier, ik heb wonden en blauwe plekken zonder dat ik weet hoe ik eraan komEn nee niet van vrijdag.
Onmogelijk want tijd van de maandquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het sekswonden zijn.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef Chai het volgende:
Wie doet op twitter even @Carice: Vind je erg verzuurd en kinderachtig op alles reageren. Block.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wil Fas het voor ons doen? want ik moet mijn privacyshit of zo veranderen dan en ik snap twitter nie goe
Ik luister altijd naar jou, dat weet je toch.quote:
Tegenwoordig is elke BN'er DJ. Kan niet wat wezen.quote:
Kan ze zien sinds wanneer iemand haar volgt?quote:
Oh jij hebt ook block gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar jou, dat weet je toch.
Zag alleen haar tieten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens wat een onzin dat ze kritiek zogenaamd 'prima' vindt. Ze reageert ook altijd gepikeerd op mensen die bv. zeggen dat zij bout is in Game of Thrones
Soms is neuken voor een camera gewoon niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens wat een onzin dat ze kritiek zogenaamd 'prima' vindt. Ze reageert ook altijd gepikeerd op mensen die bv. zeggen dat zij bout is in Game of Thrones
Zoals?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Gridlok het volgende:
Vind Carice opzich wel een leuke actrice, niks op aan te merken. Zijn wel ergere mensen op het witte doek.
Prachtig.quote:
Barry Atsma. Carice is tenminste nog wel enigszins leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Gridlok het volgende:
Vind Carice opzich wel een leuke actrice, niks op aan te merken. Zijn wel ergere mensen op het witte doek.
Batsma ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Barry Atsma. Carice is tenminste nog wel enigszins leuk om naar te kijken.
Ja maar jij bent een vrouw.quote:
Dat bedoel ik niet, ik zeg alleen dat het dan anders is.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still I'm still Carice from the blocks
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still I'm still Carice from the blocks
Hehe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Neejoh ik ben ook de lulligste nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik zeg alleen dat het dan anders is.Ga me niet slaan nu alsjeblieft.
Haha, goed idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |