En als je dat zegt gaan mensen roepen dat die film een lage IMDb-score heeft, dus dat kan niet!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:19 schreef wise het volgende:
[..]
daarom. Van review / previews trek ik mij weinig aan. Vaak films gezien die een 4 kregen en die ik juist wel goed vond.
En ik in jou,je kan niet lezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Janies en Sinos ik ben een beetje teleurgesteld in jullie.
Wat moet __ndom dan zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Janies en Sinos ik ben een beetje teleurgesteld in jullie.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik in jou,je kan niet lezen.
dus niks van aantrekken wat anderen zeggen dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als je dat zegt gaan mensen roepen dat die film een lage IMDb-score heeft, dus dat kan niet!
Oja idd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Het moet denk ik condom zijn.
Case closed
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van random? Het staat er nog gewoon onder ook.
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
dus niks van aantrekken wat anderen zeggen dus
Lordyquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van random? Het staat er nog gewoon onder ook.
quote:
en nu naar huisquote:
O ja, maar das eigenlijk te netjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef Maisnon het volgende:
Het moet denk ik condom zijn.
En dan heb ik het over de dingen die je er in zou moeten lezen hihi seks
Case closed
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga mezelf even tegen de muur aan smijten door mijn driedubbele fail
![]()
Sorry.
Doe je wel zachtjes?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Sorry.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Sorry.
peanutsquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet morgenwerken van half 9 tot 8.
neequote:
ga jij doen die dag¿quote:
Wat doe je @ Kdag?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel sneller toch, "wat doe je @ Qday?"
j vn k k vnf n tpk als snllrquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel sneller toch, "wat doe je @ Qday?"
Pasen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Eday gedaan
Binnenkort ook weer Pnkstrn en Hvrtquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Eday gedaan
Hween vieren ze hier nu ook wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallo das 5 letters beter zeg je Eday
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallo das 5 letters beter zeg je Eday
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Nou t gaat me niet zozeer om de afkorting maar dat 't ook zo in het engels moet, terwijl het de meest nederlandse feestdag zou moeten zijn
Eens met klacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Nou t gaat me niet zozeer om de afkorting maar dat 't ook zo in het engels moet, terwijl het de meest nederlandse feestdag zou moeten zijn
Maar hoe moet ik mezelf dan profileren als zijnde hip en happening?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit mag eigenlijk niet gepost worden he?
[ Bericht 26% gewijzigd door Vaseline_ op 24-04-2012 17:42:40 ]
Dan voel ik me ook weer een zeur, kan er verder niet echt wakker om liggenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind het wel een beetje respectloos tegenover die vrouw ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit mag eigenlijk niet gepost worden he?
With my pack on my back, down the road I will stray.
Vanochtend was er pas een trieste uitzending.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:35 schreef Juminelle het volgende:
Oh my, ik word een beetje verdrietig van die mensen bij Dr PhilKanker.
Als ik twitter had had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef Chai het volgende:
Wie doet op twitter even @Carice: Vind je erg verzuurd en kinderachtig op alles reageren. Block.
Aw, wat een schatjequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vanochtend was er pas een trieste uitzending.
Over dit filmpje:
Mensen die daar helemaal om flippen omdat het racistisch zou zijn. Elke mongool snapt toch dat dat gewoon een grapje is van een vader die z'n dochter trollt
Zucht, dat soort mensen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Over dit filmpje:
Mensen die daar helemaal om flippen omdat het racistisch zou zijn. Elke mongool snapt toch dat dat gewoon een grapje is van een vader die z'n dochter trollt
Beetje raar filmpje wel vind ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Over dit filmpje:
Ja ik kan daar zo kwaad om wordenquote:
Waarom kijkt er uberhaupt iemand naar dan pauperprogramma.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:35 schreef Juminelle het volgende:
Oh my, ik word een beetje verdrietig van die mensen bij Dr PhilKanker.
quote:
quote:It started because she was told to clean up her toys around the living room before bed. She had a few barbies in her hands and asked why some were white, and some were black. The video is the result.
If she had brought a small barbie and a tall barbie, I would have told her all 3 year olds turn into giants, and every vertically challenged person would be upset.
She picked the subject matter, and we ran with it.
Clearly, she is thinking about the COLOR, not the ethnicity. To believe a 3 yr old can distinguish anything to do with race is beyond retarded.
Alles wat met negers te maken heeft, ligt daar zo extreem gevoelig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik kan daar zo kwaad om wordenEn die kk Dr. Phil die het daar natuurlijk helemaal mee eens is
![]()
. Zo Amerikaans, echt ik haat dat
Mwa, ik vind het wel een enigszins vreemd grapje eigenlijk. Kan me er wel iets bij voorstellen dat mensen dat niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Over dit filmpje:
Jezusquote:
Misschien wil Fas het voor ons doen? want ik moet mijn privacyshit of zo veranderen dan en ik snap twitter nie goequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik twitter had had ik het gedaan.
Omdat vermakelijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:43 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Waarom kijkt er uberhaupt iemand naar dan pauperprogramma.
Ik reageerde sws altijd heel overdreven op troll dingen van mijn vader, maakte niet uit wat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Rare trollactie. Rare reactie van dat meisje.
Waar van?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JezusZe is 3. Alsof ze daar serieus besef van heeft.
Zonder uitleg is t raar, zo is t wel begrijpelijk.quote:
Ja, zoals die politieagent die zo'n onschuldig negertje neerschoot. Heisa om niets.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alles wat met negers te maken heeft, ligt daar zo extreem gevoelig.
Jezus, dat filmpjequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, zoals die politieagent die zo'n onschuldig negertje neerschoot. Heisa om niets.
Zoals die vader al zegt, van etniciteit of eventuele racisme ofzoquote:
die wijkagent¿quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, zoals die politieagent die zo'n onschuldig negertje neerschoot. Heisa om niets.
Zie wat Janies zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zoals die vader al zegt, van etniciteit of eventuele racisme ofzoAlsof een kind van 3 doorheeft dat dit eventueel racistisch kan overkomen. Ze denkt waarschijnlijk gewoon aan de kleur zwart, en zoals veel kinderen vind ze die kleur gewoon niet mooi
Hoe had een kind van 3 dan moeten reageren volgens jou?
K-Dag bekt niet lekker, Qday typt sneller op zowel PC als telefoon (ook moet ik 'Koninginnedag' vaak verbeteren als ik snel typ) en bovendien is Amsterdam officieel tweetalig, dus zowel Koninginnedag als Queensday zijn juist.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Of die hele KKK-beweging. Paar brandende kruizen in de tuin, nou whooptie-fuckin'-doo hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
Was daar laatst geen gezeik over in het nieuws dat mensen dat niet wilden hebben? Die tweetaligheid?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
K-Dag bekt niet lekker, Qday typt sneller op zowel PC als telefoon (ook moet ik 'Koninginnedag' vaak verbeteren als ik snel typ) en bovendien is Amsterdam officieel tweetalig, dus zowel Koninginnedag als Queensday zijn juist.
Als mijn moeder mij vroeger had verteld dat ik op mijn vierde opeens zwart zou worden had ik misschien ook wel zo gereageerd. Als ze me had verteld dat ik roze zou worden zou ik juichen. Dat heeft echt helemaal niets met racisme te makenquote:
wel in het olympisch stadion toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Hey ze gaan op Koninginnedag geen grote parties meer geven op Museumplein enzo hoorde ik?
Chill man, en nu maar hopen dat een groot deel van die boeren thuis blijft
Reken maar van niet hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Hey ze gaan op Koninginnedag geen grote parties meer geven op Museumplein enzo hoorde ik?
gaat kut weer wordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ajax kampioen, 't zal me het feestje wel worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef Sinosappel het volgende:
Maar daar ga je als Amsterdammer toch geen koninginnedag vierenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wel in het olympisch stadion toch?
Sowieso vind ik het gaar om semi-indoor koninginnedag te vieren en dan nog entree vragen ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar daar ga je als Amsterdammer toch geen koninginnedag vieren? Dus heb je er als Amsterdammer geen last van.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het gaar om semi-indoor koninginnedag te vieren en dan nog entree vragen ook.Ik struin gewoon door de stad met een rugzak vol drank en kijk waar het gezellig is.
Dat klopt, maar als je een kind vertelt dat zwarte mensen slecht zijn, dat ze stelen, moorden en dat ze minderwaardig zijn aan 'ons blanken' reageert dat kind ook zo. Dat ligt dan niet aan het kind, maar aan de ouders en dat kun je ze wel degelijk kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als mijn moeder mij vroeger had verteld dat ik op mijn vierde opeens zwart zou worden had ik misschien ook wel zo gereageerd. Als ze me had verteld dat ik roze zou worden zou ik juichen. Dat heeft echt helemaal niets met racisme te makenOverdreven gedoe.
jawel er is een festival gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar daar ga je als Amsterdammer toch geen koninginnedag vieren? Dus heb je er als Amsterdammer geen last van.
Tuurlijk, maar dat heeft dan ook helemaal niets met dit filmpje te maken. Nergens claimt die vader dat zwarte mensen slecht zijn, dat ze stelen, moorden en dat ze minderwaardig zijn aan 'ons blanken'.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je een kind vertelt dat zwarte mensen slecht zijn, dat ze stelen, moorden en dat ze minderwaardig zijn aan 'ons blanken' reageert dat kind ook zo. Dat ligt dan niet aan het kind, maar aan de ouders en dat kun je ze wel degelijk kwalijk nemen.
Sowieso het volk dat op Koninginnedag naar de grote steden trekt...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jawel er is een festival gewoonMaargoed, ik zal het daar niet snel vieren. Gewoon beetje waus door stad strompelen of misschien een technofeestje in noord
Dat zeg ik ook niet, ik zeg wel dat ik me voor kan stellen dat het zo kan lijken als je dit filmpje ziet zonder uitleg en dat het dus niet zo heel raar is dat mensen dit filmpje als racistisch zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat heeft dan ook helemaal niets met dit filmpje te maken. Nergens claimt die vader dat zwarte mensen slecht zijn, dat ze stele, moorden en dat ze minderwaardig zijn aan 'ons blanken'.
Alsof jij niet hetzelfde zou doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Sowieso het volk dat op Koninginnedag naar de grote steden trekt...
Hier stikt het ook altijd van de boeren, provincialen en kudtstudenten.
Serieus? lol. Wel beterquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wel in het olympisch stadion toch?
Eens. [/boerin Chai]quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof jij niet hetzelfde zou doenEr is over het algemeen gewoon veel meer te beleven, dus dat is gewoon logisch.
Mensen die zichzelf verheven voelen omdat ze 'in de grote stad' wonen
Ik vind 't ook wel irritant ja, vooral omgeving leidseplein en rembrandtplein. Je kan gewoon NIET normaal meer lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Sowieso het volk dat op Koninginnedag naar de grote steden trekt...
Hier stikt het ook altijd van de boeren, provincialen en kudtstudenten.
Maar dat is overal met Koninginnedagquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind 't ook wel irritant ja, vooral omgeving leidseplein en rembrandtplein. Je kan gewoon NIET normaal meer lopen.
Er zijn ongetwijfeld leuke boeren enzo...Maar die provincialen die met Kdag naar A'dam trekken is gewoon om te janken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof jij niet hetzelfde zou doenEr is over het algemeen gewoon veel meer te beleven, dus dat is gewoon logisch.
Hihihi, boerinnetje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben pas een echte.quote:
Ben met Qday nog nooit in Amsterdam geweest trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ze maar weer teruggaan naar hun dorpen :S :S kut boeren!!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Maisnon het volgende:
In het zuiden gaat ook superveel volk naar Eindhoven, volgens mij is dat ook de drukste stad dan na Amsterdam
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Maisnon het volgende:
In het zuiden gaat ook superveel volk naar Eindhoven, volgens mij is dat ook de drukste stad dan na Amsterdam
Wat er hier in Utrecht loopt ook. Om te janken. En wat Vasaline al zei: fokking druk! En dat komt voor door die lui.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld leuke boeren enzo...Maar die provincialen die met Kdag naar A'dam trekken is gewoon om te janken.
koninginnenacht werk ik dus ik lig op koninginnnedag tot 3 uur te pitten denk ik. Of ik haal gewoon door.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus? lol. Wel beterLaat ze daar maar lekker tegen elkaar aan staan
Ik ga met Koninginnenacht naar K met Peren in studio K en Koninginnedag vondelparken beetje door de Jordaan struinen
Ja, dat hebben wij hier liever niet. Ga maar naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chai het volgende:
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.
Ophorkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.
Heb jij je bordje al leeggegeten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij hier liever niet. Ga maar naar Amsterdam.
Ja dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Wat er hier in Utrecht loopt ook. Om te janken. En wat Vasaline al zei: fokking druk! En dat komt voor door die lui.
Laat ze hun eigen dorp onderkotsen, onderzeiken, etc.
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraatquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
koninginnenacht werk ik dus ik lig op koninginnnedag tot 3 uur te pitten denk ik. Of ik haal gewoon door.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.
Inderdaad. Laat al die boeren maar oprottenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
och was ik nog maar 18quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraat
Bijna. Nu yoghurt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Heb jij je bordje al leeggegeten?
Goed zo. Lekker gewoon daar blijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.
Gewoon 's ochtends geld verdienen met troep verkopen en dan smiddags feestje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou wel iets willen doen maar ik vraag me af hoe of wat verder vrienden van plan zijn, ik heb niet eens iets oranje's of geld uberhaupt
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:08 schreef Juminelle het volgende:
Inderdaad. Laat al die boeren maar oprottenVeel te druk hier altijd.
Je kan ook rood-wit-blauw gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou wel iets willen doen maar ik vraag me af hoe of wat verder vrienden van plan zijn, ik heb niet eens iets oranje's of geld uberhaupt
Ja hallo, ik snuif niet ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraat
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kan ook rood-wit-blauw gaan.
omigadomigodddd Maisnonnie dat is trouwens een fokking goed idee voor gradient nails!!
Hey, ik dacht niet aan je, maar if the shoe fits.quote:
Nog niet geprobeerd want ik vergeet elke keer een sponsje te kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]heb je het nu al geprobeerd?
Rood wit blauw.. haal ik denk ik.. ook niet
Het zijn trouwens ook altijd de meest boerse types die ik ken die daar heen gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, ik dacht niet aan je, maar if the shoe fits.
Ja. Waardoor ik niet meer normaal over de Korenmarkt kan lopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?
Je stond er nogal klein op, zag de outfit niet echt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Chai het volgende:
Niemand mijn mooie boerinnenoutfit opgemerkt? Dan haal ik hem snel weer weg, sta er nogal lomp op, want heb 3 lagen kleding aan.
Hoezo moet je je snel kunnen omkleden??quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:21 schreef Chai het volgende:
Ik heb een of andere groene tuinbroek overall aan, want voor bevallingen moet ik snel kunnen omkleden. En nog een vest voor de bovenkant. En daar onder gewoon normale kleding.
Elke ochtend op zo'n eenpootskrukje de koeien melken om 5 uur 's morgens. Eieren rapen. Hooien. Mesten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar boerinnenlife lijkt me wel tof eigenlijk.
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:26 schreef Chai het volgende:
Omdat bevallingen vaak onverwacht zijn en als er hulp nodig blijkt te zijn dan kan iedere seconde tellen.
Omdat een bevalling mega smerig is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?
Poepspetters, en het kalfje is slijmerig en nat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?
Ik heb het overleefd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Gridlok het volgende:
Facebook lijst keertje goed opschonen, was wel weer eens nodig.
Oh sorry, ik bedoel dat is wat ik aan heb als ik omgekleed ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ja ben ik een mongool dat ik het alsnog niet snap? Als je gewoon een boerinnenpakkie aan hebt en er komt onverwachts een bevalling wat valt er dan om te kleden?
Oh dus dan kan je dat snel aandoen zodat je kleren niet nasty worden bedoel je? Oke ik snapquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel dat is wat ik aan heb als ik omgekleed ben.Draag verder namelijk gewone kleding.
Niemand van fok. ( nog niet :0 :0 :0 :0 :0 )quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
Carice heeft op me gereageerd via twitter. Ja ja, nu zijn jullie zeker jaloers dat jullie geen twitter hebben, he?
quote:
twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
Jezus hequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
.
"En ik heb m niet eens geblockt"quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
.
Wauwquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
.
Wat was er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Goed bezig hier, ik heb wonden en blauwe plekken zonder dat ik weet hoe ik eraan komEn nee niet van vrijdag.
Onmogelijk want tijd van de maandquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het sekswonden zijn.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef Chai het volgende:
Wie doet op twitter even @Carice: Vind je erg verzuurd en kinderachtig op alles reageren. Block.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wil Fas het voor ons doen? want ik moet mijn privacyshit of zo veranderen dan en ik snap twitter nie goe
Ik luister altijd naar jou, dat weet je toch.quote:
Tegenwoordig is elke BN'er DJ. Kan niet wat wezen.quote:
Kan ze zien sinds wanneer iemand haar volgt?quote:
Oh jij hebt ook block gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar jou, dat weet je toch.
Zag alleen haar tieten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens wat een onzin dat ze kritiek zogenaamd 'prima' vindt. Ze reageert ook altijd gepikeerd op mensen die bv. zeggen dat zij bout is in Game of Thrones
Soms is neuken voor een camera gewoon niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens wat een onzin dat ze kritiek zogenaamd 'prima' vindt. Ze reageert ook altijd gepikeerd op mensen die bv. zeggen dat zij bout is in Game of Thrones
Zoals?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Gridlok het volgende:
Vind Carice opzich wel een leuke actrice, niks op aan te merken. Zijn wel ergere mensen op het witte doek.
Prachtig.quote:
Barry Atsma. Carice is tenminste nog wel enigszins leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Gridlok het volgende:
Vind Carice opzich wel een leuke actrice, niks op aan te merken. Zijn wel ergere mensen op het witte doek.
Batsma ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Barry Atsma. Carice is tenminste nog wel enigszins leuk om naar te kijken.
Ja maar jij bent een vrouw.quote:
Dat bedoel ik niet, ik zeg alleen dat het dan anders is.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still I'm still Carice from the blocks
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still I'm still Carice from the blocks
Hehe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Neejoh ik ben ook de lulligste nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik zeg alleen dat het dan anders is.Ga me niet slaan nu alsjeblieft.
Haha, goed idee.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga er nog steeds stuk op
Damn Mais echt zo funni jij
Ik zou fok sowieso niet noemen want dat vond ze kinderachtig en puberaal... ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik vind Carice anders niet zo vervelenddus je mag er zelf de credits voor opstrijken
En tevens kolder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou fok sowieso niet noemen want dat vond ze kinderachtig en puberaal... ofzo
Awww.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Geen ideeen dat terwijl ik nu weer fucking depressief ben heb ik net geconclusied
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:27 schreef Gridlok het volgende:
Beetje jammer dit allemaal.
kanker kinderen.
Kankerdom ben je danquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)rinken_handzeep.htmlKanker het moet toch niet gekker worden
Hahahah wtf, daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)rinken_handzeep.htmlKanker het moet toch niet gekker worden
In Rusland drinken mensen after shave.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Van je "medelanders" moet je het hebben, wat een lelijkheidquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
Als ze er niet ook maar een beetje om kan lachen is het officieel een verzuurde kut zonder zelfspot
Na duizend keer hetzelfde zou jij er ook niet meer om lachen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
Als ze er niet ook maar een beetje om kan lachen is het officieel een verzuurde kut zonder zelfspot
Ow die grap was al 1000 keer gemaakt? My bad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na duizend keer hetzelfde zou jij er ook niet meer om lachen.
Dan moet je 1) geen publiekelijk persoon worden of 2) gewoon negeren of 3) geen twitter etc nemen of 4) gewoon beter acterenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na duizend keer hetzelfde zou jij er ook niet meer om lachen.
Medelanders, wat? Snap het nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van je "medelanders" moet je het hebben, wat een lelijkheid
Of je doet gewoon normaal tegen elkaar ongeacht wat voor situatie je in zit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je 1) geen publiekelijk persoon worden of 2) gewoon negeren of 3) geen twitter etc nemen of 4) gewoon beter acteren
Eens wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of je doet gewoon normaal tegen elkaar ongeacht wat voor situatie je in zit.
Maar zij reageert echt op elke hater.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:
twitter:caricevhouten twitterde op woensdag 11-04-2012 om 10:52:14@toetanchamonn wow van je 'medelanders' moet je t maar hebben. Wat een lelijkheid. reageer retweet
Dus door " arrogant " te doen tegenover haar kijkers doet ze het goed ipv ze een normaal antwoord te geven als een normaal persoon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar zij reageert echt op elke hater.![]()
Snap wel dat ze ze blockt evt., maar reageer er dan gewoon niet op.
Nou, ik vind het grapje van die ene fokker gewoon grappig. Dat zij daar zo verzuurd op reageert geeft aan dat ze niet tegen kritiek kan in tegenstelling tot wat ze beweerd wel te kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind jij die grap van Mais/Fas te ver gaan dan? Als je dat aanstootgevend vindt moet je echt een chillpil nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En van FOK! weg blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind jij die grap van Mais/Fas te ver gaan dan? Als je dat aanstootgevend vindt moet je echt een chillpil nemen.
Ik niet, ik vind vrij weinig aanstootgevend. En het zal wel een opsomming zijn, denk je dat fas de enige was die iets poste?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind jij die grap van Mais/Fas te ver gaan dan? Als je dat aanstootgevend vindt moet je echt een chillpil nemen.
Oh nou, ik weet zeker dat velen je aids opmerking op FB ook aanstootgevend zullen vinden.quote:
Haha chill Bobbeh ik loop maar wat te kutten hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nou, ik weet zeker dat velen je aids opmerking op FB ook aanstootgevend zullen vinden.
Als ze nu werd uitgescholden ofzo, maar jezus.
er reageerde alleen maar FOKkersquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nou, ik weet zeker dat velen je aids opmerking op FB ook aanstootgevend zullen vinden.
Als ze nu werd uitgescholden ofzo, maar jezus.
Ohquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha chill Bobbeh ik loop maar wat te kutten hoor.
Jijquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha chill Bobbeh ik loop maar wat te kutten hoor.
Ik ken al die FOK twitters niet.quote:
quote:
Oh ik dacht dat het over twitter gingquote:
gewoon een twitter post quoten zoals iemand hem hier plaatst, dan kan je zelf de info veranderen zodat het lijkt alsof het van twittie komtquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef Gridlok het volgende:
Hoe deed je dat mais? Twitter aan bericht linken.
Snap echt niks van Twitterquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]twitter:caricevhouten twitterde op woensdag 11-04-2012 om 10:52:14@toetanchamonn wow van je 'medelanders' moet je t maar hebben. Wat een lelijkheid. reageer retweet
Smart, ik dacht al waarom kom ik nou bij carice uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gewoon een twitter post quoten zoals iemand hem hier plaatst, dan kan je zelf de info veranderen zodat het lijkt alsof het van twittie komt
He?quote:
Op iemand die een link postte: http://mobiel.nujij.nl/me(...)me-of.16498194.lynkxquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap echt niks van Twitterwaar is dit nou een reactie op?
Waar komt dat vandaan ja?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap echt niks van Twitterwaar is dit nou een reactie op?
Ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil m'n zomerkleren eindelijk weer aan kunnen, heb echt het gevoel alsof ik al een jaar dezelfde outfits draag
Jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ookKut winteroutfits. Ik wil jurkjes aandoen
Ja, dat dus! Heb vandaag nog een nieuw jurkje gekregen en ben verliefdquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaIk heb ook zoveel leuke nieuwe jurkjes en shortjes enzo, kan ook wel met panty soms maar dat is toch minder leuk.
Oh echt, coolquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Chai het volgende:
Volgens mij was het stukje van JB bij de TV draait door.
Die vliegtuigcrash en dan reclame voor tickets.
Ohh, plaatje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Heb vandaag nog een nieuw jurkje gekregen en ben verliefd
En shortjes
Ja dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In 'knowing' is een stukje van een vliegtuigramp, krijg je gelijk daarna in de reclame: deze film wordt mede mogelijk gemaakt door schipholvluchten (ofzo) .nl
Niet zo spannend verder, maar toch.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer van dat sletterig broekje, anders mooi.
Ik postte 'm eigenlijk ook alleen om die sleevequote:
Ik heb geen flauw idee waar die van is dus ik weet niet hoe ik moet zoekenquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik postte 'm eigenlijk ook alleen om die sleeve
Spray Tan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag volgens mij niet echt in de zon met mn hoofd deze zomerdilemma. Hoe ga ik mezelf nu bijkleuren?
Nee, houd ik niet zo van.quote:
Same here. Ik weet preciés wat ik wil maar ik teken als een kleuterquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Die sleeve is wel geil ja, ik kan écht niet tekenen. Ik heb een mooi beeld in mn hoofd maar kan t niet uitwerken
Dit wordt echt niets. Heb het al gezien in de voorstukjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Chai het volgende:
Nu shopping queens.![]()
Volgens mij gaat vandaag die slons shoppen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Die sleeve is wel geil ja, ik kan écht niet tekenen. Ik heb een mooi beeld in mn hoofd maar kan t niet uitwerken
Je zou eigenlijk aan iemand die daar wel van houdt moeten vragen of ze je er mee kunnen helpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Same here. Ik weet preciés wat ik wil maar ik teken als een kleuter
Hé, Maisquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[..]
Je zou eigenlijk aan iemand die daar wel van houdt moeten vragen of ze je er mee kunnen helpen
Hmmmm
Ja dat snap ik maar diegene kan toch niet precies uitbeelden wat ik in mn hoofd hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[..]
Je zou eigenlijk aan iemand die daar wel van houdt moeten vragen of ze je er mee kunnen helpen
Hmmmm
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar diegene kan toch niet precies uitbeelden wat ik in mn hoofd heb
Blank blijven, is ook mooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag volgens mij niet echt in de zon met mn hoofd deze zomerdilemma. Hoe ga ik mezelf nu bijkleuren?
True, ken alleen niemand die ik goed genoeg ken om daarachter te gaan zitten jammer genoegquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat weet je nietje kan gewoon samen doorgaan totdat het 't wel is
Is zij een slons?? Heb het gister niet gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Chai het volgende:
Nu shopping queens.![]()
Volgens mij gaat vandaag die slons shoppen.
Zo'n typische vintagechick eigenlijk. Niet echt slonzig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is zij een slons?? Heb het gister niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |