Er zijn ongetwijfeld leuke boeren enzo...Maar die provincialen die met Kdag naar A'dam trekken is gewoon om te janken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof jij niet hetzelfde zou doenEr is over het algemeen gewoon veel meer te beleven, dus dat is gewoon logisch.
Mensen die zichzelf verheven voelen omdat ze 'in de grote stad' wonen
Hihihi, boerinnetje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof jij niet hetzelfde zou doenEr is over het algemeen gewoon veel meer te beleven, dus dat is gewoon logisch.
Mensen die zichzelf verheven voelen omdat ze 'in de grote stad' wonen
Ik ben pas een echte.quote:
Ben met Qday nog nooit in Amsterdam geweest trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ze maar weer teruggaan naar hun dorpen :S :S kut boeren!!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Maisnon het volgende:
In het zuiden gaat ook superveel volk naar Eindhoven, volgens mij is dat ook de drukste stad dan na Amsterdam
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Maisnon het volgende:
In het zuiden gaat ook superveel volk naar Eindhoven, volgens mij is dat ook de drukste stad dan na Amsterdam
Wat er hier in Utrecht loopt ook. Om te janken. En wat Vasaline al zei: fokking druk! En dat komt voor door die lui.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld leuke boeren enzo...Maar die provincialen die met Kdag naar A'dam trekken is gewoon om te janken.
koninginnenacht werk ik dus ik lig op koninginnnedag tot 3 uur te pitten denk ik. Of ik haal gewoon door.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus? lol. Wel beterLaat ze daar maar lekker tegen elkaar aan staan
Ik ga met Koninginnenacht naar K met Peren in studio K en Koninginnedag vondelparken beetje door de Jordaan struinen
Ja, dat hebben wij hier liever niet. Ga maar naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chai het volgende:
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.
Ophorkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.
Heb jij je bordje al leeggegeten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij hier liever niet. Ga maar naar Amsterdam.
Ja dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Wat er hier in Utrecht loopt ook. Om te janken. En wat Vasaline al zei: fokking druk! En dat komt voor door die lui.
Laat ze hun eigen dorp onderkotsen, onderzeiken, etc.
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraatquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
koninginnenacht werk ik dus ik lig op koninginnnedag tot 3 uur te pitten denk ik. Of ik haal gewoon door.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.
Inderdaad. Laat al die boeren maar oprottenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
och was ik nog maar 18quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraat
Bijna. Nu yoghurt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Heb jij je bordje al leeggegeten?
Goed zo. Lekker gewoon daar blijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.
Gewoon 's ochtends geld verdienen met troep verkopen en dan smiddags feestje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou wel iets willen doen maar ik vraag me af hoe of wat verder vrienden van plan zijn, ik heb niet eens iets oranje's of geld uberhaupt
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:08 schreef Juminelle het volgende:
Inderdaad. Laat al die boeren maar oprottenVeel te druk hier altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |