peanutsquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet morgenwerken van half 9 tot 8.
neequote:
ga jij doen die dag¿quote:
Wat doe je @ Kdag?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel sneller toch, "wat doe je @ Qday?"
j vn k k vnf n tpk als snllrquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel sneller toch, "wat doe je @ Qday?"
Pasen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Eday gedaan
Binnenkort ook weer Pnkstrn en Hvrtquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Eday gedaan
Hween vieren ze hier nu ook wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallo das 5 letters beter zeg je Eday
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallo das 5 letters beter zeg je Eday
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Nou t gaat me niet zozeer om de afkorting maar dat 't ook zo in het engels moet, terwijl het de meest nederlandse feestdag zou moeten zijn
Eens met klacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
Nou t gaat me niet zozeer om de afkorting maar dat 't ook zo in het engels moet, terwijl het de meest nederlandse feestdag zou moeten zijn
Maar hoe moet ik mezelf dan profileren als zijnde hip en happening?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef Maisnon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit mag eigenlijk niet gepost worden he?
[ Bericht 26% gewijzigd door Vaseline_ op 24-04-2012 17:42:40 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |