Je kan ook rood-wit-blauw gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou wel iets willen doen maar ik vraag me af hoe of wat verder vrienden van plan zijn, ik heb niet eens iets oranje's of geld uberhaupt
Ja hallo, ik snuif niet ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraat
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kan ook rood-wit-blauw gaan.
omigadomigodddd Maisnonnie dat is trouwens een fokking goed idee voor gradient nails!!
Hey, ik dacht niet aan je, maar if the shoe fits.quote:
Nog niet geprobeerd want ik vergeet elke keer een sponsje te kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]heb je het nu al geprobeerd?
Rood wit blauw.. haal ik denk ik.. ook niet
Het zijn trouwens ook altijd de meest boerse types die ik ken die daar heen gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, ik dacht niet aan je, maar if the shoe fits.
Ja. Waardoor ik niet meer normaal over de Korenmarkt kan lopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?
Je stond er nogal klein op, zag de outfit niet echt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Chai het volgende:
Niemand mijn mooie boerinnenoutfit opgemerkt? Dan haal ik hem snel weer weg, sta er nogal lomp op, want heb 3 lagen kleding aan.
Hoezo moet je je snel kunnen omkleden??quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:21 schreef Chai het volgende:
Ik heb een of andere groene tuinbroek overall aan, want voor bevallingen moet ik snel kunnen omkleden. En nog een vest voor de bovenkant. En daar onder gewoon normale kleding.
Elke ochtend op zo'n eenpootskrukje de koeien melken om 5 uur 's morgens. Eieren rapen. Hooien. Mesten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar boerinnenlife lijkt me wel tof eigenlijk.
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:26 schreef Chai het volgende:
Omdat bevallingen vaak onverwacht zijn en als er hulp nodig blijkt te zijn dan kan iedere seconde tellen.
Omdat een bevalling mega smerig is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?
Poepspetters, en het kalfje is slijmerig en nat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?
Ik heb het overleefd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Gridlok het volgende:
Facebook lijst keertje goed opschonen, was wel weer eens nodig.
Oh sorry, ik bedoel dat is wat ik aan heb als ik omgekleed ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ja ben ik een mongool dat ik het alsnog niet snap? Als je gewoon een boerinnenpakkie aan hebt en er komt onverwachts een bevalling wat valt er dan om te kleden?
Oh dus dan kan je dat snel aandoen zodat je kleren niet nasty worden bedoel je? Oke ik snapquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel dat is wat ik aan heb als ik omgekleed ben.Draag verder namelijk gewone kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |