Ik ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ga er nog steeds stuk op
Damn Mais echt zo funni jij
Ik zou fok sowieso niet noemen want dat vond ze kinderachtig en puberaal... ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik vind Carice anders niet zo vervelenddus je mag er zelf de credits voor opstrijken
En tevens kolder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou fok sowieso niet noemen want dat vond ze kinderachtig en puberaal... ofzo
Awww.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Geen ideeen dat terwijl ik nu weer fucking depressief ben heb ik net geconclusied
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:27 schreef Gridlok het volgende:
Beetje jammer dit allemaal.
kanker kinderen.
Kankerdom ben je danquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)rinken_handzeep.htmlKanker het moet toch niet gekker worden
Hahahah wtf, daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)rinken_handzeep.htmlKanker het moet toch niet gekker worden
In Rusland drinken mensen after shave.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Van je "medelanders" moet je het hebben, wat een lelijkheidquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
Als ze er niet ook maar een beetje om kan lachen is het officieel een verzuurde kut zonder zelfspot
Na duizend keer hetzelfde zou jij er ook niet meer om lachen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
Als ze er niet ook maar een beetje om kan lachen is het officieel een verzuurde kut zonder zelfspot
Ow die grap was al 1000 keer gemaakt? My bad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na duizend keer hetzelfde zou jij er ook niet meer om lachen.
Dan moet je 1) geen publiekelijk persoon worden of 2) gewoon negeren of 3) geen twitter etc nemen of 4) gewoon beter acterenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na duizend keer hetzelfde zou jij er ook niet meer om lachen.
Medelanders, wat? Snap het nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van je "medelanders" moet je het hebben, wat een lelijkheid
Of je doet gewoon normaal tegen elkaar ongeacht wat voor situatie je in zit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je 1) geen publiekelijk persoon worden of 2) gewoon negeren of 3) geen twitter etc nemen of 4) gewoon beter acteren
Eens wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of je doet gewoon normaal tegen elkaar ongeacht wat voor situatie je in zit.
Maar zij reageert echt op elke hater.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:
twitter:caricevhouten twitterde op woensdag 11-04-2012 om 10:52:14@toetanchamonn wow van je 'medelanders' moet je t maar hebben. Wat een lelijkheid. reageer retweet
Dus door " arrogant " te doen tegenover haar kijkers doet ze het goed ipv ze een normaal antwoord te geven als een normaal persoon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar zij reageert echt op elke hater.![]()
Snap wel dat ze ze blockt evt., maar reageer er dan gewoon niet op.
Nou, ik vind het grapje van die ene fokker gewoon grappig. Dat zij daar zo verzuurd op reageert geeft aan dat ze niet tegen kritiek kan in tegenstelling tot wat ze beweerd wel te kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind jij die grap van Mais/Fas te ver gaan dan? Als je dat aanstootgevend vindt moet je echt een chillpil nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En van FOK! weg blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind jij die grap van Mais/Fas te ver gaan dan? Als je dat aanstootgevend vindt moet je echt een chillpil nemen.
Ik niet, ik vind vrij weinig aanstootgevend. En het zal wel een opsomming zijn, denk je dat fas de enige was die iets poste?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind jij die grap van Mais/Fas te ver gaan dan? Als je dat aanstootgevend vindt moet je echt een chillpil nemen.
Oh nou, ik weet zeker dat velen je aids opmerking op FB ook aanstootgevend zullen vinden.quote:
Haha chill Bobbeh ik loop maar wat te kutten hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nou, ik weet zeker dat velen je aids opmerking op FB ook aanstootgevend zullen vinden.
Als ze nu werd uitgescholden ofzo, maar jezus.
er reageerde alleen maar FOKkersquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nou, ik weet zeker dat velen je aids opmerking op FB ook aanstootgevend zullen vinden.
Als ze nu werd uitgescholden ofzo, maar jezus.
Ohquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha chill Bobbeh ik loop maar wat te kutten hoor.
Jijquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha chill Bobbeh ik loop maar wat te kutten hoor.
Ik ken al die FOK twitters niet.quote:
quote:
Oh ik dacht dat het over twitter gingquote:
gewoon een twitter post quoten zoals iemand hem hier plaatst, dan kan je zelf de info veranderen zodat het lijkt alsof het van twittie komtquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:47 schreef Gridlok het volgende:
Hoe deed je dat mais? Twitter aan bericht linken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |