Snap echt niks van Twitterquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]twitter:caricevhouten twitterde op woensdag 11-04-2012 om 10:52:14@toetanchamonn wow van je 'medelanders' moet je t maar hebben. Wat een lelijkheid. reageer retweet
Smart, ik dacht al waarom kom ik nou bij carice uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gewoon een twitter post quoten zoals iemand hem hier plaatst, dan kan je zelf de info veranderen zodat het lijkt alsof het van twittie komt
He?quote:
Op iemand die een link postte: http://mobiel.nujij.nl/me(...)me-of.16498194.lynkxquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap echt niks van Twitterwaar is dit nou een reactie op?
Waar komt dat vandaan ja?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Snap echt niks van Twitterwaar is dit nou een reactie op?
Ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil m'n zomerkleren eindelijk weer aan kunnen, heb echt het gevoel alsof ik al een jaar dezelfde outfits draag
Jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ookKut winteroutfits. Ik wil jurkjes aandoen
Ja, dat dus! Heb vandaag nog een nieuw jurkje gekregen en ben verliefdquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaIk heb ook zoveel leuke nieuwe jurkjes en shortjes enzo, kan ook wel met panty soms maar dat is toch minder leuk.
Oh echt, coolquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Chai het volgende:
Volgens mij was het stukje van JB bij de TV draait door.
Die vliegtuigcrash en dan reclame voor tickets.
Ohh, plaatje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Heb vandaag nog een nieuw jurkje gekregen en ben verliefd
En shortjes
Ja dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In 'knowing' is een stukje van een vliegtuigramp, krijg je gelijk daarna in de reclame: deze film wordt mede mogelijk gemaakt door schipholvluchten (ofzo) .nl
Niet zo spannend verder, maar toch.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer van dat sletterig broekje, anders mooi.
Ik postte 'm eigenlijk ook alleen om die sleevequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |