Nou nou... zo kan ie wel weer he.quote:
Optillen inderdaad. En de vrouw dan tegen de wand aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Staand is lastig wanneer de dame in kwestie klein is. Of ik moet ze optillen, waar ik niks op tegen heb, integendeel zelfs.
Sws onder de douche is in mijn ervaring levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Staand is lastig wanneer de dame in kwestie klein is. Of ik moet ze optillen, waar ik niks op tegen heb, integendeel zelfs.
Dat is bij mij dus nooit nodig geweest met mijn lengtequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Optillen inderdaad. En de vrouw dan tegen de wand aan.
ben geen acrobaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef n8n het volgende:
iemand wel eens staand gedaan en dat de dame een been over z'n schouder heeft? keer geprobeerd onder de douche was geen succes
het waren toch de tieten van sinos?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
Alwéér over de kut van Sinos.. Beetje moe van dat onderwerp, maar ok.
"koud!”quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Optillen inderdaad. En de vrouw dan tegen de wand aan.
kutleven eerder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is bij mij dus nooit nodig geweest met mijn lengteWel hendig
dat stond in mn kamasutra-app ik dacht ff proberenquote:
quote:
Nee tegenwoordig meer jouw tieten, heb ik de indruk.quote:
Ik mis de tieten van WD.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig meer jouw tieten, heb ik de indruk.
True.quote:
Had die tieten?quote:
quote:
Mijn tieten staan niet op internetquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig meer jouw tieten, heb ik de indruk.
hear hear. die keer in TCquote:
Nee, die hangen op het internet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn tieten staan niet op internet![]()
Nee maar vertel eens... ik SC'te nooit namelijkquote:
Daarom stoomcabines met grote douchekoppenquote:
uitgegleden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef n8n het volgende:
[..]
dat stond in mn kamasutra-app ik dacht ff proberen
Ga ik niet vertellen, WD ligt me te nauw aan het hart.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee maar vertel eens... ik SC'te nooit namelijk
Geen antislipmatjes om je voet bnden met elastiekjesquote:
Ok.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga ik niet vertellen, WD ligt me te nauw aan het hart.
Grote douchekopquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom stoomcabines met grote douchekoppen
dat niet mn rug vond het niet zo'n fijn idee en haar been in de lucht ook nietquote:
daarom maar studentenhuisquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom stoomcabines met grote douchekoppen
quote:
omdat het chill is. duhquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef Chai het volgende:
Ik heb ze zelf lekker nog wel op mijn harde (hihi) schijf.
[ afbeelding ]
Niet naakt, gewoon in kleding.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Oh ze heeft haar tieten gepost... ik dacht er zit een verhaal aan ofso.
Meh.
WD.rarquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:30 schreef Chai het volgende:
Ik heb ze zelf lekker nog wel op mijn harde (hihi) schijf.
[ afbeelding ]
Die blijdschap daarover ook hè, voor wat melkkliervetbobbels. Ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Meh.
ik hoopte al op een epos van formaat om mijn leven te verrijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Meh.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
En tijdens koekjes bakken had ze per ongeluk heel erg inkijk.
Ik ook niet, maar daardoor waardeer ik ze niet minder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die blijdschap daarover ook hè, voor wat melkkliervetbobbels. Ik snap dat niet.
ja, live in tinychatquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
mja, uh-huh.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
Per ongeluk ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet naakt, gewoon in kleding.
Mooie tijden waren dat. Ik mis ze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een spanningquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
afgunst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke oke, we hebben een Lex Steele hierzo
Met Lady Gaga aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Whut, WD ging koekjesbakken in de tinychat?Waarom
Ik bedoelde ook eigenlijk : ik snap mezelf niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daardoor waardeer ik ze niet minder.
Ja was echt ongelofelijk, maar dat kan jij je niet voorstellen, want je hebt het niet gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een spanningongeloofelijks.
Maar ok, was dat het?
Oh, dan bedoelen we hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk : ik snap mezelf niet.
Logische combinatie idd.quote:
met de cam in de oven en dan bukken om die koekjes er in te doen zo. oopsquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Whut, WD ging koekjesbakken in de tinychat?Waarom
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Whut, Vaseline_ ging trippen in de tinychat?Waarom
Nee. Vervelend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja was echt ongelofelijk, maar dat kan jij je niet voorstellen, want je hebt het niet gezien.
Nee ze ging het recept lezen en had niet door dat ze zoveel inkijk hadquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef n8n het volgende:
[..]
met de cam in de oven en dan bukken om die koekjes er in te doen zo. oops
Soms moet je het ook niet willen snappen. Grotere mannen zijn er gek door geworden.quote:
niemand die er wat van zeiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ze ging het recept lezen en had niet door dat ze zoveel inkijk had
Die moet je ook niet met je keelspieren afhappen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vanmiddag een vrouwelijke collega die zat te staren toen ik een banaan at... srs
Ook niemand die screenshots maakte helaas.quote:
deepthroat is ook niet conventioneel bij een banaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vanmiddag een vrouwelijke collega die zat te staren toen ik een banaan at... srs
Happen? bananen lik je toch op? wtfquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die moet je ook niet met je keelspieren afhappen.
volgens mij stond er geen geluid aan. Maar ze was duidelijk in beeldquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef n8n het volgende:
[..]
met audiocommentaar alles er op en er aan?
chaiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook niemand die screenshots maakte helaas.
Waarom heb ik die nooit ontvangen, Chai?quote:
Doe eens je oude UI terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nooit ontvangen, Chai?
Helaas ook niet echt geil.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef n8n het volgende:
[..]
deepthroat is ook niet conventioneel bij een banaan
Ja maarquote:
Ik ga daar ook niet meer mee bezig inderdaad, dat laat ik mooi een mysterie zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soms moet je het ook niet willen snappen. Grotere mannen zijn er gek door geworden.
Discutabel.quote:
Waarom heb ik nooit fotos van wd gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Maar op andere foto's zie je ook wel tiet, want ze zijn prominent aanwezig.
Ik moest die UI wegdoenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik nooit fotos van wd gezien?
Bobby had net een WD UIquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik nooit fotos van wd gezien?
Heb je tieten en donker haar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd btw vgeleken met Betty Boop van de weekBen ws heel naief ofzo, maar ik kan serieus niet bedenken waarom.
Je hebt een waterhoofd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel een manier bedacht om van t gezeik met problemen oplossen op mn werk. Ik ga t morgen voorstellen aan de baas.![]()
Ik werd btw vgeleken met Betty Boop van de weekBen ws heel naief ofzo, maar ik kan serieus niet bedenken waarom.
Niet zo donker. En die tieten, volgens mij zijn de mijne niet zo aanwezig hoor.quote:
Op die portretfoto van jou kon ik ze al zien, dus denk het wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zo donker. En die tieten, volgens mij zijn de mijne niet zo aanwezig hoor.
Nou echt wel hoor, ze mogen er zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zo donker. En die tieten, volgens mij zijn de mijne niet zo aanwezig hoor.
In 'knowing' is een stukje van een vliegtuigramp, krijg je gelijk daarna in de reclame: deze film wordt mede mogelijk gemaakt door schipholvluchten (ofzo) .nlquote:
En vooral ook; hoe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef L0t.. het volgende:
Waarom heeft iedereen de tieten van JB gezien?
Ado poste ze laatst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef L0t.. het volgende:
Waarom heeft iedereen de tieten van JB gezien?
Je wat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat weten jullie van mijn toeten dat ik niet weet?
Maar goed, misschien vallen ze ook wel meer op dan ik zelf in de gaten heb, dat zou niet eens zo heel raar zij. Voor mij.![]()
Haha, wel leukquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In 'knowing' is een stukje van een vliegtuigramp, krijg je gelijk daarna in de reclame: deze film wordt mede mogelijk gemaakt door schipholvluchten (ofzo) .nl
Niet zo spannend verder, maar toch.
mooi sappig iigquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat weten jullie van mijn toeten dat ik niet weet?
Maar goed, misschien vallen ze ook wel meer op dan ik zelf in de gaten heb, dat zou niet eens zo heel raar zij. Voor mij.![]()
Toetsen. Ze is lerares.quote:
quote:
Ja dat vonden we wel jammer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja.![]()
Hij had twel ook gevraagd. Ik zei dat mn hoofd er niet bij mocht.
Maakt ook niet uit.. belangrijkste is geplaatst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja.![]()
Ik wist het stiekem ook wel, wat je wilde zeggen.quote:
weet ik wilde de vraag nog even onder de aandacht brengenquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
Hey 2Nutz heb jij die nieuwste aflevering van 80 dates nog gekeken?
nee nog niet. Ik verheugde mij op een avondje kijken en met jou roddelen en met Edmee lachen maar dat ging niet doorquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
"He schat, mag ik even pronken met jouw tieten in de SC?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja.![]()
Mwa, ik trek meestal een raar gezicht op fotos, dus je mist er niets aan.quote:
Terecht wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:46 schreef n8n het volgende:
[..]
weet ik wilde de vraag nog even onder de aandacht brengen
waar speelde het zich af?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
Oh die daarvoor moet ik zelfs nog kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee nog niet. Ik verheugde mij op een avondje kijken en met jou roddelen en met Edmee lachen maar dat ging niet door
Ikheb geen idee meer hoe dat ging en waarom, maar ik had er iig geen problemen mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"He schat, mag ik even pronken met jouw tieten in de SC?"
Ik ga stuk
Kutwijf!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa.
Die dikke deelde een ticket uit en Nina werd ingesmeerd met iets groens.
Oh ik heb hem wel wacht maarquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ikheb geen idee waar ado die heeft.
Kijk eens in zijn fapmap?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ikheb geen idee waar ado die heeft.
Ow jammer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa.
Die dikke deelde een ticket uit en Nina werd ingesmeerd met iets groens.
Succes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga trouwens een voorstel doen op mn werk om t gemakkelijker te maken.
Ik denk niet dat ze ermee instemmen, maar toch. Wens me succes.
Subtielquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga trouwens een voorstel doen op mn werk om t gemakkelijker te maken.
Ik denk niet dat ze ermee instemmen, maar toch. Wens me succes.
dat is teveel gezoek. Bovendien heb ik nou ook weer niet zoveel behoefte om die foto nog een keer e posten.quote:
is een hele vrije interpretatie van sex sellsquote:
own, post eens wat danquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Fapmap..
Daar staan ze niet, daar staan alleen onze filmpjes
In je fapmap filmpjes hebben met het gezinnetje lekker de dierentuin bezoeken enzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Fapmap..
daar gebruik ik dropbox voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Fapmap..
Zodat je ze ook op het werk kan kijken?quote:
Nee, simpel gezegd: er zijn twee databases, soms komen de aantallen die daarin staan niet overeen. Dan moet er uitgezocht worden wiens 'schuld' dat is en dat kost heel veel (vooral mijn) tijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Subtiel
Maar
"HOI MAG IK BAAS ZIJN? LOLOL HAHA XD"
???????????
Zodat je ze allebei kan bekijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zodat je ze ook op het werk kan kijken?
Heb je geen foto fapmap!?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Fapmap..
Daar staan alleen onze filmpjes
Wij wonen samen, verdomd handig ja. Maak me er warm voor.quote:
Ohzo... dus jezelf buiten spel zetten. netjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, simpel gezegd: er zijn twee databases, soms komen de aantallen die daarin staan niet overeen. Dan moet er uitgezocht worden wiens 'schuld' dat is en dat kost heel veel (vooral mijn) tijd.
Ik wil dat de aantallen gewoon gelijk gemaakt kunnen worden, zonder uit te zoeken hoe of wat precies en ik heb een manier bedacht waarop dat kan.![]()
Ik weet eerlijk gezegd niet eens of dit duidelijk is, maar goed.
Ik ga het gewoon voorstellen en dan zie ik wel wat ze ervan zeggen.
neuh is gedeeld met mn vriendin lekker makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zodat je ze ook op het werk kan kijken?
n8n niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij wonen samen, verdomd handig ja. Maak me er warm voor.
Niks gunnen ze je hier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is teveel gezoek. Bovendien heb ik nou ook weer niet zoveel behoefte om die foto nog een keer e posten.
Die heet gewoon JB prive, als ik wil fappen kijk ik naar jou en kan ik het plafond al latexenquote:
srry dushi xxxxxquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey ik heb er geen moer mee te maken
Smooth manquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die heet gewoon JB prive, als ik wil fappen kijk ik naar jou en kan ik het plafond al latexen
Alsof zij die pica's checktquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
neuh is gedeeld met mn vriendin lekker makkelijk
Ik heb het veel te druk met andere dingen eigenlijk om in een week twee uur bezig te zijn met het uitzoeken van dit soort fouten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo... dus jezelf buiten spel zetten. netjes
dat boeit me niet als ze maar direct nieuwe shit kan uploadenquote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die heet gewoon JB prive, als ik wil fappen kijk ik naar jou en kan ik het plafond al latexen
aanraders?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet je, ik vind Duitse films veel beter dan Amerikaanse films. Ze zijn meer 'raw'. Zo dat was miujn mening, moest ik even delen
Bij Nederlandse films heb ik dat ook, soms.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet je, ik vind Duitse films veel beter dan Amerikaanse films. Ze zijn meer 'raw'. Zo dat was miujn mening, moest ik even delen
Zweede films/crimi > duitse crimi > amerikaanse crimiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet altijd al een beetje huilen om die taal, daarom kan ik die films niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh je moet dat erbij doen... raar dat ze sws dat laten doen.. Volgens mij is dat juist makkelijk te automatiseren ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het veel te druk met andere dingen eigenlijk om in een week twee uur bezig te zijn met het uitzoeken van dit soort fouten.
Niemand wil de verantwoordelijkheid ervoor nemen en iedereen wijst naar een ander. Dat werkt gewoon niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij Nederlandse films heb ik dat ook, soms.
quote:
Ik heb dat juist met spaanse films enzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Serieus? Wat vind jij een goede Nederlandse film dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij Nederlandse films heb ik dat ook, soms.
Karakter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef wise het volgende:
[..], nog nooit zoveel
op NLse films.
Noem eens een goede nlse film¿
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef n8n het volgende:
[..]
dat boeit me niet als ze maar direct nieuwe shit kan uploaden
Nou die films waar Carice van Houten in speelt zijn sowieso wel goed, zwartboek, komt een vrouw bij de dokter, de gelukkige huisvrouw etc.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef wise het volgende:
[..], nog nooit zoveel
op NLse films.
Noem eens een goede nlse film¿
niet gezienquote:
Die vond ik alle drie dan weer kut.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou die films waar Carice van Houten in speelt zijn sowieso wel goed, zwartboek, komt een vrouw bij de dokter, de gelukkige huisvrouw etc.
Ze gaan ervan uit dat alles goed gaat en dat je dit soort dingen dus niet hoeft uit te zoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je moet dat erbij doen... raar dat ze sws dat laten doen.. Volgens mij is dat juist makkelijk te automatiseren ja.
Maar gewoon voorleggen... zou mooi zijn als het goed uitpakt.
Moet je eens doen, goede film.quote:
vond er geen zak aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou die films waar Carice van Houten in speelt zijn sowieso wel goed, zwartboek, komt een vrouw bij de dokter, de gelukkige huisvrouw etc.
dan noem je er wel 1quote:
Ja, dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die vond ik alle drie dan weer kut.
Carice van Houten
Gewoon een beetje afwisselen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:01 schreef n8n het volgende:
[..]
dan noem je er wel 1, kan zelf sowieso niet begrijpen waarom je alleen cinema uit hetzelfde land zou kijken. Fransozen en Koreanen zijn weer prettig als je van suspense/gore houdt
Dit heb ik ook. Daarom vond ik Spaanse lessen ook altijd tofquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat juist met spaanse films enzoen die taal is ook nog mooi.. kutduits
Er zijn gewoon goede films, je moet alleen wel zoeken want succesvol zijn ze nooit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:01 schreef wise het volgende:
[..]
vond er geen zak aan
NLse films of muziek is sowieso zum kotsen
Cloaca en Simon vond ik goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Wat vind jij een goede Nederlandse film dan?
Ik vind bij Nederlandse films dat ze altijd te vaak moeten zien hoe 'vrij' wij hier wel niet zijn. Telkens blowen en de Wallen even vermelden zo
quote:
quote:
quote:
zo nu en dan een aangename verassingquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En doet ze dat, of al een jaar lang niet meer ingelogd?
quote:
Die ken ik nietquote:
quote:
Bij Sint (quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
Dat van die drugs en porno in Nederlandse films is niet echt meer van deze tijd. Maar inderdaad, in het merendeel is er altijd wel ergens drank, drugs en seks.
Ik heb die jaren geleden ooit een keer gezien, ik wil hem nu weer opnieuw zien want ik herinner me weinig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Je hebt hem gezien!
Echt 1 van mijn favo films. Voelde me er zo door geraakt, terwijl...ik het niet zou verwachten dat ik me zou identificeren met mannen van middelbare leeftijd![]()
Bij de Bende van Oss ook, neuken dit, neuken dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij Sint () werd dit ook weer heel duidelijk. Die is nog best recent.
Die moet je zien. Over een man die prostaatkanker heeft en weet dat hij binnenkort dood gaat. Best een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ken ik nietMaar ik weet niet, met Amerikaanse films zijn het allemaal van die stereotypes weetjewel. Britse films zijn ook
als het bij de film past. beter dan een amerikaanse film waar iedereen na 2 hijsen joint knock out is en er als een debiel bij zitquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
Dat van die drugs en porno in Nederlandse films is niet echt meer van deze tijd. Maar inderdaad, in het merendeel is er altijd wel ergens drank, drugs en seks.
Vond ik wel tof eigenlijk. Vind de Zweedse en Amerikaanse versies allebei vet. Zweedse net iets grauwer. Maar sommige dingen aan de Amerikaanse versie kon ik zeker ook waarderen. Gruwelijke muziek van de Chemical Brothers eronder bvquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef n8n het volgende:
vind het altijd treurig als hollywood Europse parels opnieuw maakt in een gepolijst jasjeGirl With the Dragon Tattoo bijvoorbeeld
Die vond ik wel heel mooi. Heb het boek ook gelezen, maar heb de originele film nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef n8n het volgende:
vind het altijd treurig als hollywood Europse parels opnieuw maakt in een gepolijst jasjeGirl With the Dragon Tattoo bijvoorbeeld
Hollywood is ook niet het enige wat blinkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef n8n het volgende:
[..]
als het bij de film past. beter dan een amerikaanse film waar iedereen na 2 hijsen joint knock out is en er als een debiel bij zit
Die vond ik ook nog wel redelijk.quote:
vind de hele insteek om er aan te beginnen al vrij asoquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vond ik wel tof eigenlijk. Vind de Zweedse en Amerikaanse versies allebei vet. Zweedse net iets grauwer. Maar sommige dingen aan de Amerikaanse versie kon ik zeker ook waarderen. Gruwelijke muziek van de Chemical Brothers eronder bv
Hij is aan het downloadenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die moet je zien. Over een man die prostaatkanker heeft en weet dat hij binnenkort dood gaat. Best een mooi verhaal.
Carice is ook echt in elke film naakt gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Salatrel het volgende:
carice van houten zit ook in game of thrones nu en ook daar gaat ze gelijk met de benen uit elkaar
Er was laatst ook een vrouw die haar kind af en toe op een druiven en selderij dieet zette voor een paar dagen tot een week als ze te dik werd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Juminelle het volgende:
Die vrouw bij Dr. PhilJe kinderen push ups laten doen als ze verliezen met een kaartspel
Ja maar in die serie doen ze sowieso bijna niks anders dan neuken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Salatrel het volgende:
carice van houten zit ook in game of thrones nu en ook daar gaat ze gelijk met de benen uit elkaar
met haar aardappel engelsquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Salatrel het volgende:
klopt maar de seks en drugs is ook een beetje hoe NL zich cultureel profileert, niet gek dat het dan in film als thema vaak te zien is. vind het zelf ook wel normaal, seks hoort er ook bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hollywood is ook niet het enige wat blinkt.
Die twitter grap laatst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Carice is ook echt in elke film naakt gewoonBehalve Minoes
Ja ik ook..quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:07 schreef n8n het volgende:
[..]
vind de hele insteek om er aan te beginnen al vrij aso
Dat ligt volgens mij niet eens helemaal aan de Nederlanders zelf, maar hoe andere landen het zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef n8n het volgende:
[..]
klopt maar de seks en drugs is ook een beetje hoe NL zich cultureel profileert, niet gek dat het dan in film als thema vaak te zien is
Echt zieke mensen. Ook een vrouw die haar kind onder een ijskoude douche zette en lepels ziek hete sambal liet eten als hij had gelogen o.i.d.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er was laatst ook een vrouw die haar kind af en toe op een druiven en selderij dieet zette voor een paar dagen tot een week als ze te dik werd.
Kind was alsnog dikker dan je zou Verrwachten met zon dieet.
Dat vond ik ook wel grappig, want zo is ze gewoon altijd op twitter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel goed, jammer dat ze er als zo'n enorme zuurpruim op reageerde
wat een verkrachting was dat zegquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef n8n het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:10 schreef Nielsch het volgende:
twitter:Nielsch twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 18:41:50@caricevhouten Zou jij - als je er aan toe bent en er genoeg geld voor krijgt - erover nadenken om je kleren aan te houden in een productie? reageer retweet
twitter:twitter:Nielsch twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 19:04:27@caricevhouten Ik snap dat zoiets een grote stap is, niet naakt gaan in een film of serie. Ik vraag me dus af of je daar voor open staat. reageer retweet
Jammer.twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 19:07:23@Nielsch wat een kolder. block. reageer retweet
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel grappig, want zo is ze gewoon altijd op twitter.
Voor de mensen die het gemist hebben:
Carice van Houten snapt mijn grap niet
dat begrijp ik, denk alleen niet dat nederland daar alleen in is. Vind het wel mooi dat er zo een mooi spectrum ontstaat waardoor het interessant blijft om af en toe wat 'foreigns' te zienquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij niet eens helemaal aan de Nederlanders zelf, maar hoe andere landen het zien.
Wut?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel goed, jammer dat ze er als zo'n enorme zuurpruim op reageerde
Ze is ook een fervent knipoogsmiley-gebruiker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel grappig, want zo is ze gewoon altijd op twitter.
Voor de mensen die het gemist hebben:
Carice van Houten snapt mijn grap niet
Hangt er denk ik ook vanaf wat je eerst ziet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef wise het volgende:
[..]
wat een verkrachting was dat zeg
de zweedse versie steekt er met kop en schouders kilometers boven uit
Blijft mooiquote:
Zeker. Ik vond The 9th Company en Idi i Smotri uit Rusland ook goed bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef n8n het volgende:
[..]
dat begrijp ik, denk alleen niet dat nederland daar alleen in is. Vind het wel mooi dat er zo een mooi spectrum ontstaat waardoor het interessant blijft om af en toe wat 'foreigns' te zien
ben het er mee eens, ben ik nu een autistquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er denk ik ook vanaf wat je eerst ziet.
En aangezien jij een beetje autistische trekjes hebt was dit wel te verwachten, maar zegt dit niet zoveel over de Amerikaanse versie.
Dat zei ik niet eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef n8n het volgende:
[..]
ben het er mee eens, ben ik nu een autist
haha wat¿quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er denk ik ook vanaf wat je eerst ziet.
En aangezien jij een beetje autistische trekjes hebt was dit wel te verwachten, maar zegt dit niet zoveel over de Amerikaanse versie.
Zeg ik ook weleens.quote:
ken alleen een russische film met kraaien er in ofzo beetje vaag lang geleden maar vond m wel goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeker. Ik vond The 9th Company en Idi I Smotri uit Rusland ook goed bijvoorbeeld.
Die twee zijn de moeite wel waard.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef n8n het volgende:
[..]
ken alleen een russische film met kraaien er in ofzo beetje vaag lang geleden maar vond m wel goed
Dat het niet waar is. Ze heeft altijd een naaktkostuum aan en eigenlijk is ze helemaal niet in elke film of serie naakt.quote:
Die was ook wel goed.quote:
nightwatch / daywatchquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die twee zijn de moeite wel waard.
in mn queuequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die twee zijn de moeite wel waard.
Oh wtf, dat ziet er wel cool uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
nightwatch / daywatch
http://www.imdb.com/title/tt0403358/ Nochnoy dozor
http://www.imdb.com/title/tt0409904/ Dnevnoy dozor
Ik ook, maar niet als reactie op een grap...quote:
booksquote:
twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 09:42:49@Jeroenman @Thoizo ten eerste vind ik je NOGAL brutaal. Ten tweede is mij gevraagd mijn Nederlandse accent te behouden. En ten derde, block. reageer retweet
deze ja, lage imdb-score ligt vaak ook aan het niet-Amerikaans zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
nightwatch / daywatch
http://www.imdb.com/title/tt0403358/ Nochnoy dozor
http://www.imdb.com/title/tt0409904/ Dnevnoy dozor
Ik moest mezelf ook even corrigeren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Salatrel het volgende:
ik las femdom maar toen zag ik dat het 3e letter een N was...
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Fascination het volgende:
twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 09:42:49@Jeroenman @Thoizo ten eerste vind ik je NOGAL brutaal. Ten tweede is mij gevraagd mijn Nederlandse accent te behouden. En ten derde, block. reageer retweet
Vingers in haar oren.quote:
quote:
Jezusquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Fascination het volgende:
Triest. Ze is toch geen 16 meer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Fascination het volgende:
Ok?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/?rdm(...)&v=QPTYMclSsDA&gl=NL
Dat vroeg ik me dus ook af, kan niets bedenken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat moet die tweede dan zijn?? Op de schunnige manier?
LALALALA WAT ZEG JE BRUTALERD?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vingers in haar oren.
"Ik hoor je niet!!"
daarom. Van review / previews trek ik mij weinig aan. Vaak films gezien die een 4 kregen en die ik juist wel goed vond.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef n8n het volgende:
[..]
deze ja, lage imdb-score ligt vaak ook aan het niet-Amerikaans zijn
Serieus? BOOOOOOBS!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, kan niets bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |