Alsof zij die pica's checktquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
neuh is gedeeld met mn vriendin lekker makkelijk
Ik heb het veel te druk met andere dingen eigenlijk om in een week twee uur bezig te zijn met het uitzoeken van dit soort fouten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo... dus jezelf buiten spel zetten. netjes
dat boeit me niet als ze maar direct nieuwe shit kan uploadenquote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die heet gewoon JB prive, als ik wil fappen kijk ik naar jou en kan ik het plafond al latexen
aanraders?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet je, ik vind Duitse films veel beter dan Amerikaanse films. Ze zijn meer 'raw'. Zo dat was miujn mening, moest ik even delen
Bij Nederlandse films heb ik dat ook, soms.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet je, ik vind Duitse films veel beter dan Amerikaanse films. Ze zijn meer 'raw'. Zo dat was miujn mening, moest ik even delen
Zweede films/crimi > duitse crimi > amerikaanse crimiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet altijd al een beetje huilen om die taal, daarom kan ik die films niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh je moet dat erbij doen... raar dat ze sws dat laten doen.. Volgens mij is dat juist makkelijk te automatiseren ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het veel te druk met andere dingen eigenlijk om in een week twee uur bezig te zijn met het uitzoeken van dit soort fouten.
Niemand wil de verantwoordelijkheid ervoor nemen en iedereen wijst naar een ander. Dat werkt gewoon niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij Nederlandse films heb ik dat ook, soms.
quote:
Ik heb dat juist met spaanse films enzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Serieus? Wat vind jij een goede Nederlandse film dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij Nederlandse films heb ik dat ook, soms.
Karakter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef wise het volgende:
[..], nog nooit zoveel
op NLse films.
Noem eens een goede nlse film¿
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef n8n het volgende:
[..]
dat boeit me niet als ze maar direct nieuwe shit kan uploaden
Nou die films waar Carice van Houten in speelt zijn sowieso wel goed, zwartboek, komt een vrouw bij de dokter, de gelukkige huisvrouw etc.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef wise het volgende:
[..], nog nooit zoveel
op NLse films.
Noem eens een goede nlse film¿
niet gezienquote:
Die vond ik alle drie dan weer kut.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou die films waar Carice van Houten in speelt zijn sowieso wel goed, zwartboek, komt een vrouw bij de dokter, de gelukkige huisvrouw etc.
Ze gaan ervan uit dat alles goed gaat en dat je dit soort dingen dus niet hoeft uit te zoeken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je moet dat erbij doen... raar dat ze sws dat laten doen.. Volgens mij is dat juist makkelijk te automatiseren ja.
Maar gewoon voorleggen... zou mooi zijn als het goed uitpakt.
Moet je eens doen, goede film.quote:
vond er geen zak aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou die films waar Carice van Houten in speelt zijn sowieso wel goed, zwartboek, komt een vrouw bij de dokter, de gelukkige huisvrouw etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |