Succes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga trouwens een voorstel doen op mn werk om t gemakkelijker te maken.
Ik denk niet dat ze ermee instemmen, maar toch. Wens me succes.
Subtielquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga trouwens een voorstel doen op mn werk om t gemakkelijker te maken.
Ik denk niet dat ze ermee instemmen, maar toch. Wens me succes.
dat is teveel gezoek. Bovendien heb ik nou ook weer niet zoveel behoefte om die foto nog een keer e posten.quote:
is een hele vrije interpretatie van sex sellsquote:
own, post eens wat danquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Fapmap..
Daar staan ze niet, daar staan alleen onze filmpjes
In je fapmap filmpjes hebben met het gezinnetje lekker de dierentuin bezoeken enzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Fapmap..
daar gebruik ik dropbox voorquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Fapmap..
Zodat je ze ook op het werk kan kijken?quote:
Nee, simpel gezegd: er zijn twee databases, soms komen de aantallen die daarin staan niet overeen. Dan moet er uitgezocht worden wiens 'schuld' dat is en dat kost heel veel (vooral mijn) tijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Subtiel
Maar
"HOI MAG IK BAAS ZIJN? LOLOL HAHA XD"
???????????
Zodat je ze allebei kan bekijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zodat je ze ook op het werk kan kijken?
Heb je geen foto fapmap!?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Fapmap..
Daar staan alleen onze filmpjes
Wij wonen samen, verdomd handig ja. Maak me er warm voor.quote:
Ohzo... dus jezelf buiten spel zetten. netjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, simpel gezegd: er zijn twee databases, soms komen de aantallen die daarin staan niet overeen. Dan moet er uitgezocht worden wiens 'schuld' dat is en dat kost heel veel (vooral mijn) tijd.
Ik wil dat de aantallen gewoon gelijk gemaakt kunnen worden, zonder uit te zoeken hoe of wat precies en ik heb een manier bedacht waarop dat kan.![]()
Ik weet eerlijk gezegd niet eens of dit duidelijk is, maar goed.
Ik ga het gewoon voorstellen en dan zie ik wel wat ze ervan zeggen.
neuh is gedeeld met mn vriendin lekker makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zodat je ze ook op het werk kan kijken?
n8n niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij wonen samen, verdomd handig ja. Maak me er warm voor.
Niks gunnen ze je hier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is teveel gezoek. Bovendien heb ik nou ook weer niet zoveel behoefte om die foto nog een keer e posten.
Die heet gewoon JB prive, als ik wil fappen kijk ik naar jou en kan ik het plafond al latexenquote:
srry dushi xxxxxquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey ik heb er geen moer mee te maken
Smooth manquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die heet gewoon JB prive, als ik wil fappen kijk ik naar jou en kan ik het plafond al latexen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |