Wut?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel goed, jammer dat ze er als zo'n enorme zuurpruim op reageerde
Ze is ook een fervent knipoogsmiley-gebruiker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel grappig, want zo is ze gewoon altijd op twitter.
Voor de mensen die het gemist hebben:
Carice van Houten snapt mijn grap niet
Hangt er denk ik ook vanaf wat je eerst ziet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef wise het volgende:
[..]
wat een verkrachting was dat zeg
de zweedse versie steekt er met kop en schouders kilometers boven uit
Blijft mooiquote:
Zeker. Ik vond The 9th Company en Idi i Smotri uit Rusland ook goed bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef n8n het volgende:
[..]
dat begrijp ik, denk alleen niet dat nederland daar alleen in is. Vind het wel mooi dat er zo een mooi spectrum ontstaat waardoor het interessant blijft om af en toe wat 'foreigns' te zien
ben het er mee eens, ben ik nu een autistquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er denk ik ook vanaf wat je eerst ziet.
En aangezien jij een beetje autistische trekjes hebt was dit wel te verwachten, maar zegt dit niet zoveel over de Amerikaanse versie.
Dat zei ik niet eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef n8n het volgende:
[..]
ben het er mee eens, ben ik nu een autist
haha wat¿quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er denk ik ook vanaf wat je eerst ziet.
En aangezien jij een beetje autistische trekjes hebt was dit wel te verwachten, maar zegt dit niet zoveel over de Amerikaanse versie.
Zeg ik ook weleens.quote:
ken alleen een russische film met kraaien er in ofzo beetje vaag lang geleden maar vond m wel goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeker. Ik vond The 9th Company en Idi I Smotri uit Rusland ook goed bijvoorbeeld.
Die twee zijn de moeite wel waard.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef n8n het volgende:
[..]
ken alleen een russische film met kraaien er in ofzo beetje vaag lang geleden maar vond m wel goed
Dat het niet waar is. Ze heeft altijd een naaktkostuum aan en eigenlijk is ze helemaal niet in elke film of serie naakt.quote:
Die was ook wel goed.quote:
nightwatch / daywatchquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die twee zijn de moeite wel waard.
in mn queuequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die twee zijn de moeite wel waard.
Oh wtf, dat ziet er wel cool uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:16 schreef wise het volgende:
[..]
nightwatch / daywatch
http://www.imdb.com/title/tt0403358/ Nochnoy dozor
http://www.imdb.com/title/tt0409904/ Dnevnoy dozor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |