quote:
Jij moet ff relaxen gewoon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las het cynisch(?) denk ik. zo van OOOOOOHHHHHHHWOW JA EEN VRIENDJE WOW HEE STOER
ofso
nee totaal nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las het cynisch(?) denk ik. zo van OOOOOOHHHHHHHWOW JA EEN VRIENDJE WOW HEE STOER
ofso
Precies ja. zit je voorgoed met een glimlach te ontbijten.quote:
En dan komt er lucht uit?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef n8n het volgende:
soms neuk je zo doggie en dan staat d’r anus zo'n fractie van een seconde open
wth, bedoel je anaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef n8n het volgende:
Dan moet je er razendsnel in die fractie van een seconde een kurk in proppenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef n8n het volgende:
gewoon tijdens. die glimlach heb ik nog steeds als ik aan een reeks aan tafels zitquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies ja. zit je voorgoed met een glimlach te ontbijten.
Wastafels die stevig zijn zijn ook goed. tussen het douchen door enzo.
Of gewoon in de douche zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Precies ja. zit je voorgoed met een glimlach te ontbijten.
Wastafels die stevig zijn zijn ook goed. tussen het douchen door enzo.
haha niets van gemerkt iigquote:
nee das daarna pasquote:
Je eigen ervaring of die van rocco?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef n8n het volgende:
IK BEN VOLKOOOOMEN RELAXED.quote:
Haha xD TS begint.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
Of ik weet wat!
Laten we allemaal plekken opnoemen waar het geil is om seks te hebben hahhaha vet leuk!!!!!!!!!
Staand is lastig wanneer de dame in kwestie klein is. Of ik moet ze optillen, waar ik niks op tegen heb, integendeel zelfs.quote:
in de speeltuinquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
Of ik weet wat!
Laten we allemaal plekken opnoemen waar het geil is om seks te hebben hahhaha vet leuk!!!!!!!!!
He?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahaha, Bobby vind me een randdebiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |