niemand die er wat van zeiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ze ging het recept lezen en had niet door dat ze zoveel inkijk had
Die moet je ook niet met je keelspieren afhappen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vanmiddag een vrouwelijke collega die zat te staren toen ik een banaan at... srs
Ook niemand die screenshots maakte helaas.quote:
deepthroat is ook niet conventioneel bij een banaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vanmiddag een vrouwelijke collega die zat te staren toen ik een banaan at... srs
Happen? bananen lik je toch op? wtfquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die moet je ook niet met je keelspieren afhappen.
volgens mij stond er geen geluid aan. Maar ze was duidelijk in beeldquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef n8n het volgende:
[..]
met audiocommentaar alles er op en er aan?
chaiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook niemand die screenshots maakte helaas.
Waarom heb ik die nooit ontvangen, Chai?quote:
Doe eens je oude UI terugquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nooit ontvangen, Chai?
Helaas ook niet echt geil.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef n8n het volgende:
[..]
deepthroat is ook niet conventioneel bij een banaan
Ja maarquote:
Ik ga daar ook niet meer mee bezig inderdaad, dat laat ik mooi een mysterie zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soms moet je het ook niet willen snappen. Grotere mannen zijn er gek door geworden.
Discutabel.quote:
Waarom heb ik nooit fotos van wd gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Maar op andere foto's zie je ook wel tiet, want ze zijn prominent aanwezig.
Ik moest die UI wegdoenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik nooit fotos van wd gezien?
Bobby had net een WD UIquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik nooit fotos van wd gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |