Heb je tieten en donker haar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werd btw vgeleken met Betty Boop van de weekBen ws heel naief ofzo, maar ik kan serieus niet bedenken waarom.
Je hebt een waterhoofd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel een manier bedacht om van t gezeik met problemen oplossen op mn werk. Ik ga t morgen voorstellen aan de baas.![]()
Ik werd btw vgeleken met Betty Boop van de weekBen ws heel naief ofzo, maar ik kan serieus niet bedenken waarom.
Niet zo donker. En die tieten, volgens mij zijn de mijne niet zo aanwezig hoor.quote:
Op die portretfoto van jou kon ik ze al zien, dus denk het wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zo donker. En die tieten, volgens mij zijn de mijne niet zo aanwezig hoor.
Nou echt wel hoor, ze mogen er zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zo donker. En die tieten, volgens mij zijn de mijne niet zo aanwezig hoor.
In 'knowing' is een stukje van een vliegtuigramp, krijg je gelijk daarna in de reclame: deze film wordt mede mogelijk gemaakt door schipholvluchten (ofzo) .nlquote:
En vooral ook; hoe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef L0t.. het volgende:
Waarom heeft iedereen de tieten van JB gezien?
Ado poste ze laatst.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef L0t.. het volgende:
Waarom heeft iedereen de tieten van JB gezien?
Je wat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat weten jullie van mijn toeten dat ik niet weet?
Maar goed, misschien vallen ze ook wel meer op dan ik zelf in de gaten heb, dat zou niet eens zo heel raar zij. Voor mij.![]()
Haha, wel leukquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In 'knowing' is een stukje van een vliegtuigramp, krijg je gelijk daarna in de reclame: deze film wordt mede mogelijk gemaakt door schipholvluchten (ofzo) .nl
Niet zo spannend verder, maar toch.
mooi sappig iigquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat weten jullie van mijn toeten dat ik niet weet?
Maar goed, misschien vallen ze ook wel meer op dan ik zelf in de gaten heb, dat zou niet eens zo heel raar zij. Voor mij.![]()
Toetsen. Ze is lerares.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |