Ik heb geen flauw idee waar die van is dus ik weet niet hoe ik moet zoekenquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik postte 'm eigenlijk ook alleen om die sleeve
Spray Tan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag volgens mij niet echt in de zon met mn hoofd deze zomerdilemma. Hoe ga ik mezelf nu bijkleuren?
Nee, houd ik niet zo van.quote:
Same here. Ik weet preciés wat ik wil maar ik teken als een kleuterquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Die sleeve is wel geil ja, ik kan écht niet tekenen. Ik heb een mooi beeld in mn hoofd maar kan t niet uitwerken
Dit wordt echt niets. Heb het al gezien in de voorstukjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Chai het volgende:
Nu shopping queens.![]()
Volgens mij gaat vandaag die slons shoppen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Die sleeve is wel geil ja, ik kan écht niet tekenen. Ik heb een mooi beeld in mn hoofd maar kan t niet uitwerken
Je zou eigenlijk aan iemand die daar wel van houdt moeten vragen of ze je er mee kunnen helpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Same here. Ik weet preciés wat ik wil maar ik teken als een kleuter
Hé, Maisquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[..]
Je zou eigenlijk aan iemand die daar wel van houdt moeten vragen of ze je er mee kunnen helpen
Hmmmm
Ja dat snap ik maar diegene kan toch niet precies uitbeelden wat ik in mn hoofd hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[..]
Je zou eigenlijk aan iemand die daar wel van houdt moeten vragen of ze je er mee kunnen helpen
Hmmmm
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar diegene kan toch niet precies uitbeelden wat ik in mn hoofd heb
Blank blijven, is ook mooiquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag volgens mij niet echt in de zon met mn hoofd deze zomerdilemma. Hoe ga ik mezelf nu bijkleuren?
True, ken alleen niemand die ik goed genoeg ken om daarachter te gaan zitten jammer genoegquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat weet je nietje kan gewoon samen doorgaan totdat het 't wel is
Is zij een slons?? Heb het gister niet gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef Chai het volgende:
Nu shopping queens.![]()
Volgens mij gaat vandaag die slons shoppen.
Zo'n typische vintagechick eigenlijk. Niet echt slonzig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is zij een slons?? Heb het gister niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |