Er zijn ongetwijfeld leuke boeren enzo...Maar die provincialen die met Kdag naar A'dam trekken is gewoon om te janken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof jij niet hetzelfde zou doenEr is over het algemeen gewoon veel meer te beleven, dus dat is gewoon logisch.
Mensen die zichzelf verheven voelen omdat ze 'in de grote stad' wonen
Hihihi, boerinnetje!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof jij niet hetzelfde zou doenEr is over het algemeen gewoon veel meer te beleven, dus dat is gewoon logisch.
Mensen die zichzelf verheven voelen omdat ze 'in de grote stad' wonen
Ik ben pas een echte.quote:
Ben met Qday nog nooit in Amsterdam geweest trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ze maar weer teruggaan naar hun dorpen :S :S kut boeren!!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Maisnon het volgende:
In het zuiden gaat ook superveel volk naar Eindhoven, volgens mij is dat ook de drukste stad dan na Amsterdam
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Maisnon het volgende:
In het zuiden gaat ook superveel volk naar Eindhoven, volgens mij is dat ook de drukste stad dan na Amsterdam
Wat er hier in Utrecht loopt ook. Om te janken. En wat Vasaline al zei: fokking druk! En dat komt voor door die lui.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld leuke boeren enzo...Maar die provincialen die met Kdag naar A'dam trekken is gewoon om te janken.
koninginnenacht werk ik dus ik lig op koninginnnedag tot 3 uur te pitten denk ik. Of ik haal gewoon door.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus? lol. Wel beterLaat ze daar maar lekker tegen elkaar aan staan
Ik ga met Koninginnenacht naar K met Peren in studio K en Koninginnedag vondelparken beetje door de Jordaan struinen
Ja, dat hebben wij hier liever niet. Ga maar naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chai het volgende:
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.
Ophorkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier gaan altijd heel veel mensen naar Arnhem.
Heb jij je bordje al leeggegeten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij hier liever niet. Ga maar naar Amsterdam.
Ja dit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Wat er hier in Utrecht loopt ook. Om te janken. En wat Vasaline al zei: fokking druk! En dat komt voor door die lui.
Laat ze hun eigen dorp onderkotsen, onderzeiken, etc.
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraatquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
koninginnenacht werk ik dus ik lig op koninginnnedag tot 3 uur te pitten denk ik. Of ik haal gewoon door.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.
Inderdaad. Laat al die boeren maar oprottenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
och was ik nog maar 18quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraat
Bijna. Nu yoghurt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Heb jij je bordje al leeggegeten?
Goed zo. Lekker gewoon daar blijven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen. En koninginnenacht is hier ook wel gewoon feest in de stad zelf.
Gewoon 's ochtends geld verdienen met troep verkopen en dan smiddags feestje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou wel iets willen doen maar ik vraag me af hoe of wat verder vrienden van plan zijn, ik heb niet eens iets oranje's of geld uberhaupt
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:08 schreef Juminelle het volgende:
Inderdaad. Laat al die boeren maar oprottenVeel te druk hier altijd.
Je kan ook rood-wit-blauw gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou wel iets willen doen maar ik vraag me af hoe of wat verder vrienden van plan zijn, ik heb niet eens iets oranje's of geld uberhaupt
Ja hallo, ik snuif niet ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen wat is dat nouweer voor mietjespraat
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kan ook rood-wit-blauw gaan.
omigadomigodddd Maisnonnie dat is trouwens een fokking goed idee voor gradient nails!!
Hey, ik dacht niet aan je, maar if the shoe fits.quote:
Nog niet geprobeerd want ik vergeet elke keer een sponsje te kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]heb je het nu al geprobeerd?
Rood wit blauw.. haal ik denk ik.. ook niet
Het zijn trouwens ook altijd de meest boerse types die ik ken die daar heen gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, ik dacht niet aan je, maar if the shoe fits.
Ja. Waardoor ik niet meer normaal over de Korenmarkt kan lopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Al die lompe boeren die zich helemaal voltanken en dan aan het eind leuk ruzie gaan lopen schoppen met hun dronken kop, bedoel je?
Je stond er nogal klein op, zag de outfit niet echt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:18 schreef Chai het volgende:
Niemand mijn mooie boerinnenoutfit opgemerkt? Dan haal ik hem snel weer weg, sta er nogal lomp op, want heb 3 lagen kleding aan.
Hoezo moet je je snel kunnen omkleden??quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:21 schreef Chai het volgende:
Ik heb een of andere groene tuinbroek overall aan, want voor bevallingen moet ik snel kunnen omkleden. En nog een vest voor de bovenkant. En daar onder gewoon normale kleding.
Elke ochtend op zo'n eenpootskrukje de koeien melken om 5 uur 's morgens. Eieren rapen. Hooien. Mesten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar boerinnenlife lijkt me wel tof eigenlijk.
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:26 schreef Chai het volgende:
Omdat bevallingen vaak onverwacht zijn en als er hulp nodig blijkt te zijn dan kan iedere seconde tellen.
Omdat een bevalling mega smerig is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?
Poepspetters, en het kalfje is slijmerig en nat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar hoezo moet je dan andere kleding aan?
Ik heb het overleefd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Gridlok het volgende:
Facebook lijst keertje goed opschonen, was wel weer eens nodig.
Oh sorry, ik bedoel dat is wat ik aan heb als ik omgekleed ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ja ben ik een mongool dat ik het alsnog niet snap? Als je gewoon een boerinnenpakkie aan hebt en er komt onverwachts een bevalling wat valt er dan om te kleden?
Oh dus dan kan je dat snel aandoen zodat je kleren niet nasty worden bedoel je? Oke ik snapquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel dat is wat ik aan heb als ik omgekleed ben.Draag verder namelijk gewone kleding.
Niemand van fok. ( nog niet :0 :0 :0 :0 :0 )quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
Carice heeft op me gereageerd via twitter. Ja ja, nu zijn jullie zeker jaloers dat jullie geen twitter hebben, he?
quote:
twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
Jezus hequote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
.
"En ik heb m niet eens geblockt"quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]twitter:caricevhouten twitterde op dinsdag 24-04-2012 om 18:24:08@Gefascineerd kritiek is prima, brutaliteit niet. En ik heb m niet eens geblockt. reageer retweet
.
Wauwquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef Fascination het volgende:
.
Wat was er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Goed bezig hier, ik heb wonden en blauwe plekken zonder dat ik weet hoe ik eraan komEn nee niet van vrijdag.
Onmogelijk want tijd van de maandquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het sekswonden zijn.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef Chai het volgende:
Wie doet op twitter even @Carice: Vind je erg verzuurd en kinderachtig op alles reageren. Block.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wil Fas het voor ons doen? want ik moet mijn privacyshit of zo veranderen dan en ik snap twitter nie goe
Ik luister altijd naar jou, dat weet je toch.quote:
Tegenwoordig is elke BN'er DJ. Kan niet wat wezen.quote:
Kan ze zien sinds wanneer iemand haar volgt?quote:
Oh jij hebt ook block gezegd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar jou, dat weet je toch.
Zag alleen haar tieten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens wat een onzin dat ze kritiek zogenaamd 'prima' vindt. Ze reageert ook altijd gepikeerd op mensen die bv. zeggen dat zij bout is in Game of Thrones
Soms is neuken voor een camera gewoon niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens wat een onzin dat ze kritiek zogenaamd 'prima' vindt. Ze reageert ook altijd gepikeerd op mensen die bv. zeggen dat zij bout is in Game of Thrones
Zoals?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Gridlok het volgende:
Vind Carice opzich wel een leuke actrice, niks op aan te merken. Zijn wel ergere mensen op het witte doek.
Prachtig.quote:
Barry Atsma. Carice is tenminste nog wel enigszins leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:51 schreef Gridlok het volgende:
Vind Carice opzich wel een leuke actrice, niks op aan te merken. Zijn wel ergere mensen op het witte doek.
Batsma ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Barry Atsma. Carice is tenminste nog wel enigszins leuk om naar te kijken.
Ja maar jij bent een vrouw.quote:
Dat bedoel ik niet, ik zeg alleen dat het dan anders is.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still I'm still Carice from the blocks
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still I'm still Carice from the blocks
Hehe.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Maisnon het volgende:
Neejoh ik ben ook de lulligste nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik zeg alleen dat het dan anders is.Ga me niet slaan nu alsjeblieft.
Haha, goed idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |