Dan heb je nog steeds gelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Of die scene dan waarin een man tegen een naakt meisje zegt: "probeer eens te lachen met je mond dicht? Dat is al veel beter..." Tering zeg, als je dat tegenwoordig tegen een vrouw zegt....
Ghe ghe...quote:
En dan hebben we Lord Baelish nogquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Of die scene dan waarin een man tegen een naakt meisje zegt: "probeer eens te lachen met je mond dicht? Dat is al veel beter..." Tering zeg, als je dat tegenwoordig tegen een vrouw zegt....
Piraat, en ik koop de originele blu ray wanneer hij uit is. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of men hier HBO een beetje steunt, ik hoop het wel! Het beeld is trouwens fenomenaal op blu ray, en heel veel extra's. De E35 iig waard!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal HBO of zijn we nog piraten?
Seizoen 1 35 euro op br? Waar? Goed cadeautje voor mijn oomquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:22 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Piraat, en ik koop de originele blu ray wanneer hij uit is. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of men hier HBO een beetje steunt, ik hoop het wel! Het beeld is trouwens fenomenaal op blu ray, en heel veel extra's. De E35 iig waard!
Nu je het zegt, iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Tywin Lannister is ook echt een baas zeg
Toen hij Harrenhal binnenkwam op zijn paard. Uitstraling, Charisma etc. Heel goed gecast
Naast Tyrion de enige Lannister die ik tof vind.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Toen hij Harrenhal binnenkwam op zijn paard. Uitstraling, Charisma etc. Heel goed gecast
Of voor als je geen creditcard hebt 37,99 bij bol.comquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef Angelof9 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/G(...)id=1335289736&sr=1-2
Ik vind het jammer dat ze dát niet in de serie hebben gedaan. Ik vond dat zo typerend voor de verhouding tussen haar en hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In het boek is ze nog 3 keer zo erg inderdaad. Wat ze tegen Jon zegt als Bran in dat bed ligt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel braaf lid van HBO en heb de DVD van Seizoen 1.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal HBO of zijn we nog piraten?
Erg mooi doosje trouwens, met dat drakenembleem.![]()
TOen hij de troonzaal binnenkwam "What is the meaning of this?"quote:
Ookal ben je homo dan nog zou je niet walgen van een zoen van een lekkere chick lijkt me.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Renly irl ook gay is maar net doen alsof je het verschrikkelijk vindt terwijl Margaery keihard vruchtbaar aan het doen is lijkt me een lastige scene voor de gemiddelde hetero
Dat was Tyrion bij Sansa toch. Tywin is paps.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
TOen hij de troonzaal binnenkwam "What is the meaning of this?"
![]()
Dat is Tyrion.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is Tyrion ook de enige die ook maar een beetje tegengas tegen Joffrey geeft waar hij iets om geeft.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Joffrey is volgens mij echt bang voor Tyrion. Eigenlijk is heel Joffrey een onzeker joch.
vond ik in season 1 ook al.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Zou jij als hetero walgen van het krijgen van een tongzoen van een man ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ookal ben je homo dan nog zou je niet walgen van een zoen van een lekkere chick lijkt me.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat was Tyrion bij Sansa toch. Tywin is paps.
AHquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.
Ja, maar niemand anders spreekt 'm tegen, dus wat dat betreft is ie dat helemaal niet gewend natuurlijk. Maar ik zie zoiets nog wel gebeuren, misschien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.
Krijg niet de indruk dat opa hem graag mag hoor. Meer "bij gebrek aan Jaime" geen keus hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien wel, maar Tyrion is daar op orders van Tywin, die zowel de rijkste als één van de machtigste mensen van Westeros is. Tevens is hij degene die de vijanden van Joffrey op dit moment op een afstandje houdt, dus misschien twijfelt hij daarom. Je zou kunnen betwisten dat Tywin op dit moment meer koning is dan Joffrey.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Behalve dat het wel familie is, en als er iets is binnen de Lannisters dan is het wel familie-eer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef Gwywen het volgende:
Opa/Tywin Lannister moet niets van Tyrion weten
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Joffrey is volgens mij echt bang voor Tyrion. Eigenlijk is heel Joffrey een onzeker joch.
Ik denk dat dat meer komt omdat Tyrion door Tywin persoonlijk aangesteld is. Tyrion tegenspreken is Tywin Lannister tegenspreken, en dat doe je niet. Nooit. Tywin is de opperleeuw, en al ben je 100 jaar koning, dan nog is Tywin de baas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |