quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die hele scene in dat bootje was echt ontzettend goed.
En verder!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Weet je hoe het komt? Gokje: omdat die 2 elkaar al kennen uit een voorgaande film, en op elkaar in gespeeld zijn.Het zou me ook niets verbazen als Carice in de eerste episodes, ervan uitgaande dat het allemaal chronologisch is opgenomen, ook een beetje nerveus was en nog een beetje in haar rol moest komen. Het zal alleen nog maar beter worden met haar rol, denk ik zo. Totally nothing to worry about.
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen nog niet per se beter vind dan het voorgaande (misschien ook nog te vroeg om te zeggen), maar ik verwacht 100% dat we aan het einde van het seizoen zeggen "BEST SEASON EVAH!".![]()
Ben (nog) geen boeklezer trouwens, dus kan niet zeggen in hoeverre de serie afwijkt van het boek.
hoezoquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef nikk het volgende:
Zou wel cool zijn als iemand zegt dat hij ooit een adventurer was totdat hij een pijl in z'n knie kreeg.
oke?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef nikk het volgende:
Zou wel cool zijn als iemand zegt dat hij ooit een adventurer was totdat hij een pijl in z'n knie kreeg.
Skyrimquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef nikk het volgende:
Ik denk dat Catelyn heel goed snapt hoe het werkt en dat ze aardig gewiekst kan zijn.quote:
Catelynquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het stom dat ze Jon zo haatquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kan Catelyn werkelijk niet uitstaan. Ik denk dat zij wel zo'n beetje mijn minst favoriete karakter is.
Eensch. En nu ik een begin heb gemaakt in boek 1 helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kan Catelyn werkelijk niet uitstaan. Ik denk dat zij wel zo'n beetje mijn minst favoriete karakter is.
Eens. De manier waarop ze haar stiefkind Jon heeft behandeld is vrij walgelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
Nou ja, hij is het product van haar mans ontrouw, en een bedreiging voor haar eigen kinderen als heerser over Winterfell.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef skudkind het volgende:
[..]
Eens. De manier waarop ze haar stiefkind Jon heeft behandeld is vrij walgelijk.
In het boek is ze nog 3 keer zo erg inderdaad. Wat ze tegen Jon zegt als Bran in dat bed ligt...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eensch. En nu ik een begin heb gemaakt in boek 1 helemaal.
Wat ook meespeelt is dat Jon Snow uiterlijk gewijs een echte Stark is. Met name de twee oudste van Catelyn, Robb en Sansa, hebben het uiterlijk van Tully's.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, hij is het product van haar mans ontrouw, en een bedreiging voor haar eigen kinderen als heerser over Winterfell.
Hoezo liegt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad. Natuurlijk is het naar hoe Cat Jon behandeld. Maar als je met het oog van toen kijkt zie je dat het gewoon een klap in het gezicht van de vrouw is. Waarbij Ned ook nog eens liegt.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ie tegen Jon niks zegt over wie zijn moeder is, en tegen Cat ook niet, wat het alleen maar moeilijker maakt.quote:
De Starks woonden vroeger in de Jordaan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Toen was alles heel anders. Want vroeger gebeurde dat namelijk, dan werd je niet geaccepteerd. Zeker niet hier in de Jordaan, waar het hele tafereel zich toen afspeelde.
Nee ik heb mboquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal HBO of zijn we nog piraten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee ik heb mboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke uitspraak vond ik dat jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn toch altijd boos op The Other Woman? En die is er nu niet, dus dan maar het product van the other woman an haar ontrouwe vent. Het is een continue reminder van de ontrouw, ook al kan ie daar zelf niets aan doen. Toch niet zo fijn om die steeds om je heen te hebben huppelen, hoe fucking smakelijk hij er ook uit mag zien (quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Angelof9 het volgende:
Dat is toch niet zijn schuld? Moet ze boos zijn op Ned, niet op Jon. Zeker niet na zoveel jaar.
Ik vind het te duur, als ik een abonnement neem kijk ik toch alleen maar op HBOgo als er een nieuwe aflevering van GoT is, de rest boeit me niet en ik heb geen tijd om het op tv te volgen op vaste tijdenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, ik kan echt geen sympathie opbrengen voor dat nare Catelyn mens. En niet alleen in de Jon kwestie overigens. Maar in z'n algemeenheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd boos op The Other Woman? En die is er nu niet, dus dan maar het product van the other woman an haar ontrouwe vent. Het is een continue reminder van de ontrouw, ook al kan ie daar zelf niets aan doen. Toch niet zo fijn om die steeds om je heen te hebben huppelen, hoe fucking smakelijk hij er ook uit mag zien ().
Sowieso raar dat ze Tyrion niet gewoon in die kroeg uithoorde. Zo hard was het bewijs helemaal niet, waarom nou zo provoceren? Wat had ze dan gedacht? Dat bij die trial Tyrion eventjes alles zou bekennen? Echt een zeer domme actie van haar...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, ik kan echt geen sympathie opbrengen voor dat nare Catelyn mens. En niet alleen in de Jon kwestie overigens. Maar in z'n algemeenheid.
dat vind ik toch al aan de serie, simpele misverstanden groeien uit tot drama's terwijl dat met een eenvoudig gesprek opgehelderd zou zijn. Maarja dat hoort erbijquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Sowieso raar dat ze Tyrion niet gewoon in die kroeg uithoorde. Zo hard was het bewijs helemaal niet, waarom nou zo provoceren?
Je vind schelden wel leuk he?quote:
Yaaarrrr!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Ik heb niet eens een tvquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Yaaarrrr!
Ik heb niet eens een tv die het waard is om zo'n duur zenderpakket te nemen
Ik weet niet of Renly irl ook gay is maar net doen alsof je het verschrikkelijk vindt terwijl Margaery keihard vruchtbaar aan het doen is lijkt me een lastige scene voor de gemiddelde heteroquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:49 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog steeds lachen om die scene
Renly
en dan daarachter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:55 schreef Kakpizza het volgende:
Ik kijk net even op youtube btw, kom een gesprek tegen tussen Bronn en Tyrion.
'Stay low.'
'Stay low?!'
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Klauz het volgende:
[..]
De Starks woonden vroeger in de Jordaan?
Dan heb je nog steeds gelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Of die scene dan waarin een man tegen een naakt meisje zegt: "probeer eens te lachen met je mond dicht? Dat is al veel beter..." Tering zeg, als je dat tegenwoordig tegen een vrouw zegt....
Ghe ghe...quote:
En dan hebben we Lord Baelish nogquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Of die scene dan waarin een man tegen een naakt meisje zegt: "probeer eens te lachen met je mond dicht? Dat is al veel beter..." Tering zeg, als je dat tegenwoordig tegen een vrouw zegt....
Piraat, en ik koop de originele blu ray wanneer hij uit is. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of men hier HBO een beetje steunt, ik hoop het wel! Het beeld is trouwens fenomenaal op blu ray, en heel veel extra's. De E35 iig waard!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Seizoen 1 35 euro op br? Waar? Goed cadeautje voor mijn oomquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:22 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Piraat, en ik koop de originele blu ray wanneer hij uit is. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of men hier HBO een beetje steunt, ik hoop het wel! Het beeld is trouwens fenomenaal op blu ray, en heel veel extra's. De E35 iig waard!
Nu je het zegt, iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Tywin Lannister is ook echt een baas zeg
Toen hij Harrenhal binnenkwam op zijn paard. Uitstraling, Charisma etc. Heel goed gecast
Naast Tyrion de enige Lannister die ik tof vind.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Toen hij Harrenhal binnenkwam op zijn paard. Uitstraling, Charisma etc. Heel goed gecast
Of voor als je geen creditcard hebt 37,99 bij bol.comquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef Angelof9 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/G(...)id=1335289736&sr=1-2
Ik vind het jammer dat ze dát niet in de serie hebben gedaan. Ik vond dat zo typerend voor de verhouding tussen haar en hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In het boek is ze nog 3 keer zo erg inderdaad. Wat ze tegen Jon zegt als Bran in dat bed ligt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel braaf lid van HBO en heb de DVD van Seizoen 1.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Erg mooi doosje trouwens, met dat drakenembleem.![]()
TOen hij de troonzaal binnenkwam "What is the meaning of this?"quote:
Ookal ben je homo dan nog zou je niet walgen van een zoen van een lekkere chick lijkt me.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Renly irl ook gay is maar net doen alsof je het verschrikkelijk vindt terwijl Margaery keihard vruchtbaar aan het doen is lijkt me een lastige scene voor de gemiddelde hetero
Dat was Tyrion bij Sansa toch. Tywin is paps.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
TOen hij de troonzaal binnenkwam "What is the meaning of this?"
![]()
Dat is Tyrion.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is Tyrion ook de enige die ook maar een beetje tegengas tegen Joffrey geeft waar hij iets om geeft.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Joffrey is volgens mij echt bang voor Tyrion. Eigenlijk is heel Joffrey een onzeker joch.
vond ik in season 1 ook al.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Zou jij als hetero walgen van het krijgen van een tongzoen van een man ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ookal ben je homo dan nog zou je niet walgen van een zoen van een lekkere chick lijkt me.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat was Tyrion bij Sansa toch. Tywin is paps.
AHquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.
Ja, maar niemand anders spreekt 'm tegen, dus wat dat betreft is ie dat helemaal niet gewend natuurlijk. Maar ik zie zoiets nog wel gebeuren, misschien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.
Krijg niet de indruk dat opa hem graag mag hoor. Meer "bij gebrek aan Jaime" geen keus hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien wel, maar Tyrion is daar op orders van Tywin, die zowel de rijkste als één van de machtigste mensen van Westeros is. Tevens is hij degene die de vijanden van Joffrey op dit moment op een afstandje houdt, dus misschien twijfelt hij daarom. Je zou kunnen betwisten dat Tywin op dit moment meer koning is dan Joffrey.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Behalve dat het wel familie is, en als er iets is binnen de Lannisters dan is het wel familie-eer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef Gwywen het volgende:
Opa/Tywin Lannister moet niets van Tyrion weten
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Joffrey is volgens mij echt bang voor Tyrion. Eigenlijk is heel Joffrey een onzeker joch.
Ik denk dat dat meer komt omdat Tyrion door Tywin persoonlijk aangesteld is. Tyrion tegenspreken is Tywin Lannister tegenspreken, en dat doe je niet. Nooit. Tywin is de opperleeuw, en al ben je 100 jaar koning, dan nog is Tywin de baas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tywin heeft de legers, Joffrey niet. Hij is koning omdat Tywin dat wilquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Tyrion is daar op orders van Tywin, die zowel de rijkste als één van de machtigste mensen van Westeros is. Tevens is hij degene die de vijanden van Joffrey op dit moment op een afstandje houdt, dus misschien twijfelt hij daarom. Je zou kunnen betwisten dat Tywin op dit moment meer koning is dan Joffrey.
Maw; Maak opa boos en er komen problemen, koning of niet
Maar liefde voor zijn oom heeft hij verder weinig, ja.
Ergens in het zuidoosten, vlakbij de kust onder King's landing lijkt me het meest aannemelijke. Tussen Highgarden en Storm's end, dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jivis het volgende:
Waar in Westeros zitten Stannis en Renly eigenlijk? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Kaartjuh: http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
Stannis zit op Dragonstone (eilandje aan de Ingang van blackwater bay, rechts van kings landing), Renly zit bij Storms End (rechtsonder het Kingswood onder Kings Landing).quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jivis het volgende:
Waar in Westeros zitten Stannis en Renly eigenlijk? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Uhh, ze zijn bij elkaar? Heb je de aflevering niet gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stannis zit op Dragonstone (eilandje aan de Ingang van blackwater bay, rechts van kings landing), Renly zit bij Storms End (rechtsonder het Kingswood onder Kings Landing).
Ik geloof dat Renly met de legers van Highgarden onderweg is naar Kings Landing. Ergens daartussen in, neem ik aan. Maar dat wordt niet gespecificeerdquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jivis het volgende:
Je hebt gelijk. Ik verwarde dragonstone met Storm's End.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stannis zit op Dragonstone (eilandje aan de Ingang van blackwater bay, rechts van kings landing), Renly zit bij Storms End (rechtsonder het Kingswood onder Kings Landing).
Ja, maar hun basesquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh, ze zijn bij elkaar? Heb je de aflevering niet gezien?
Oh ik dacht hun thuisbasisquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh, ze zijn bij elkaar? Heb je de aflevering niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |