quote:
Dit is een voorspelling, geen feit. Dus stil maar popjequote:
The Narrow Sea? Waar komt Drakenvrouw helemaal vandaan dan? Of is dat niet te zien op de kaart?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er ligt een zee tussen waar Dothraki niet doorheen gaan.
Het is toch geen Sci-fi serie man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Kroelo het volgende:
Net bij Shownieuws over Game of thrones: "Carice speelt in een science fiction serie en baart een alien"
Ik zapte er toevallig langs, ik kan het niet langer aangezien dan 10 sec, maar ik was benieuwd wat ze te zeggen hadden over GoT. De redactie had zich blijkbaar weer goed verdiept in de materiequote:
Hehe, ja nu eerder juist het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Sloggi het volgende:
Ach, volgens het AD speelt ze een seksslaaf (hoewel ze dat natuurlijk nog altijd kan worden.
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Sloggi het volgende:
Ach, volgens het AD speelt ze een seksslaaf (hoewel ze dat natuurlijk nog altijd kan worden).
In Chili is het kouder dan in Indonesië ... toch ligt het zuidelijker dan Indonesië.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:56 schreef Nagil het volgende:
Vind het vrij maf dat King's Landing inderdaad mediterraan is, hierdoor lijkt het dat Renly noordelijker zit. Vind overigens dat het allemaal vrij vaag is wie waar precies zit, maar dat is als tv-serie natuurlijk moeilijk uit te leggen behalve met de opening-credits.
Edit: overigens geeft de viewer's guide wel duidelijk aan wie welk gebied in handen heeft: http://viewers-guide.hbo.(...)al/areas-of-control/
en bedankt ....quote:Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.
Geloven doe je maar in de kerk. Mellisandre schijnt een leuke te volgenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.
klinkt realistischquote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef Sloggi het volgende:
Was inderdaad een spoiler. Melissandre wordt gevangen genomen en wordt een seksslaaf van de vrouw van Renly. Aflevering vijf wordt voor driekwart gevuld met een scharende Carice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |