Renly is ook de jongste. Een boel jonger geloof ik ook inderdaad. Maar ik vind Stannis ook ouder lijken dan Robertquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef Aventura het volgende:
Is Renly eigenlijk een nakomertje? Robert en Stannis lijken heel veel ouder te zijn.
Daenerys is 16 als Robert 17 jaar op de troon zit. Viserys sterft bijvoorbeeld als Robert 15 jaar op de troon zit en Daenerys 14 is.. En Daenerys is op Dragonstone geboren nadat de Targaryens verslagen waren dus het klopt wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
Even een vraag...
Vandaag wederom met seizoen 1 begonnen (je moet toch ergens de week tot een nieuwe aflevering mee overbruggen).
Maar ik stuitte op iets vreemds.
Robert zit al 17 jaar op de troon... Deanarys is 14... Dat klopt dan toch niet?
Oooh ok. Dan heb ik het stukje in de serie waarschijnlijk niet goed begrepenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef Kirov het volgende:
[..]
Daenerys is 16 als Robert 17 jaar op de troon zit. Viserys sterft bijvoorbeeld als Robert 15 jaar op de troon zit en Daenerys 14 is.. En Daenerys is op Dragonstone geboren nadat de Targaryens verslagen waren dus het klopt wel.
Daenerys is toch nog tijdens de regering van de Mad King geboren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef Kirov het volgende:
[..]
Daenerys is 16 als Robert 17 jaar op de troon zit. Viserys sterft bijvoorbeeld als Robert 15 jaar op de troon zit en Daenerys 14 is.. En Daenerys is op Dragonstone geboren nadat de Targaryens verslagen waren dus het klopt wel.
Jeumig. Zit Danaerys heeeeeelemaal rechtsonder? Da's nog een end danquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jivis het volgende:
Waar in Westeros zitten Stannis en Renly eigenlijk? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Kaartjuh: http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
Nee vlak daarna.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Daenerys is toch nog tijdens de regering van de Mad King geboren?
Zaten in de kooien op dat paard...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef RickoKun het volgende:
Sorry ik heb denk ik een gat in mijn geheugen: is daenerys haar draken kwijt? Ze wilde ze niet laten zien. Of is dat juist expres zodat ze die draken niet stelen ofzo
Ja ok, maar waarom niet die draken meteen laten zien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zaten in de kooien op dat paard...
Draken maken kost duurquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom niet die draken meteen laten zien?
Ivm tactische overweging omdat die 13 haar draken zouden afjatten?
Waarschijnlijk ja. Buiten dat hebben ze een ellenlange reis achter de rug en wilde ze zo snel mogelijk uitrusten in Qarth.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom niet die draken meteen laten zien?
Ivm tactische overweging omdat die 13 haar draken zouden afjatten?
Kost veel.quote:
Er ligt een zee tussen waar Dothraki niet doorheen gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:40 schreef stijn_ het volgende:
Wat is Daeny met haar draakjes nog ver weg dan. Duurt nog wel 2 seizoenen voordat die in Kings Landing aankomt.
Qarth ligt volgens de kaart helemaal rechtsonderin
Shownieuwsquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Kroelo het volgende:
Net bij Shownieuws over Game of thrones: "Carice speelt in een science fiction serie en baart een alien"
quote:
Dit is een voorspelling, geen feit. Dus stil maar popjequote:
The Narrow Sea? Waar komt Drakenvrouw helemaal vandaan dan? Of is dat niet te zien op de kaart?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er ligt een zee tussen waar Dothraki niet doorheen gaan.
Het is toch geen Sci-fi serie man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Kroelo het volgende:
Net bij Shownieuws over Game of thrones: "Carice speelt in een science fiction serie en baart een alien"
Ik zapte er toevallig langs, ik kan het niet langer aangezien dan 10 sec, maar ik was benieuwd wat ze te zeggen hadden over GoT. De redactie had zich blijkbaar weer goed verdiept in de materiequote:
Hehe, ja nu eerder juist het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Sloggi het volgende:
Ach, volgens het AD speelt ze een seksslaaf (hoewel ze dat natuurlijk nog altijd kan worden.
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Sloggi het volgende:
Ach, volgens het AD speelt ze een seksslaaf (hoewel ze dat natuurlijk nog altijd kan worden).
In Chili is het kouder dan in Indonesië ... toch ligt het zuidelijker dan Indonesië.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:56 schreef Nagil het volgende:
Vind het vrij maf dat King's Landing inderdaad mediterraan is, hierdoor lijkt het dat Renly noordelijker zit. Vind overigens dat het allemaal vrij vaag is wie waar precies zit, maar dat is als tv-serie natuurlijk moeilijk uit te leggen behalve met de opening-credits.
Edit: overigens geeft de viewer's guide wel duidelijk aan wie welk gebied in handen heeft: http://viewers-guide.hbo.(...)al/areas-of-control/
en bedankt ....quote:Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.
Geloven doe je maar in de kerk. Mellisandre schijnt een leuke te volgenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.
klinkt realistischquote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef Sloggi het volgende:
Was inderdaad een spoiler. Melissandre wordt gevangen genomen en wordt een seksslaaf van de vrouw van Renly. Aflevering vijf wordt voor driekwart gevuld met een scharende Carice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |