Ja dat herinner ik me nog wel, dat is van vlak voor de bevalling. Kijk wel ff overnieuw...quote:
Dat valt wel mee toch? Ik vind hem juist vrij letterlijk vertaald uit het boek.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij komt wel een stuk sympathieker over in de serie, in de boeken is het bijna een maniak
Als Breivik HBO heeft in zijn cel, was Joffrey vast ook zijn favoriete karakter.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind Joffrey eigenlijk wel sympathiek.
Afstanden zijn nogal... verraderlijk, Westeros is groot, als je het zuidelijke puntje op Gibraltar legt dan is het noordelijkst bekende puntje terug te vinden diep in Zweden. Paar duizend kilometer, makkelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Klauz het volgende:
trouwens ... het eiland Dragonstone van Stannis ligt vlak voor King's Landing op de kaart ... hoezo hebben de legers van Joffrey Dragonstone niet omsingeld met oorlogsschepen ... want Stannis kan gewoon aan land komen en een babbeltje maken met z'n broer
lol....quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Als Breivik HBO heeft in zijn cel, was Joffrey vast ook zijn favoriete karakter.
Wat wilde je daarmee zeggen? Heb je ook HBO? Moeten we de AIVD bellen?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Als Breivik HBO heeft in zijn cel, was Joffrey vast ook zijn favoriete karakter.
Het continent Westeros is al even groot als het continent Zuid-Amerikaquote:Op woensdag 25 april 2012 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Afstanden zijn nogal... verraderlijk, Westeros is groot, als je het zuidelijke puntje op Gibraltar legt dan is het noordelijkst bekende puntje terug te vinden diep in Zweden. Paar duizend kilometer, makkelijk.
Dus Dragonstone -> King's Landing is ettelijke honderden kilometers.
*lang bedoel je, denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
De Wall is bijvoorbeeld al 300 km breed
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het continent Westeros is al even groot als het continent Zuid-Amerika
De Wall is bijvoorbeeld al 300 km breed
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ok maar d'r steekt nog een stuk boven uit wat niet in kaart is gebracht hequote:
Onderin nog meerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ja ok maar d'r steekt nog een stuk boven uit wat niet in kaart is gebracht he
Je bedoeld de zomereilanden e.d.? Dat hoort niet meer bij het continent Westerosquote:
Die eerste is redelijk accuraat, die tweede klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:02 schreef Wihakayda het volgende:
Pff, dit is de grootste die ik kan vinden... ook niet verder als quarth... wel met lengte erop ^^
http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
Heb een grotere gevonden, wel wat spoilers mbt steden
http://img11.imageshack.us/img11/6163/mapkz.png (copy/paste deze link)
Zou ik ook doen als je zo'n fantastische serie gewoon in de bus gaat kijken. Waarschijnlijk ook nog niet goed te horen door lawaai.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Ik ging net GoT kijken in de bus naar huis (we hadden excursie)
Klasgenoten allemaal raar kijken
Ik wel eens in de trein....geen aanrader met die seks-scenes/geweld...zelfde geldt een beetje voor Dexter en True Blood...nu kijk ik alleen TBBT en TAAHM in de treinquote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Het is ook geen serie die ik in de trein kijk. Bij Boardwalk Empire keek laatst al iemand raar naast me, en daar zijn de seksscenes nog redelijk gematigd.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Er zijn een paar keer opmerkingen gemaakt overde duur om van Kings Landing naar Winterfell te komen. Helaas maakt dat de trip van Cat dan wat lastig te plaatsen op sommige punten.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Afstanden zijn nogal... verraderlijk, Westeros is groot, als je het zuidelijke puntje op Gibraltar legt dan is het noordelijkst bekende puntje terug te vinden diep in Zweden. Paar duizend kilometer, makkelijk.
Dus Dragonstone -> King's Landing is ettelijke honderden kilometers.
Ik kijk alles in de trein op mijn telefoon. Spartacus en Walking Dead ook (daar keek iemand ineens verschrikt de andere kant op overigens). Moeten ze maar niet mee kijkenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik wel eens in de trein....geen aanrader met die seks-scenes/geweld...zelfde geldt een beetje voor Dexter en True Blood...nu kijk ik alleen TBBT en TAAHM in de trein
Ja, op je telefoon kun je wel alles kijken inderdaad. k kijk op m'n laptop en dan kijken mensen makkelijker mee wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik kijk alles in de trein op mijn telefoon. Spartacus en Walking Dead ook (daar keek iemand ineens verschrikt de andere kant op overigens). Moeten ze maar niet mee kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |