ja, ik dacht in ieder geval niet dat t negen maanden was. Maar als je bevalt van een hoop schaduw zal dat ook wel niet nodig zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Asskimo het volgende:
^ Beter dan dat spoiler gezeik.
De vorige aflevering zagen we Stannis het doen met Meli en in deze aflevering beviel ze van smokey. Hoeveel tijd zit daar tussen?
idd het lijkt wel een priesteresquote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Aventura het volgende:
Ze lepelt steeds op dramatische wijze een riedel teksten op, zo ervaar ik het.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop hier echt al de hele week te fullofterroren op 't kantoor.
You office is dark and full of terror! Your email is dark and full of terror.
Doe mij een kofie dark and full of terror!
Mensen worden gek van me
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef Angelof9 het volgende:
![]()
Ik zeg meestal "You know nothing, insertname"
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
idd het lijkt wel een priesteres
oh wacht ...
"Wat een complimenten voor niks om Carice. Ze doet het gewoon slecht."quote:Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef terdege het volgende:
Wat een gezeik om niks om Carice. Ze doet het gewoon goed.
en of het lukt om in Qarth boten en soldaten te krijgen om naar Westeros te varenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef ems. het volgende:
[..]
"Wat een complimenten voor niks om Carice. Ze doet het gewoon slecht."
Ik ben ook wel benieuwd naar Quarth. Vooral wat er binnen allemaal afspeelt
Haha geweldig en tegelijk irritant! Kan het vanuit hier wel waarderen maar als ik met je moest samenwerken... ? weet ik zo niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Mensen worden gek van me
En in Meli's bevalling snel?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij gaat de tijd vrij langzaam.
nog maar een halfjaartje bezig geloof ik...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij gaat de tijd vrij langzaam.
"It is known" flapt er bij mij weleens uit. Mensen die de serie ook kijken vullen nog weleens aan met tweede "It is known".quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef Angelof9 het volgende:
![]()
Ik zeg meestal "You know nothing, insertname"
Dat leek me ook logisch, aangezien haar buik me pas opviel toen ze naakt was.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef dimmak het volgende:
Kom op ze is zwanger van iets zieks. Waarom zou dat niet in 2 dagen kunnen ipv van 9 maanden?
Nee die is toch bezwangerd op die grote RISK tafel van Stannis?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:00 schreef Sloggi het volgende:
Had ze eerder in de aflevering ook al een bolle buik? Dat is me namelijk niet opgevallen.
Dat was volgens mij ook de bedoeling, dat we dat dan pas zouden zien. Shock effect!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat leek me ook logisch, aangezien haar buik me pas opviel toen ze naakt was.
De legers vechten (inderdaad) tegen Robb. Daarnaast staat King's Landing niet bepaald bekend om zijn sterke vloot, begreep ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Klauz het volgende:
trouwens ... het eiland Dragonstone van Stannis ligt vlak voor King's Landing op de kaart ... hoezo hebben de legers van Joffrey Dragonstone niet omsingeld met oorlogsschepen ... want Stannis kan gewoon aan land komen en een babbeltje maken met z'n broer
Dat was in een vorige aflevering.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is toch bezwangerd op die grote RISK tafel van Stannis?
volgens mij weten ze niets van de brief van Ned richting stannis en dus ook niet dat Stannis dergelijke ambities heeftquote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Klauz het volgende:
trouwens ... het eiland Dragonstone van Stannis ligt vlak voor King's Landing op de kaart ... hoezo hebben de legers van Joffrey Dragonstone niet omsingeld met oorlogsschepen ... want Stannis kan gewoon aan land komen en een babbeltje maken met z'n broer
Stannis laat volgens mij in één van de eerste twee afleveringen aan iedereen weten dat hij de troon claimt en dat joffrey een incest kind is. Hij zegt dat hij juist de fout van Ned, om het alleen aan hem te laten weten, niet ook wil maken. Joffrey heeft het er later met Cersei ook over dat hij bepaalde walgelijke rodels over haar en Jaime heeft gehoord.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij weten ze niets van de brief van Ned richting stannis en dus ook niet dat Stannis dergelijke ambities heeft
Ik denk dat ze Stannis op dit moment niet zien als een grote bedreiging. Hij heeft namelijk geen legers op Dragonstone. Daarom laten ze 'm maar een beetje oorlogje spelen denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Klauz het volgende:
Met die stok. Hopla,quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
ik kan niet wachten op joffreys sterf scene
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is toch bezwangerd op die grote RISK tafel van Stannis?
SPOILER: Details over de tafel, niet veel boeiends over het verdere verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Echt heah, hahaha wel vet hoor ..quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
Idd...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kan me geen dood voor Joffrey voorstellen...
... die gruwelijk genoeg is om het rechtvaardig te noemen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Mensen worden gek van me
quote:Rebecca Crawley schreef:
that birth scene was horrific but at least we now know where the black smoke monster in Lost came from #GameOfThrones
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:36 schreef ems. het volgende:
Het enige wat echt dark en full of terror was tot noch toe in de serie was de kut van Carice
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:36 schreef ems. het volgende:
Het enige wat echt dark en full of terror was tot noch toe in de serie was de kut van Carice
Hij komt wel een stuk sympathieker over in de serie, in de boeken is het bijna een maniakquote:Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef Wihakayda het volgende:
[..]![]()
-----
Een van mn favo karakters
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is E04.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Trouwens, ergens in dit topic waren er 3 afbeeldingen gepost: op de ene vraagt Carice waarom de ander zo stil is. De ander antwoord met nou iemand zei me dat de avond vol met terreur en haat is. Carice lacht dan. Wanneer is dit gebeurd? In episode 4 of was dit een voorruitblik naar 5?
Schijnbaar heb ik iets gemist...quote:
In het bootje, met Davosquote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik iets gemist...
Mwaow...the hound heeft in het boek ook wel meer nuances..z'n broer daarentegen niet....quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij komt wel een stuk sympathieker over in de serie, in de boeken is het bijna een maniak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |