Melisandre hoort met een accent te praten toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef stinkie het volgende:
Gisteren ep4 gekeken en daar had ik voor het eerst een ouch moment met de uitspraak van Carice. "and full of tewwors' Alsof ik Kripke hoorde uit the big bang theory
Ja, maar dit was gewoon een slechte uitspraak. Iets wat me de andere afleveringen eigenlijk niet eens opvielquote:Op woensdag 25 april 2012 09:25 schreef Klauz het volgende:
[..]
Melisandre hoort met een accent te praten toch?
lolquote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef stinkie het volgende:
Gisteren ep4 gekeken en daar had ik voor het eerst een ouch moment met de uitspraak van Carice. "and full of tewwors' Alsof ik Kripke hoorde uit the big bang theory
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef Sloggi het volgende:
Was inderdaad een spoiler. Melissandre wordt gevangen genomen en wordt een seksslaaf van de vrouw van Renly. Aflevering vijf wordt voor driekwart gevuld met een scharende Carice.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef arucard het volgende:
Altijd dat commentaar op Nederlandse accenten, schei toch eens een keer uit
En dat terwijl geen Amerikaan (of andere buitenlander) het opvalt ... de comments bij YouTube filmpjes met Carice zijn grotendeels lovend.quote:
Ik had het over de uitspraak, niet over een al of niet gesimuleerd accentquote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Klauz het volgende:
[..]
En dat terwijl geen Amerikaan (of andere buitenlander) het opvalt ... de comments bij YouTube filmpjes met Carice zijn grotendeels lovend.
Zou ze ook anders kunnen dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:51 schreef Maisnon het volgende:
Carice heeft gezegd dat ze juist haar Nederlandse accent een beetje moest gebruiken trouwens, dat zei ze op twitter
Hoe bedoel je "vandaan"?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dit is een voorspelling, geen feit. Dus stil maar popje
[..]
The Narrow Sea? Waar komt Drakenvrouw helemaal vandaan dan? Of is dat niet te zien op de kaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Je overdrijft een beetje, wat moet Carice nou eigenlijk allemaal doen? In het boek heeft Melissandre min of meer dezelfde weinige lijnen, en komt ze heel vaag over. Wat dat betreft zet ze de rol gewoon goed neer.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zou ze ook anders kunnen dan?
Kripke is wel een aardige vergelijking, maar die is nog consistent. Iets wat mij Carica ver te zoeken is.
Daarnaast vind ik nog steeds dat Carice heel erg pover acteert, vergelijk eens met Joffrey of Tyrion. Heel erg ongeloofwaardig en ze is niet mooi en mysterieus genoeg ( qua uiterlijk) om echt Melissandra te zijn.
Ownee, we mogen hier alleen zeggen dat Carice supergoed acteert.
Ja, een dictaat van Brussel is het.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ownee, we mogen hier alleen zeggen dat Carice supergoed acteert.
Dat mag je vindenquote:
Het karakter geloofwaardig spelen. Dat heb ik haar in andere films wel zien doen.quote:Wat moet Carice nou eigenlijk allemaal doen?
Ik vind haar Melissandre niet vaag, eerder laat ze geen enkele indruk achter. Alsof ze zich totaal niet ingeleefd heeft in het personage. Toen ik na haar eerste aflevering dat ongeinteresseerde interview zag, verbaasde me het ook weinig.quote:In het boek heeft Melissandre min of meer dezelfde weinige lijnen, en komt ze heel vaag over. Wat dat betreft zet ze de rol gewoon goed neer.
Prima om een accent te hebben.Luister bijvoorbeeld naar Tyrion. Carice is alleen niet consistent met haar accent en daarom valt het in negatieve zin op. In zwartboek sprak ze dan in elk geval nog gewoon steenkolenengels en consistent. Ze kan het dus wel.quote:Ze is nadrukkelijk gevraagd om niet aan haar accent te werken, dus dat mag je haar ook niet aanrekenen...
Ik vind carice veel te veel een kunstgeschiedeniskutje om zo'n rol te spelen. Ze is te frele en heeft een vrij open gezicht. Iemand met een harder gezicht dus en wat minder 'onschuldig'.quote:En dat mooi & mysterieus is vrij subjectief... wie had je dan in de rol gewild?
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 25 april 2012 12:25 schreef Sloggi het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze heel wat anders ging doen met die staaf...
ze poept iets evils uit d'r poes. Echt totaal oninteressant jaquote:Op woensdag 25 april 2012 12:25 schreef Franknfurter het volgende:
ik ben wel blij dat minoes nu eindelijk dr echte poes laat zien, maar verder vind ik dr te oninteressant in de serie.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze poept iets evils uit d'r poes. Echt totaal oninteressant ja
Hoezo nou meteen weer evil. Misschien is het wel heel schattig.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze poept iets evils uit d'r poes. Echt totaal oninteressant ja
Jep, volgende aflevering: stannis, melissandre en schaduwwezen hand in hand huppelend door een bloemenweide.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoezo nou meteen weer evil. Misschien is het wel heel schattig.
en dan samen 'the night is dark and full of terrors' zingen op de melodie van Hand in hand, kameradenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, volgende aflevering: stannis, melissandre en schaduwwezen hand in hand huppelend door een bloemenweide.
En dat terwijl Renley de huppel-adel is!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, volgende aflevering: stannis, melissandre en schaduwwezen hand in hand huppelend door een bloemenweide.
Oh dat zegt ze dus!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
en dan samen 'the night is dark and full of terrors' zingen op de melodie van Hand in hand, kameraden
Dat ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar ook niet zo goed acteren. Ze lepelt steeds op dramatische wijze een riedel teksten op, zo ervaar ik het.
Daenerys? Zal het wel fout geschreven hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
Krijg idd niet het gevoel erbij of ze heel belangrijk is ...
heb ik bij die uhhh weet nie hoe ze heet wel ( die draken moeder )
Ze heeft die zin al wel 10x eerder gezegd heur, het is zo ongeveer haar stopzin.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oh dat zegt ze dus!
Ik dacht eerst 'de nigt is darruk en voel of terrores' en daarna 'de night is darruk en voel of terreurs' .
De nacht werd hier ook al donker:
Dat denk ik ook, ik vind haar zo niet-expressief, zo doods. Ik verwacht een dramatisch typ met vurige ogen, iemand die kijkt of ze iets in petto heeft. Ik heb de boeken niet gelezen trouwens.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja.
Haar desinteresse in het verhaal/boek zal ook wel parten spelen.
ik denk dat dat de boeklezers eerder parten speelt. Zo van: ze is het niet waard om in ónze boekverfilming te acterenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja.
Haar desinteresse in het verhaal/boek zal ook wel parten spelen.
Exact. Ook ik heb de boeken niet gelezen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik vind haar zo niet-expressief, zo doods. Ik verwacht een dramatisch typ met vurige ogen, iemand die kijkt of ze iets in petto heeft. Ik heb de boeken niet gelezen trouwens.
Spoilers, spoilersquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Melissandre uiteraard toplessquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoezo datquote:Op woensdag 25 april 2012 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk dat dat de boeklezers eerder parten speelt. Zo van: ze is het niet waard om in ónze boekverfilming te acteren
omdat ze niet geïnteresseerd is in de boeken dat je daarom (onbewust) anders tegen haar aankijktquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'de nigt is darruk en voel of terrores' en daarna 'de night is darruk en voel of terreurs' .
Mwa. Er zullen wel meer mensen in meespelen die de boeken niet of nauwelijks kennen. Dat laat me verder siberischquote:Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat ze niet geïnteresseerd is in de boeken dat je daarom (onbewust) anders tegen haar aankijkt
Jha, das dan wel weer vetquote:
Alsof zij de enige in de cast zal zijn die de boeken niet gelezen heeft of er weinig boeiends aanvindtquote:Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat ze niet geïnteresseerd is in de boeken dat je daarom (onbewust) anders tegen haar aankijkt
Want een zwangerschap van een schaduwmonster moet ook 9 maanden duren?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Asskimo het volgende:
^ Beter dan dat spoiler gezeik.
De vorige aflevering zagen we Stannis het doen met Meli en in deze aflevering beviel ze van smokey. Hoeveel tijd zit daar tussen?
Dat zei ik ook al tegen degene die meekeek... maar dat was zo'n "Ik heb het boek gelezen" persoon dus die zei meteen "Ja wacht maar tot je ziet wat er uitkomt, dat verklaart het". Fijn. Wist dus meteen dat t geen normaal iets zou zijn wat door de klapdeuren zou spieken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Asskimo het volgende:
^ Beter dan dat spoiler gezeik.
De vorige aflevering zagen we Stannis het doen met Meli en in deze aflevering beviel ze van smokey. Hoeveel tijd zit daar tussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |