Volgens mij ookquote:Op maandag 23 april 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat geluidDie klap was gewoon echt hard.
Petst gewoon omdat dun shirt.quote:Op maandag 23 april 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
knock outquote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef satecl het volgende:
Gijpie heeft na zijn koek niets meer gezegd. Is hij er nog wel?
Nee, gewoon Knipping. Was goed, hoef je niet te edittenquote:
Zal hij wel een vrouw hebben? Volgens mij lult hij 24/7 over voetbalquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax dus even winnen.
Gelijk in de Kuip
AJAX KAMPIOEN
RTL7 heeft gelukkig weinig op met verschilligheid, wel met geld.quote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Zou de bond van het vloeken ook meekijken als Boskamp in de studio zit
Kan hij dat wel dan?quote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
een echte autist zou nooit een live miljoenenpubliek kunnen toespreken
Miljoenen publiek? gemiddeled 500.000 kijkers vriendquote:Op maandag 23 april 2012 21:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
een echte autist zou nooit een live miljoenenpubliek kunnen toespreken
quote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef Freak188 het volgende:
Waar is z'n maatje eigenlijk? Die praatgrage gozer.
Aangereden door een scooter.quote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef Freak188 het volgende:
Waar is z'n maatje eigenlijk? Die praatgrage gozer.
halfmiljoenenpubliek bekt niet lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Miljoenen publiek? gemiddeled 500.000 kijkers vriend
Sneijdertje op de bankquote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef Droathoah het volgende:
KJH en vPersie samen laten spelen bij de aankomende oefenwedstrijden, niks anders.
Amen.quote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef Droathoah het volgende:
KJH en vPersie samen laten spelen bij de aankomende oefenwedstrijden, niks anders.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
nog meer lulkoek Derksen![]()
Vd Vaart , Sneijder en Robben gaan het niet pikken dat die Marokkaan de leider word
Scherp. Je was eerder dan Gijpquote:Op maandag 23 april 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
nog meer lulkoek Derksen![]()
Vd Vaart , Sneijder en Robben gaan het niet pikken dat die Marokkaan de leider word
Wenger zit al op de andere lijnquote:
Boskamp heeft schijt aan afsprakenquote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Als VI een afspraak met Van Persie om niet over Oranje te praten, moeten ze dat ook niet doen.
Ah joh azijnzeiker..quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Als VI een afspraak met Van Persie om niet over Oranje te praten, moeten ze dat ook niet doen.
Donderstraal een eind op johquote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Als VI een afspraak met Van Persie maakt om niet over Oranje te praten, moeten ze dat ook niet doen.
Jup.quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dit niet kunnen eigenlijk. Als VI een afspraak met Van Persie maakt om niet over Oranje te praten, moeten ze dat ook niet doen.
Arsenal staat inderdaad gewoon hoog in de rijtjes van de topclubs met topschulden. Ze kopen dan geen spelers van 50 miljoen, maar moeten wel elk jaar 1000 jeugdvoetballers lokken en hun moeders schoonmaakbaantjes geven voor 50k per jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef satecl het volgende:
Arsenal koopt 452 jochies per jaar.. Nee dat is eerlijk
Klopt, maar Boskampquote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Shreyas het volgende:
quote:
Vind uiteindelijk dat je wel gelijk hebt..quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Hij speelt voor het Nederlands Elftal, heeft er een grote rol en gaat dan afspreken om het er niet over te hebben? Wat een arrogantiequote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Jawel man, kan hij niet gewoon antwoord geven op een normale vraag?quote:
Ik hoorde hem ookquote:
Dat heet pedofilie.quote:Op maandag 23 april 2012 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Arsenal staat inderdaad gewoon hoog in de rijtjes van de topclubs met topschulden. Ze kopen dan geen spelers van 50 miljoen, maar moeten wel elk jaar 1000 jeugdvoetballers lokken en hun moeders schoonmaakbaantjes geven voor 50k per jaar.
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
ik heb het stukje met van Persie gemist gebeurde er nog wat leuks?
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
ik heb het stukje met van Persie gemist gebeurde er nog wat leuks?
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Van Persie juist onwijs volwassen geworden... hij gooit nooit meer de vuile was op straat maar is heel beheerst in zijn antwoorden
Dit. Arrogante gozer man. Kan geweldig voetballen, maar hij moet gewoon achter Huntelaar spelen op het EK.quote:
Dat deed ie toch?quote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel man, kan hij niet gewoon antwoord geven op een normale vraag?²
Je moet wel levensmoe zijn als je The Boss in zijn maag gaat stompen, speltip 3: ken je kansen, ofzo.quote:Johan Boskamp geraakte dinsdag betrokken bij een geval van verkeersagressie. De Beverencoach was tijdens het autorijden aan het bellen en werd daarvoor terechtgewezen door een andere automobilist. Aanvankelijk volgde er wat verbaal geweld, maar toen beide auto’s gevaarlijk dicht bij elkaar kwamen rijden, besloten de kemphanen om hun ruzie langs de weg uit te vechten.
Nadat Boskamp een stamp in de maag had gekregen, trakteerde hij zijn belager op een vuistslag in het gezicht. Twee politiemannen in burger moesten beide vechtjassen uit elkaar halen. Boskamp hield aan het incident een vuile t-shirt over, de andere man werd met een hoofdwonde naar het UZ van Jette afgevoerd.
“Het parket zal nu over deze zaak moeten oordelen”, zei politiecommissaris Daniel Noens aan Radio 2. “Beide partijen zullen nu wel beseffen dat het sop de kool niet waard is.”
PvdA kamerlidtwitter:MHilkens twitterde op maandag 23-04-2012 om 21:19:33Ik wil Jan Boskamp wel als oom. #VI reageer retweet
Ik mag dan op mannen vallen maar Helena Christensenquote:
Ik zou er niet naast gaan zitten in de verjaardagskring.quote:Op maandag 23 april 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
PvdA kamerlidtwitter:MHilkens twitterde op maandag 23-04-2012 om 21:19:33Ik wil Jan Boskamp wel als oom. #VI reageer retweet
Heuj, twitter, leuk man herpderpquote:Op maandag 23 april 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
Ja:quote:
Ik mag dan op vrouwen vallen maar Chris Isaakquote:Op maandag 23 april 2012 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag dan op mannen vallen maar Helena Christensen![]()
![]()
Zit je wel altijd dicht bij de hapjes.quote:Op maandag 23 april 2012 21:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zou er niet naast gaan zitten in de verjaardagskring.
Ja als je van te voren afspraken erover maakt. Vind ik dit nog een goed antwoordquote:Op maandag 23 april 2012 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja:
"Weet ik niet, weet ik niet, weet ik niet. Moet je aan de bondscoach vragen. Weet ik niet."²
quote:Op maandag 23 april 2012 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik mag dan op vrouwen vallen maar Jessica Alba![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik mag dan op vrouwen vallen maar Chris Isaak![]()
![]()
oh wacht..
Als je het niet lust, toch pakken, kun je het altijd aan Bossie geven.quote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je wel altijd dicht bij de hapjes.
Waarom zou je daar überhaupt afspraken over moeten maken? Alsof het gaat over iets verschrikkelijks ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja als je van te voren afspraken erover maakt. Vind ik dit nog een goed antwoord
Precies... het hoofddoel is het EK winnen en geen gelazer in de ploegquote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja als je van te voren afspraken erover maakt. Vind ik dit nog een goed antwoord
Het feit dat die afspraak überhaupt is gemaakt zegt eigenlijk wel genoeg. Wat denkt die boy uit Kralingen wel.quote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
donderdag weer het albafeest. KOEKOEKquote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zei hier iemand Jessica Alba????
Daar wil ik wel weer online voor komen.
Blijkbaar heeft hij geen zin om erover te praten, respecteer dat danquote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je daar überhaupt afspraken over moeten maken? Alsof het gaat over iets verschrikkelijks ofzo.
Ik respecteer het, maar het is kapsones.quote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij geen zin om erover te praten, respecteer dat dan
Ik vind het vedette gedrag. Houd ik niet van.quote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij geen zin om erover te praten, respecteer dat dan
Iemand mag toch zeker wel zelf weten waar hij over wilt praten?quote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het feit dat die afspraak überhaupt is gemaakt zegt eigenlijk wel genoeg. Wat denkt die boy uit Kralingen wel.²
Her father is Danish, and her mother is Peruvian.quote:Op maandag 23 april 2012 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag dan op mannen vallen maar Helena Christensen![]()
![]()
Dat blijkt.. ik vind het wel meevallen. Moeten ze toch zelf uitmakenquote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het vedette gedrag. Houd ik niet van.
Omdat ze geen gasten willen hebben die open deuren intrapt..quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef Droathoah het volgende:
Waarom nodigen ze niet andere gasten uit?
Moeten ze vooral zelf weten inderdaad, maar hoe van Persie zich af en toe in het veld manifesteert zoals het geen hand geven of die acties naar Krul, dan ga ik hem in een vedette hoek duwen ja. Maar als hij zo goed blijft voetballen zal me worst wezen eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat blijkt.. ik vind het wel meevallen. Moeten ze toch zelf uitmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |