quote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef Evertjan het volgende:
kom er net achter dat UIT HET RAAM van Ekstra Weekend gekopieerd is van Jeroen Kijk in de Vegte
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/M%C3%B4gge_Jeroen
Hey flapdrol!!quote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Tvp
Ownee ik volg dezen reeksjen al lolol rofl
Ik zit ook met een half oor te luisterenquote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey flapdrol!!![]()
Tis hier rustig; ik zit te luisteren en de rest zit wat anders te doen, geloof ik...
Ja, en je andere 1,5 oor dan??quote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zit ook met een half oor te luisteren
Die zijn een beetje aan het gamenquote:
Dat lijkt me een heel bijzonder gezicht, ik probeer me in te beelden hoe 1,5 oor een controller/toetsenbord probeert te hanterenquote:
Is wel ideaal hoor! En dan kan ik met mn handen hier gewoon typenquote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel bijzonder gezicht, ik probeer me in te beelden hoe 1,5 oor een controller/toetsenbord probeert te hanteren
Whehequote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is wel ideaal hoor! En dan kan ik met mn handen hier gewoon typen
En over die vragen denk je zeker ook na, tijdens de sex?quote:Op zondag 22 april 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
Als ik het goed begrijp, is dat je de boodschappen moet vergeten tijdens de seks? Waarom denk je überhaupt aan het doen van boodschappen tijdens het hebben van seks?
Guttegut, het roept meer vragen op dan dat ik ze beantwoord krijg tijdens deze uitzending
Nee! Ik ben een grote piekerkont, maar tijdens de seks heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 22 april 2012 21:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
En over die vragen denk je zeker ook na, tijdens de sex?
Hahaquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee! Ik ben een grote piekerkont, maar tijdens de seks heb ik daar geen last van
Ja, dan heb je wel wat anders om je op te focussen, toch?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan heb je wel wat anders om je op te focussen, toch?![]()
En die apps vind ik onzin, vaak ook alleen maar voor iPhone... En je hebt er volgens mij geen hol aan
Die heb ik voor de gein eens geīnstalleerd, om te kijken hoe of wat. Toen realiseerde ik me dat ik m'n telefoon nog wel eens laat slingeren en om gedoe te voorkomen (en roddels) heb ik hem maar weer verwijderd...quote:Op zondag 22 april 2012 21:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inderdaad
Volgens mij heeft Android een vibrator app
Niet eens geprobeerd?quote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik voor de gein eens geīnstalleerd, om te kijken hoe of wat. Toen realiseerde ik me dat ik m'n telefoon nog wel eens laat slingeren en om gedoe te voorkomen (en roddels) heb ik hem maar weer verwijderd...
Nee, een Galaxy S is daar (naar mijn mening) ook niet voor bedoeld. Daarbij komt dat 'ie ook niet erg ergonomisch gevormd is, ik zie me al zittenquote:
Nee idd, dan zit je meer te wurmen om dat ding in positie te krijgen dan dat je zit te wurmen van genot lolquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, een Galaxy S is daar (naar mijn mening) ook niet voor bedoeld. Daarbij komt dat 'ie ook niet erg ergonomisch gevormd is, ik zie me al zitten!!
Of je zal vlak voor je hoogtepunt gebeld worden
Nou, precies! Dan maar niet, denk ik danquote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee idd, dan zit je meer te wurmen om dat ding in positie te krijgen dan dat je zit te wurmen van genot lol
En dan idd per ongeluk oppakken als je gebeld wordtquote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, precies! Dan maar niet, denk ik dan
Scheelt dat je niet kunt opnemen met een knop, maar dat je iets moet wegvegen op je scherm. Zou wel erg goed zijn als dat zou lukken!quote:Op zondag 22 april 2012 22:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan idd per ongeluk oppakken als je gebeld wordt
Ik niet, viel me wat tegenquote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
Ik heb gelukkig de afgelopen twee uur enorm veel geleerd over het vrouwelijk orgasme.
Ik snap er nog steeds vrij weinig van maar goed.quote:
Vrijgezel?quote:Op zondag 22 april 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds vrij weinig van maar goed.
Ja.quote:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan mijn waarde Pino.quote:
Dat gaat niet altijd zomaar! Jij knipt in met (minder pijnlijk) je vingers en hosselt de leukste er tussenuit en bent inmiddels bijna een jaar verder. De meeste mensen lijden in stilte, net als ikquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd zomaar! Jij knipt in met (minder pijnlijk) je vingers en hosselt de leukste er tussenuit en bent inmiddels bijna een jaar verder. De meeste mensen lijden in stilte, net als ik
Fred!!!twitter:FredSiebelink twitterde op zondag 22-04-2012 om 22:23:40Mijn Tent staat fier overend! Hallo Katwijk en den wereld.... Het is Lente. KIjk me oaaaaaaaaaaaaaan! reageer retweet
Ik zat er niet ver vanafquote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo makkelijk ging het nou ook weer niet... Al hoewel..
Ooh moet dat lijden in stilte? Ik kerm 't altijd uitquote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd zomaar! Jij knipt in met (minder pijnlijk) je vingers en hosselt de leukste er tussenuit en bent inmiddels bijna een jaar verder. De meeste mensen lijden in stilte, net als ik
Mensen worden dat gemekker na een poosje gewoon zat, dus sindsdien doe ik dat in stilte. En op Fok!, de ultieme uitlaatklepquote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ooh moet dat lijden in stilte? Ik kerm 't altijd uit
Ik probeer hier en daar wat en heb nog wat vrienden die me wat pushen. Komt wel goed.quote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
WIE MET WIE?quote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver vanaf![]()
En het is jullie gegund
Jij bent nog jong, komt echt wel goed! Dit gesprek hebben we eerder gevoerdquote:Op zondag 22 april 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer hier en daar wat en heb nog wat vrienden die me wat pushen. Komt wel goed.
Met zijn vriendin natuurlijk!!quote:
Ik heb nog niemand horen klagen hahaquote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen worden dat gemekker na een poosje gewoon zat, dus sindsdien doe ik dat in stilte. En op Fok!, de ultieme uitlaatklep
Weet ik.quote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, komt echt wel goed! Dit gesprek hebben we eerder gevoerd
Wacht Pino zijn jouw initialen PW? Want dan heb ik je op Twitter en weet ik wie je vriendin is.quote:[..]
Met zijn vriendin natuurlijk!!
Ja, wat is erquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Wacht Pino zijn jouw initialen PW? Want dan heb ik je op Twitter en weet ik wie je vriendin is.![]()
Nou ja, ik dreef wat over... Ik mekker er nooit over, heb anders de indruk dat mensen me snel zat zijnquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand horen klagen hahaMekker ik nog niet genoeg waarschijnlijk. En als ze beginnen te zeuren moeten ze mij maar gewoon aan iemand koppelen
Niks hoor, maar ik wou net gaan spitten wie je vriendin was terwijl ik het allang weet.quote:
Ik volg je niet meer nu...quote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Wacht Pino zijn jouw initialen PW? Want dan heb ik je op Twitter en weet ik wie je vriendin is.![]()
Daten dan maar?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, ik dreef wat over... Ik mekker er nooit over, heb anders de indruk dat mensen me snel zat zijn![]()
![]()
Het is meer dat anderen tegen mij lopen te mekkeren, van "nouhouw, jij mag ook wel eens een keertje aan de vent". Naar vind ik dat, vooral op verjaardagen enzo
Dan is het goed. Goedgekeurd?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik wou net gaan spitten wie je vriendin was terwijl ik het allang weet.
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.quote:
Daarvoor ben ik een te grote angsthaas geworden, ik blijf alleen. Morgen ga ik naar het tuincentrum, geraniums halenquote:
Gunst, moeten we overal toestemming/goedkeuring voor vragen bij jou?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.
Mooi.quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.
Goedzo, zet maar eens een grote snavel op!quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi.
En anders had je gewoon lekker pech.
Nee, hij vraagt mij toch om goedkeuring.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gunst, moeten we overal toestemming/goedkeuring voor vragen bij jou?
Chickenquote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik een te grote angsthaas geworden, ik blijf alleen. Morgen ga ik naar het tuincentrum, geraniums halen
Oh, gelukkig!! Ben niet meer gewend om alles te moeten vragen/overleggen, dat was een drama gewordenquote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt mij toch om goedkeuring.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo, zet maar eens een grote snavel op!
De overige 20 waren groot zekerquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee heeft een heel klein biertje op.
Volgens mij wel meer dan een paar kleine biertjesquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee heeft een heel klein biertje op.
Geeft niks, komt uiteindelijk vast wel een keertje goed!quote:
20 is een zéér voorzichtige schatting...quote:
Ik kon niet luisteren, schurfterige klotenpiratenzender in de buurtquote:
En dan gewooon mijn uitnodiging koudbloedig afketsenquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, komt uiteindelijk vast wel een keertje goed!
*neuriet I will survive*
En dan mopperen dat je niets gegeten hebt? Man, dat staat gelijk aan 40 plakken brood!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
20 is een zéér voorzichtige schatting...
Je bent niet de enige die ik afwijs, mop!quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan gewooon mijn uitnodiging koudbloedig afketsentssk
PS Radio ging over het vrouwelijk orgasme...quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
Moet ik nou op een zondag gewoon hele topics gaan zitten teruglezen? Wat is er aan de hand?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan mopperen dat je niets gegeten hebt? Man, dat staat gelijk aan 40 plakken brood!!
Ik ga P2000 opengooien en F5'en!quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Ik ga even een paar hamburgertjes bakken. Mocht er ineens een brandmelding op P2000 verschijnen in Heemskerk, dan ben ik het.
Dat las ik al op Facebook, had eigenlijk niet verwacht dat 't veel volk zou aantrekken en dat 't interessant zou zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
PS Radio ging over het vrouwelijk orgasme...
Je hebt ook niet veel gemist hoor, allemaal gesneden koekquote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat las ik al op Facebook, had eigenlijk niet verwacht dat 't veel volk zou aantrekken en dat 't interessant zou zijn.
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?quote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel gemist hoor, allemaal gesneden koek
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sexquote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?
Niet dat ik het heb gehoord, wel dat het hebben van een inwendig orgasme (G-spot) ein-de-lijk wordt erkend door onderzoekersquote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?
Ja, en dat dat zo dwars kan gaan zitten dat je geen orgasme krijgt...quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sex
Ja hee als je ze volblaft met mannenmelk kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sex
Daarom gewoon in de supermarkt maar gaan kijken wat je haalt. Die boodschappenlijstjes maken meer kapot dan je lief is..quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en dat dat zo dwars kan gaan zitten dat je geen orgasme krijgt...
Daarom maak ik ze ook nooit!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daarom gewoon in de supermarkt maar gaan kijken wat je haalt. Die boodschappenlijstjes maken meer kapot dan je lief is..
Subtiliteit!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hee als je ze volblaft met mannenmelk kan ik me dat wel voorstellen
Is het niet andersom? Dat sommige mannen ondanks je aanwijzingen zo zitten te prutsen dat je dus maar aan boodschappenlijstjes gaat denken?quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en dat dat zo dwars kan gaan zitten dat je geen orgasme krijgt...
Dat heb ik maar niet genoemd, mannengehalte was nogal hoog vanavond...quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is het niet andersom? Dat sommige mannen ondanks je aanwijzingen zo zitten te prutsen dat je dus maar aan boodschappenlijstjes gaat denken?
Had me geroepenquote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik maar niet genoemd, mannengehalte was nogal hoog vanavond...
Zag dat je druk was met tv kijken, durfde je niet te storenquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik maar niet genoemd, mannengehalte was nogal hoog vanavond...
Och, 't was al de tweede film van vandaag en de uitkomst was natuurlijk voorspelbaar, aangezien het over de moord op Lincoln ging, of eigenlijk liever, over het berechten van één van de vermeende samenzweerders.quote:Op zondag 22 april 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag dat je druk was met tv kijken, durfde je niet te storen
Mind de PI, met zonnebril op ben ik niet zo serieusquote:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, 't was al de tweede film van vandaag en de uitkomst was natuurlijk voorspelbaar, aangezien het over de moord op Lincoln ging, of eigenlijk liever, over het berechten van één van de vermeende samenzweerders.
Daar ging ik ook niet van uitquote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Mind de PI, met zonnebril op ben ik niet zo serieus
Klaas verlangt naar zijn eigen dood, geloof ik... Of hij wil Miranda bespringen!quote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
Bijna 12 uur? Het is net 11 uur geweest joh.
Het is ook iedere keer hetzelfde grapje: altijd als ik denk dat dit topic wel uitgestorven zal zijn, ga ik maar wat anders doen, kom ik weer online, is er een hele hoop gekletst.quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!!
Bespringen, bespringen... Tis wel de EO hč.quote:Op zondag 22 april 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Klaas verlangt naar zijn eigen dood, geloof ik... Of hij wil Miranda bespringen!
Dat heb ik nou ook altijd; zit ik op het werk of op school, is het hier retegezelligquote:Op zondag 22 april 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is ook iedere keer hetzelfde grapje: altijd als ik denk dat dit topic wel uitgestorven zal zijn, ga ik maar wat anders doen, kom ik weer online, is er een hele hoop gekletst.
Subtiele zoen op de wang dan... Misschien wil Klaas het wel graag, maar mag het niet. Miranda lijkt me wel een dolle meid, die is vast wel van het stiekeme!quote:Op zondag 22 april 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bespringen, bespringen... Tis wel de EO hč.
Tot er raak geschoten wordt. Was dus laatst op een bruiloft tussen 2 christelijken, zij zwanger, dominee had er toch wel wat over te zeggenquote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Subtiele zoen op de wang dan... Misschien wil Klaas het wel graag, maar mag het niet. Miranda lijkt me wel een dolle meid, die is vast wel van het stiekeme!
God kan immers niet altijd opletten en kijkt vast niet in fietstunneltjes, enzo
Oh, dat lijkt me zo megatof om mee te makenquote:Op zondag 22 april 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot er raak geschoten wordt. Was dus laatst op een bruiloft tussen 2 christelijken, zij zwanger, dominee had er toch wel wat over te zeggen
Volgens mij DE reden om te trouwen. Deze bruiloft was ook vervroegdquote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me zo megatof om mee te maken![]()
Gebeurt hier in de buurt ook vrij veel, Staphorst, Veluwe
Volgens mij kan je, zeker in het begin, de schaamte van de gezichten aflezenquote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij DE reden om te trouwen. Deze bruiloft was ook vervroegd
De mannen vallen inderdaad een beetje stil. Ander gespreksonderwerp?quote:Op zondag 22 april 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Volgens mij ben ik druk, het ziet helemaal roze voor m'n ogen...
Hoi, top-zoveel![]()
Ja, is goed!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mannen vallen inderdaad een beetje stil. Ander gespreksonderwerp?
Ja, prima, misschien binnenkort eens de boel weer eens fatsoenlijk laten opmeten. En met de jouwe?quote:Op zondag 22 april 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, is goed!!
Hoe gaat het met jouw boezem op het moment??
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugelquote:Op zondag 22 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, prima, misschien binnenkort eens de boel weer eens fatsoenlijk laten opmeten. En met de jouwe?
quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugel
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begevenquote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugel
NNHHGGGGquote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begeven
Je voelt het op een gegeven moment aankomen, hč?quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begeven
Oh mijn aandacht hebben julliequote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja, we jagen gewoon mannen weg
Doei
Dank, maar ben nog niet slapenquote:
Oh sorryquote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dank, maar ben nog niet slapen :p ben een interessante docu aan het kijken op Nat Geo
Tondeusequote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik met mijn veel te lange haar doen?
Afknippen!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Open er een topic over.quote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Tip van de week!!quote:
Wil je niet zienquote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Tip van de week!!![]()
Doe je er even een fotootje bij, Duckie??
quote:Op zondag 22 april 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
Spoot ze? Anders telt het nietquote:Op zondag 22 april 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
hoi, ik heb wel eens een vrouw laten orgasmeren.
zo, dat is eruit.
heb ik wat gemist vanavond?
gelijk walvissen...qua spuitgedrag dan, niet qua postuurquote:
Daar kom je goed weg...quote:Op zondag 22 april 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelijk walvissen...qua spuitgedrag dan, niet qua postuur
nou, ik was doorweekt. en probeer dat maar eens uit te leggen aan de conducteur.quote:
Jij wilde geen tijd nemen voor een douche, je eigen keuze!quote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik was doorweekt. en probeer dat maar eens uit te leggen aan de conducteur.
Ja, gaat leuk zo...quote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Ik probeer drie topics te lezen en alles gaat door elkaar nu
ik had het niet over jou.....quote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij wilde geen tijd nemen voor een douche, je eigen keuze!
ow, wat is het 3e topic? die met dago's haar heb ik alquote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Ik probeer drie topics te lezen en alles gaat door elkaar nu
Het hardlooptopic.quote:Op zondag 22 april 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, wat is het 3e topic? die met dago's haar heb ik al
Oh, dus voor die walvisvergelijking moet je alsnog een pak op je donder hebben?!quote:
neehee, jij bent mijn lieve kleine troetelkonijntjequote:Op zondag 22 april 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dus voor die walvisvergelijking moet je alsnog een pak op je donder hebben?!
Oke... *koelt weer af*quote:Op zondag 22 april 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehee, jij bent mijn lieve kleine troetelkonijntje
dat heb je ook wel een gei.......quote:
Ik had toevallig voor een keertje door in welk topic ik wél zat.quote:
Ik volg het andere hardlooptopicquote:
ik heb er nog geen opquote:
Je hebt ook zeker een hardloopshirt aan op die foto's? Anyways, zo ver ben ik nog lang niet, zit net over de helft met Evy.quote:
bawhh kusjekroelquote:
ONZ is kwaliteitquote:Op zondag 22 april 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
En nu staan we hier stil...
En ik heb in ONZ gepost, ik voel me een vies wief
Verdriet overheerst momenteel, voor woede heb ik geen ruimte...quote:Op zondag 22 april 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bawhh kusjekroel
maar niet te intiem anders wordt Noes boos
Hou vol, hou vast!quote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdriet overheerst momenteel, voor woede heb ik geen ruimte...
Gelukkig is daar Paskal
Doe m'n best!!quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe m'n best!!![]()
Ik mis de troostende woorden van SC
die zal er over n uurtje of 9 wel weer zijn...quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe m'n best!!![]()
Ik mis de troostende woorden van SC
Relmof kwam even meeposten en zag dat het goed was!quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat het Dagohaar topic na 4 posts dicht gegooid zou worden
Sorry mop, ik wou jou niet passerenquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Rustig aan liefje
Mijn kloon is maar een kloon hč
Ja fijn, die krijgt me wel weer rustig tijdens dit soort barre buienquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zal er over n uurtje of 9 wel weer zijn...
Jij wint de volgende keer, deal??quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Veel plezier met Dago's haar hč [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Ik ga ook slapen...quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarquote:
Wat 1 post allemaal teweeg kan brengen Dagomeisterquote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarmaar ik kon niet slapen dus maar weer gaan fokken!
quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarmaar ik kon niet slapen dus maar weer gaan fokken!
Moet ik je komen instoppen, ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat 1 post allemaal teweeg kan brengen Dagomeister
oh, je haar is helemaal niet lang. ik had het ooit tot halverwege mijn rug....quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, was liefdevol bedoeld!quote:
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppen
Nee joh, Wolfje heeft een pracht van een vriendin!!quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppen
die is wel eens ongesteld. als jullie dat nou ff op elkaar afstemmen kan rolfje iedere avond zijn wolfje in een ander grotje laten overnachtenquote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, Wolfje heeft een pracht van een vriendin!!
ehm.....Robert, ben jij dat??quote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
jonguh ik heb me toch een stoot van 6 jaar
Als ze net zo handig is met de pil als dat ik ben, dan komt dat niet zo vaak voorquote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is wel eens ongesteld. als jullie dat nou ff op elkaar afstemmen kan rolfje iedere avond zijn wolfje in een ander grotje laten overnachten
die tekst is volslagen gagaquote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
QUOTEVERNEUKER![]()
![]()
![]()
Tevens:
Luister naar de tekst!!!
Vrouwen onthouden alles!quote:
stond je weer zonder weer zonder kip voor chicken tonight bij het fornuis?quote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwen onthouden alles!![]()
Behalve boodschappenlijstjes
Oh, breek me de bek niet open... Een jaar of wat geleden heb ik gehakt door Chicken Tonight-saus gegooid op het werk, nou dat kon toch echt niet volgens de bewoners. Word er nu nog op aangesproken/uitgelachen... Autisten vergeten ook nooit ietsquote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stond je weer zonder weer zonder kip voor chicken tonight bij het fornuis?
Hm-m, ik ben gisteren vergeten suiker te halen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwen onthouden alles!![]()
Behalve boodschappenlijstjes
En daar wordt de cirkel dan weer rond, daarom moeten we seks hebben! Dan denken we aan boodschappen enzulks, vanavond geleerdquote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm-m, ik ben gisteren vergeten suiker te halen.
wehehe. ik heb ooit een keer chickentonight gemaakt, tyf het op een bord en begin te kanen. tot ik bedenk.....he, ik ben de rijst vergetenquote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, breek me de bek niet open... Een jaar of wat geleden heb ik gehakt door Chicken Tonight-saus gegooid op het werk, nou dat kon toch echt niet volgens de bewoners. Word er nu nog op aangesproken/uitgelachen... Autisten vergeten ook nooit iets
ja, maar jij bent toch al zoet van jezelf?quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm-m, ik ben gisteren vergeten suiker te halen.
*zucht* ik bied me wel weer aan...quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar wordt de cirkel dan weer rond, daarom moeten we seks hebben! Dan denken we aan boodschappen enzulks, vanavond geleerd
* CindieY gaat de stad inquote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar wordt de cirkel dan weer rond, daarom moeten we seks hebben! Dan denken we aan boodschappen enzulks, vanavond geleerd
Das ook mooi!quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe. ik heb ooit een keer chickentonight gemaakt, tyf het op een bord en begin te kanen. tot ik bedenk.....he, ik ben de rijst vergeten![]()
[..]
Mwoah, af en toe eet ik het mee op het werk. Die met saté vind ik wel lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Vinden jullie Chicken Tonight serieus te vreten?
joe! eet het al gauw 2 dagen per maand...alleen die hawai trekt me niet. de tomaatpikant is goed te doen en de sateh ook.quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Nee.quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Nee.quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
Een jaar of wat geleden heb ik gehakt door Chicken Tonight-saus gegooid op het werk,
ja, maar jij kunt koken...en vindt het volgens mij ook leuk om te koken...quote:
Wat bedoel je??quote:
Gelukkig maar. Ik wil uiteindelijk helemaal af van pakjes-en-potjes-koken, maar nu nog niet echt de mogelijkheden toe. Ik wil in ieder geval zelf kunnen bepalen welke groenten er in mijn gerecht belanden en hoe gaar dat ze zijn. Ik krijg gewoon rillingen van de zachtheid van de 'groenten' in dingen als Chicken Tonight.quote:
Hoho. Waar haal jij de wijsheid vandaan dat ik kan koken en dat ik het leuk vind om te koken?quote:Op maandag 23 april 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij kunt koken...en vindt het volgens mij ook leuk om te koken...
ik niet, ik zie het als noodzakelijk kwaad en mijn onderontwikkeldesmaakpapillen vinden Chicken Tonight er dergelijke best binnen te houden.
popje, ik quootte Borisz. en als ik zie wat die jongen af en toe eet denk ik dat hij (of partner) kan koken en dat leuk vindquote:Op maandag 23 april 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoho. Waar haal jij de wijsheid vandaan dat ik kan koken en dat ik het leuk vind om te koken?
Ik geloof dat ik naar bed moetquote:Op maandag 23 april 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
popje, ik quootte Borisz. en als ik zie wat die jongen af en toe eet denk ik dat hij (of partner) kan koken en dat leuk vind
ik moest van mezelf al 3 kwartier geledenquote:
Dat is waarquote:Op maandag 23 april 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij kunt koken...en vindt het volgens mij ook leuk om te koken...
ik niet, ik zie het als noodzakelijk kwaad en mijn onderontwikkeldesmaakpapillen vinden Chicken Tonight er dergelijke best binnen te houden.
kijk, ik trek dan gewoon een zak open....quote:Op maandag 23 april 2012 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is waar
Gister diverse aardappels geslachtofferd om de perfecte chips te maken.
dat.quote:
Jaaa, das waar ook!!quote:
ik welquote:Op maandag 23 april 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaa, das waar ook!!
Grote lappen vleesch![]()
Ik heb wel een grote bek, maar vrees niet; ik kom toch niet opdagen![]()
* 3rdRock graait nog ff snel een koekje weg.quote:
Trusten en niet in je bed kruimelen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga toch maar naar bed....over 6.5u gaat de wekker weer
slaap lekker
[..]
* 3rdRock graait nog ff snel een koekje weg.
thnx mop!
trusten
Nee hoor, oprecht niet. Dus je zal de trein moeten pakkenquote:Op maandag 23 april 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel
en ik sleep je gewoon mee......maar dan moet jij wel rijden
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga toch maar naar bed....over 6.5u gaat de wekker weer
slaap lekker
[..]
* 3rdRock graait nog ff snel een koekje weg.
thnx mop!
trusten![]()
Heb afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslapen, was om 7:30 al op. Ben al de hele dag naar de kloten en nu klaarwakker... FMLquote:Op maandag 23 april 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
Eigenlijk moet ik dus ook slapen. Had afgesproken met mezelf om om 12 uur naar bed te gaan, maar ik ben nog helemaal niet moe
Ik was gisteren voor mijn doen op tijd moe, dus even na 1 uur lag ik er goed en wel in. Nog tot ruim half4 liggen lezen. FML iddquote:Op maandag 23 april 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslapen, was om 7:30 al op. Ben al de hele dag naar de kloten en nu klaarwakker... FML![]()
Whehe, we hebben hetzelfde ritme...quote:Op maandag 23 april 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was gisteren voor mijn doen op tijd moe, dus even na 1 uur lag ik er goed en wel in. Nog tot ruim half4 liggen lezen. FML idd
Later, als ik groot ben enzo, ga ik dat ook allemaal lerenquote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef borisz het volgende:
Sauzen op mayo en ketchup na (alhoewel) zal ik zo veel mogelijk zelf maken. Ik vind dat gewoon leuk en zal mensen knoflioksaus weer echt naar knoflooksaus laten smaken.
Nou, als ik zo regelmatig als jij echt ergens voor moest opstaan, zou ik een beter ritme moeten hebben. Helaasch lukt de bijbaanzoektocht niet zoquote:
Al zou ik van 8 tot 5 werken, dan nog heb ik een verneukt ritme... Ben een jaar of 8 lang om 7:15 begonnen (5:30 opstaan), ik weet niet hoe ik dat in vredesnaam heb volgehoudenquote:Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, als ik zo regelmatig als jij echt ergens voor moest opstaan, zou ik een beter ritme moeten hebben. Helaasch lukt de bijbaanzoektocht niet zo
Tot aan m'n eerste jaar journalistiek had ik een ritme. Toen had ik nog regelmatige tijden. Daarna ging het ernstig misquote:Op maandag 23 april 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Al zou ik van 8 tot 5 werken, dan nog heb ik een verneukt ritme... Ben een jaar of 8 lang om 7:15 begonnen (5:30 opstaan), ik weet niet hoe ik dat in vredesnaam heb volgehouden
Misschien moet borisz eens overwegen een kookclinic te gaan geven, klanten genoeg hier en nog leuk ook! En het levert misschien ook nog wat geld op, ook leukquote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Later, als ik groot ben enzo, ga ik dat ook allemaal lerenHeb ik mezelf voorgenomen nadat ik maar weinig naar mijn smaak kan vinden.
Ik woonde toen samen, m'n ex ging ook aardig mee in mijn ritme. We liepen er als zombies bij aan het eind van de weekquote:Op maandag 23 april 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot aan m'n eerste jaar journalistiek had ik een ritme. Toen had ik nog regelmatige tijden. Daarna ging het ernstig misEn ik heb ook gewoon geen discipline.
Slaap lekker!!quote:Op maandag 23 april 2012 00:49 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ga in ieder geval een poging wagen tot slapen en anders kom ik wel weer een mooi eind verder in m'n boekWelterusten alvast
buh, dat is naar. lijkt me niet fijn wakker worden. Ben blij dat ik er zelden of nooit last van hen.quote:Op maandag 23 april 2012 03:25 schreef Pino112 het volgende:
Altijd van die vieze vuile kutdromen steeds de laatste dagen!!!
en dat gekwakt kun je gezien het onderwerp bijna letterlijk nemen....quote:Op maandag 23 april 2012 07:23 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie nou gewoon op zondagnacht een heel topic volgekwakt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |