Ooh moet dat lijden in stilte? Ik kerm 't altijd uitquote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd zomaar! Jij knipt in met (minder pijnlijk) je vingers en hosselt de leukste er tussenuit en bent inmiddels bijna een jaar verder. De meeste mensen lijden in stilte, net als ik
Mensen worden dat gemekker na een poosje gewoon zat, dus sindsdien doe ik dat in stilte. En op Fok!, de ultieme uitlaatklepquote:Op zondag 22 april 2012 22:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ooh moet dat lijden in stilte? Ik kerm 't altijd uit
Ik probeer hier en daar wat en heb nog wat vrienden die me wat pushen. Komt wel goed.quote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd zomaar! Jij knipt in met (minder pijnlijk) je vingers en hosselt de leukste er tussenuit en bent inmiddels bijna een jaar verder. De meeste mensen lijden in stilte, net als ik
WIE MET WIE?quote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver vanaf![]()
En het is jullie gegund
Jij bent nog jong, komt echt wel goed! Dit gesprek hebben we eerder gevoerdquote:Op zondag 22 april 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer hier en daar wat en heb nog wat vrienden die me wat pushen. Komt wel goed.
Met zijn vriendin natuurlijk!!quote:
Ik heb nog niemand horen klagen hahaquote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen worden dat gemekker na een poosje gewoon zat, dus sindsdien doe ik dat in stilte. En op Fok!, de ultieme uitlaatklep
Weet ik.quote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, komt echt wel goed! Dit gesprek hebben we eerder gevoerd
Wacht Pino zijn jouw initialen PW? Want dan heb ik je op Twitter en weet ik wie je vriendin is.quote:[..]
Met zijn vriendin natuurlijk!!
Ja, wat is erquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Wacht Pino zijn jouw initialen PW? Want dan heb ik je op Twitter en weet ik wie je vriendin is.![]()
Nou ja, ik dreef wat over... Ik mekker er nooit over, heb anders de indruk dat mensen me snel zat zijnquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand horen klagen hahaMekker ik nog niet genoeg waarschijnlijk. En als ze beginnen te zeuren moeten ze mij maar gewoon aan iemand koppelen
Niks hoor, maar ik wou net gaan spitten wie je vriendin was terwijl ik het allang weet.quote:
Ik volg je niet meer nu...quote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Wacht Pino zijn jouw initialen PW? Want dan heb ik je op Twitter en weet ik wie je vriendin is.![]()
Daten dan maar?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, ik dreef wat over... Ik mekker er nooit over, heb anders de indruk dat mensen me snel zat zijn![]()
![]()
Het is meer dat anderen tegen mij lopen te mekkeren, van "nouhouw, jij mag ook wel eens een keertje aan de vent". Naar vind ik dat, vooral op verjaardagen enzo
Dan is het goed. Goedgekeurd?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik wou net gaan spitten wie je vriendin was terwijl ik het allang weet.
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.quote:
Daarvoor ben ik een te grote angsthaas geworden, ik blijf alleen. Morgen ga ik naar het tuincentrum, geraniums halenquote:
Gunst, moeten we overal toestemming/goedkeuring voor vragen bij jou?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.
Mooi.quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.
Goedzo, zet maar eens een grote snavel op!quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi.
En anders had je gewoon lekker pech.
Nee, hij vraagt mij toch om goedkeuring.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gunst, moeten we overal toestemming/goedkeuring voor vragen bij jou?
Chickenquote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik een te grote angsthaas geworden, ik blijf alleen. Morgen ga ik naar het tuincentrum, geraniums halen
Oh, gelukkig!! Ben niet meer gewend om alles te moeten vragen/overleggen, dat was een drama gewordenquote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt mij toch om goedkeuring.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo, zet maar eens een grote snavel op!
De overige 20 waren groot zekerquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee heeft een heel klein biertje op.
Volgens mij wel meer dan een paar kleine biertjesquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee heeft een heel klein biertje op.
Geeft niks, komt uiteindelijk vast wel een keertje goed!quote:
20 is een zéér voorzichtige schatting...quote:
Ik kon niet luisteren, schurfterige klotenpiratenzender in de buurtquote:
En dan gewooon mijn uitnodiging koudbloedig afketsenquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, komt uiteindelijk vast wel een keertje goed!
*neuriet I will survive*
En dan mopperen dat je niets gegeten hebt? Man, dat staat gelijk aan 40 plakken brood!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
20 is een zéér voorzichtige schatting...
Je bent niet de enige die ik afwijs, mop!quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan gewooon mijn uitnodiging koudbloedig afketsentssk
PS Radio ging over het vrouwelijk orgasme...quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
Moet ik nou op een zondag gewoon hele topics gaan zitten teruglezen? Wat is er aan de hand?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan mopperen dat je niets gegeten hebt? Man, dat staat gelijk aan 40 plakken brood!!
Ik ga P2000 opengooien en F5'en!quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Ik ga even een paar hamburgertjes bakken. Mocht er ineens een brandmelding op P2000 verschijnen in Heemskerk, dan ben ik het.
Dat las ik al op Facebook, had eigenlijk niet verwacht dat 't veel volk zou aantrekken en dat 't interessant zou zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
PS Radio ging over het vrouwelijk orgasme...
Je hebt ook niet veel gemist hoor, allemaal gesneden koekquote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat las ik al op Facebook, had eigenlijk niet verwacht dat 't veel volk zou aantrekken en dat 't interessant zou zijn.
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?quote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel gemist hoor, allemaal gesneden koek
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sexquote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?
Niet dat ik het heb gehoord, wel dat het hebben van een inwendig orgasme (G-spot) ein-de-lijk wordt erkend door onderzoekersquote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?
Ja, en dat dat zo dwars kan gaan zitten dat je geen orgasme krijgt...quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sex
Ja hee als je ze volblaft met mannenmelk kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sex
Daarom gewoon in de supermarkt maar gaan kijken wat je haalt. Die boodschappenlijstjes maken meer kapot dan je lief is..quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en dat dat zo dwars kan gaan zitten dat je geen orgasme krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |