Ik volg je niet meer nu...quote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Wacht Pino zijn jouw initialen PW? Want dan heb ik je op Twitter en weet ik wie je vriendin is.![]()
Daten dan maar?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, ik dreef wat over... Ik mekker er nooit over, heb anders de indruk dat mensen me snel zat zijn![]()
![]()
Het is meer dat anderen tegen mij lopen te mekkeren, van "nouhouw, jij mag ook wel eens een keertje aan de vent". Naar vind ik dat, vooral op verjaardagen enzo
Dan is het goed. Goedgekeurd?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik wou net gaan spitten wie je vriendin was terwijl ik het allang weet.
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.quote:
Daarvoor ben ik een te grote angsthaas geworden, ik blijf alleen. Morgen ga ik naar het tuincentrum, geraniums halenquote:
Gunst, moeten we overal toestemming/goedkeuring voor vragen bij jou?quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.
Mooi.quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie relatie is door mij goedgekeurd.
Goedzo, zet maar eens een grote snavel op!quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi.
En anders had je gewoon lekker pech.
Nee, hij vraagt mij toch om goedkeuring.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gunst, moeten we overal toestemming/goedkeuring voor vragen bij jou?
Chickenquote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik een te grote angsthaas geworden, ik blijf alleen. Morgen ga ik naar het tuincentrum, geraniums halen
Oh, gelukkig!! Ben niet meer gewend om alles te moeten vragen/overleggen, dat was een drama gewordenquote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt mij toch om goedkeuring.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo, zet maar eens een grote snavel op!
De overige 20 waren groot zekerquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee heeft een heel klein biertje op.
Volgens mij wel meer dan een paar kleine biertjesquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee heeft een heel klein biertje op.
Geeft niks, komt uiteindelijk vast wel een keertje goed!quote:
20 is een zéér voorzichtige schatting...quote:
Ik kon niet luisteren, schurfterige klotenpiratenzender in de buurtquote:
En dan gewooon mijn uitnodiging koudbloedig afketsenquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, komt uiteindelijk vast wel een keertje goed!
*neuriet I will survive*
En dan mopperen dat je niets gegeten hebt? Man, dat staat gelijk aan 40 plakken brood!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
20 is een zéér voorzichtige schatting...
Je bent niet de enige die ik afwijs, mop!quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan gewooon mijn uitnodiging koudbloedig afketsentssk
PS Radio ging over het vrouwelijk orgasme...quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
Moet ik nou op een zondag gewoon hele topics gaan zitten teruglezen? Wat is er aan de hand?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan mopperen dat je niets gegeten hebt? Man, dat staat gelijk aan 40 plakken brood!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |