De overige 20 waren groot zekerquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee heeft een heel klein biertje op.
Volgens mij wel meer dan een paar kleine biertjesquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Ome Sersjee heeft een heel klein biertje op.
Geeft niks, komt uiteindelijk vast wel een keertje goed!quote:
20 is een zéér voorzichtige schatting...quote:
Ik kon niet luisteren, schurfterige klotenpiratenzender in de buurtquote:
En dan gewooon mijn uitnodiging koudbloedig afketsenquote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, komt uiteindelijk vast wel een keertje goed!
*neuriet I will survive*
En dan mopperen dat je niets gegeten hebt? Man, dat staat gelijk aan 40 plakken brood!!quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
20 is een zéér voorzichtige schatting...
Je bent niet de enige die ik afwijs, mop!quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan gewooon mijn uitnodiging koudbloedig afketsentssk
PS Radio ging over het vrouwelijk orgasme...quote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
Moet ik nou op een zondag gewoon hele topics gaan zitten teruglezen? Wat is er aan de hand?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan mopperen dat je niets gegeten hebt? Man, dat staat gelijk aan 40 plakken brood!!
Ik ga P2000 opengooien en F5'en!quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Ik ga even een paar hamburgertjes bakken. Mocht er ineens een brandmelding op P2000 verschijnen in Heemskerk, dan ben ik het.
Dat las ik al op Facebook, had eigenlijk niet verwacht dat 't veel volk zou aantrekken en dat 't interessant zou zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
PS Radio ging over het vrouwelijk orgasme...
Je hebt ook niet veel gemist hoor, allemaal gesneden koekquote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat las ik al op Facebook, had eigenlijk niet verwacht dat 't veel volk zou aantrekken en dat 't interessant zou zijn.
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?quote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel gemist hoor, allemaal gesneden koek
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sexquote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?
Niet dat ik het heb gehoord, wel dat het hebben van een inwendig orgasme (G-spot) ein-de-lijk wordt erkend door onderzoekersquote:Op zondag 22 april 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Zijn er eigenlijk nog cijfers genoemd? Zoveel procent van de vrouwen kan het wel? Blablabla?
Ja, en dat dat zo dwars kan gaan zitten dat je geen orgasme krijgt...quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sex
Ja hee als je ze volblaft met mannenmelk kan ik me dat wel voorstellenquote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet nu dat vrouwen aan boodschappenlijstjes denken tijdens de sex
Daarom gewoon in de supermarkt maar gaan kijken wat je haalt. Die boodschappenlijstjes maken meer kapot dan je lief is..quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en dat dat zo dwars kan gaan zitten dat je geen orgasme krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |