quote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef Evertjan het volgende:
kom er net achter dat UIT HET RAAM van Ekstra Weekend gekopieerd is van Jeroen Kijk in de Vegte
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/M%C3%B4gge_Jeroen
Hey flapdrol!!quote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Tvp
Ownee ik volg dezen reeksjen al lolol rofl
Ik zit ook met een half oor te luisterenquote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey flapdrol!!![]()
Tis hier rustig; ik zit te luisteren en de rest zit wat anders te doen, geloof ik...
Ja, en je andere 1,5 oor dan??quote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zit ook met een half oor te luisteren
Die zijn een beetje aan het gamenquote:
Dat lijkt me een heel bijzonder gezicht, ik probeer me in te beelden hoe 1,5 oor een controller/toetsenbord probeert te hanterenquote:
Is wel ideaal hoor! En dan kan ik met mn handen hier gewoon typenquote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel bijzonder gezicht, ik probeer me in te beelden hoe 1,5 oor een controller/toetsenbord probeert te hanteren
Whehequote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is wel ideaal hoor! En dan kan ik met mn handen hier gewoon typen
En over die vragen denk je zeker ook na, tijdens de sex?quote:Op zondag 22 april 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
Als ik het goed begrijp, is dat je de boodschappen moet vergeten tijdens de seks? Waarom denk je überhaupt aan het doen van boodschappen tijdens het hebben van seks?
Guttegut, het roept meer vragen op dan dat ik ze beantwoord krijg tijdens deze uitzending
Nee! Ik ben een grote piekerkont, maar tijdens de seks heb ik daar geen last vanquote:Op zondag 22 april 2012 21:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
En over die vragen denk je zeker ook na, tijdens de sex?
Hahaquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee! Ik ben een grote piekerkont, maar tijdens de seks heb ik daar geen last van
Ja, dan heb je wel wat anders om je op te focussen, toch?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan heb je wel wat anders om je op te focussen, toch?![]()
En die apps vind ik onzin, vaak ook alleen maar voor iPhone... En je hebt er volgens mij geen hol aan
Die heb ik voor de gein eens geīnstalleerd, om te kijken hoe of wat. Toen realiseerde ik me dat ik m'n telefoon nog wel eens laat slingeren en om gedoe te voorkomen (en roddels) heb ik hem maar weer verwijderd...quote:Op zondag 22 april 2012 21:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inderdaad
Volgens mij heeft Android een vibrator app
Niet eens geprobeerd?quote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik voor de gein eens geīnstalleerd, om te kijken hoe of wat. Toen realiseerde ik me dat ik m'n telefoon nog wel eens laat slingeren en om gedoe te voorkomen (en roddels) heb ik hem maar weer verwijderd...
Nee, een Galaxy S is daar (naar mijn mening) ook niet voor bedoeld. Daarbij komt dat 'ie ook niet erg ergonomisch gevormd is, ik zie me al zittenquote:
Nee idd, dan zit je meer te wurmen om dat ding in positie te krijgen dan dat je zit te wurmen van genot lolquote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, een Galaxy S is daar (naar mijn mening) ook niet voor bedoeld. Daarbij komt dat 'ie ook niet erg ergonomisch gevormd is, ik zie me al zitten!!
Of je zal vlak voor je hoogtepunt gebeld worden
Nou, precies! Dan maar niet, denk ik danquote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee idd, dan zit je meer te wurmen om dat ding in positie te krijgen dan dat je zit te wurmen van genot lol
En dan idd per ongeluk oppakken als je gebeld wordtquote:Op zondag 22 april 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, precies! Dan maar niet, denk ik dan
Scheelt dat je niet kunt opnemen met een knop, maar dat je iets moet wegvegen op je scherm. Zou wel erg goed zijn als dat zou lukken!quote:Op zondag 22 april 2012 22:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan idd per ongeluk oppakken als je gebeld wordt
Ik niet, viel me wat tegenquote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
Ik heb gelukkig de afgelopen twee uur enorm veel geleerd over het vrouwelijk orgasme.
Ik snap er nog steeds vrij weinig van maar goed.quote:
Vrijgezel?quote:Op zondag 22 april 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds vrij weinig van maar goed.
Ja.quote:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan mijn waarde Pino.quote:
Dat gaat niet altijd zomaar! Jij knipt in met (minder pijnlijk) je vingers en hosselt de leukste er tussenuit en bent inmiddels bijna een jaar verder. De meeste mensen lijden in stilte, net als ikquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd zomaar! Jij knipt in met (minder pijnlijk) je vingers en hosselt de leukste er tussenuit en bent inmiddels bijna een jaar verder. De meeste mensen lijden in stilte, net als ik
Fred!!!twitter:FredSiebelink twitterde op zondag 22-04-2012 om 22:23:40Mijn Tent staat fier overend! Hallo Katwijk en den wereld.... Het is Lente. KIjk me oaaaaaaaaaaaaaan! reageer retweet
Ik zat er niet ver vanafquote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo makkelijk ging het nou ook weer niet... Al hoewel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |