ONZ is kwaliteitquote:Op zondag 22 april 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
En nu staan we hier stil...
En ik heb in ONZ gepost, ik voel me een vies wief
Verdriet overheerst momenteel, voor woede heb ik geen ruimte...quote:Op zondag 22 april 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bawhh kusjekroel
maar niet te intiem anders wordt Noes boos
Hou vol, hou vast!quote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdriet overheerst momenteel, voor woede heb ik geen ruimte...
Gelukkig is daar Paskal
Doe m'n best!!quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe m'n best!!![]()
Ik mis de troostende woorden van SC
die zal er over n uurtje of 9 wel weer zijn...quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe m'n best!!![]()
Ik mis de troostende woorden van SC
Relmof kwam even meeposten en zag dat het goed was!quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat het Dagohaar topic na 4 posts dicht gegooid zou worden
Sorry mop, ik wou jou niet passerenquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Rustig aan liefje
Mijn kloon is maar een kloon hè
Ja fijn, die krijgt me wel weer rustig tijdens dit soort barre buienquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zal er over n uurtje of 9 wel weer zijn...
Jij wint de volgende keer, deal??quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Veel plezier met Dago's haar hè [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Ik ga ook slapen...quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |