ONZ is kwaliteitquote:Op zondag 22 april 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
En nu staan we hier stil...
En ik heb in ONZ gepost, ik voel me een vies wief
Verdriet overheerst momenteel, voor woede heb ik geen ruimte...quote:Op zondag 22 april 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bawhh kusjekroel
maar niet te intiem anders wordt Noes boos
Hou vol, hou vast!quote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdriet overheerst momenteel, voor woede heb ik geen ruimte...
Gelukkig is daar Paskal
Doe m'n best!!quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe m'n best!!![]()
Ik mis de troostende woorden van SC
die zal er over n uurtje of 9 wel weer zijn...quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe m'n best!!![]()
Ik mis de troostende woorden van SC
Relmof kwam even meeposten en zag dat het goed was!quote:Op zondag 22 april 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat het Dagohaar topic na 4 posts dicht gegooid zou worden
Sorry mop, ik wou jou niet passerenquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Rustig aan liefje
Mijn kloon is maar een kloon hè
Ja fijn, die krijgt me wel weer rustig tijdens dit soort barre buienquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zal er over n uurtje of 9 wel weer zijn...
Jij wint de volgende keer, deal??quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Veel plezier met Dago's haar hè [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Ik ga ook slapen...quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga slapen
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarquote:
Wat 1 post allemaal teweeg kan brengen Dagomeisterquote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarmaar ik kon niet slapen dus maar weer gaan fokken!
quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarmaar ik kon niet slapen dus maar weer gaan fokken!
Moet ik je komen instoppen, ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat 1 post allemaal teweeg kan brengen Dagomeister
oh, je haar is helemaal niet lang. ik had het ooit tot halverwege mijn rug....quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, was liefdevol bedoeld!quote:
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppen
Nee joh, Wolfje heeft een pracht van een vriendin!!quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppen
die is wel eens ongesteld. als jullie dat nou ff op elkaar afstemmen kan rolfje iedere avond zijn wolfje in een ander grotje laten overnachtenquote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, Wolfje heeft een pracht van een vriendin!!
ehm.....Robert, ben jij dat??quote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
jonguh ik heb me toch een stoot van 6 jaar
Als ze net zo handig is met de pil als dat ik ben, dan komt dat niet zo vaak voorquote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is wel eens ongesteld. als jullie dat nou ff op elkaar afstemmen kan rolfje iedere avond zijn wolfje in een ander grotje laten overnachten
die tekst is volslagen gagaquote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
QUOTEVERNEUKER![]()
![]()
![]()
Tevens:
Luister naar de tekst!!!
Vrouwen onthouden alles!quote:
stond je weer zonder weer zonder kip voor chicken tonight bij het fornuis?quote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwen onthouden alles!![]()
Behalve boodschappenlijstjes
Oh, breek me de bek niet open... Een jaar of wat geleden heb ik gehakt door Chicken Tonight-saus gegooid op het werk, nou dat kon toch echt niet volgens de bewoners. Word er nu nog op aangesproken/uitgelachen... Autisten vergeten ook nooit ietsquote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stond je weer zonder weer zonder kip voor chicken tonight bij het fornuis?
Hm-m, ik ben gisteren vergeten suiker te halen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwen onthouden alles!![]()
Behalve boodschappenlijstjes
En daar wordt de cirkel dan weer rond, daarom moeten we seks hebben! Dan denken we aan boodschappen enzulks, vanavond geleerdquote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm-m, ik ben gisteren vergeten suiker te halen.
wehehe. ik heb ooit een keer chickentonight gemaakt, tyf het op een bord en begin te kanen. tot ik bedenk.....he, ik ben de rijst vergetenquote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, breek me de bek niet open... Een jaar of wat geleden heb ik gehakt door Chicken Tonight-saus gegooid op het werk, nou dat kon toch echt niet volgens de bewoners. Word er nu nog op aangesproken/uitgelachen... Autisten vergeten ook nooit iets
ja, maar jij bent toch al zoet van jezelf?quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm-m, ik ben gisteren vergeten suiker te halen.
*zucht* ik bied me wel weer aan...quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar wordt de cirkel dan weer rond, daarom moeten we seks hebben! Dan denken we aan boodschappen enzulks, vanavond geleerd
* CindieY gaat de stad inquote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
En daar wordt de cirkel dan weer rond, daarom moeten we seks hebben! Dan denken we aan boodschappen enzulks, vanavond geleerd
Das ook mooi!quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe. ik heb ooit een keer chickentonight gemaakt, tyf het op een bord en begin te kanen. tot ik bedenk.....he, ik ben de rijst vergeten![]()
[..]
Mwoah, af en toe eet ik het mee op het werk. Die met saté vind ik wel lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Vinden jullie Chicken Tonight serieus te vreten?
joe! eet het al gauw 2 dagen per maand...alleen die hawai trekt me niet. de tomaatpikant is goed te doen en de sateh ook.quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Nee.quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Nee.quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
Een jaar of wat geleden heb ik gehakt door Chicken Tonight-saus gegooid op het werk,
ja, maar jij kunt koken...en vindt het volgens mij ook leuk om te koken...quote:
Wat bedoel je??quote:
Gelukkig maar. Ik wil uiteindelijk helemaal af van pakjes-en-potjes-koken, maar nu nog niet echt de mogelijkheden toe. Ik wil in ieder geval zelf kunnen bepalen welke groenten er in mijn gerecht belanden en hoe gaar dat ze zijn. Ik krijg gewoon rillingen van de zachtheid van de 'groenten' in dingen als Chicken Tonight.quote:
Hoho. Waar haal jij de wijsheid vandaan dat ik kan koken en dat ik het leuk vind om te koken?quote:Op maandag 23 april 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij kunt koken...en vindt het volgens mij ook leuk om te koken...
ik niet, ik zie het als noodzakelijk kwaad en mijn onderontwikkeldesmaakpapillen vinden Chicken Tonight er dergelijke best binnen te houden.
popje, ik quootte Borisz. en als ik zie wat die jongen af en toe eet denk ik dat hij (of partner) kan koken en dat leuk vindquote:Op maandag 23 april 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoho. Waar haal jij de wijsheid vandaan dat ik kan koken en dat ik het leuk vind om te koken?
Ik geloof dat ik naar bed moetquote:Op maandag 23 april 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
popje, ik quootte Borisz. en als ik zie wat die jongen af en toe eet denk ik dat hij (of partner) kan koken en dat leuk vind
ik moest van mezelf al 3 kwartier geledenquote:
Dat is waarquote:Op maandag 23 april 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij kunt koken...en vindt het volgens mij ook leuk om te koken...
ik niet, ik zie het als noodzakelijk kwaad en mijn onderontwikkeldesmaakpapillen vinden Chicken Tonight er dergelijke best binnen te houden.
kijk, ik trek dan gewoon een zak open....quote:Op maandag 23 april 2012 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is waar
Gister diverse aardappels geslachtofferd om de perfecte chips te maken.
dat.quote:
Jaaa, das waar ook!!quote:
ik welquote:Op maandag 23 april 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaa, das waar ook!!
Grote lappen vleesch![]()
Ik heb wel een grote bek, maar vrees niet; ik kom toch niet opdagen![]()
* 3rdRock graait nog ff snel een koekje weg.quote:
Trusten en niet in je bed kruimelen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga toch maar naar bed....over 6.5u gaat de wekker weer
slaap lekker
[..]
* 3rdRock graait nog ff snel een koekje weg.
thnx mop!
trusten
Nee hoor, oprecht niet. Dus je zal de trein moeten pakkenquote:Op maandag 23 april 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel
en ik sleep je gewoon mee......maar dan moet jij wel rijden
Slaap lekker!quote:Op maandag 23 april 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga toch maar naar bed....over 6.5u gaat de wekker weer
slaap lekker
[..]
* 3rdRock graait nog ff snel een koekje weg.
thnx mop!
trusten![]()
Heb afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslapen, was om 7:30 al op. Ben al de hele dag naar de kloten en nu klaarwakker... FMLquote:Op maandag 23 april 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
Eigenlijk moet ik dus ook slapen. Had afgesproken met mezelf om om 12 uur naar bed te gaan, maar ik ben nog helemaal niet moe
Ik was gisteren voor mijn doen op tijd moe, dus even na 1 uur lag ik er goed en wel in. Nog tot ruim half4 liggen lezen. FML iddquote:Op maandag 23 april 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslapen, was om 7:30 al op. Ben al de hele dag naar de kloten en nu klaarwakker... FML![]()
Whehe, we hebben hetzelfde ritme...quote:Op maandag 23 april 2012 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was gisteren voor mijn doen op tijd moe, dus even na 1 uur lag ik er goed en wel in. Nog tot ruim half4 liggen lezen. FML idd
Later, als ik groot ben enzo, ga ik dat ook allemaal lerenquote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef borisz het volgende:
Sauzen op mayo en ketchup na (alhoewel) zal ik zo veel mogelijk zelf maken. Ik vind dat gewoon leuk en zal mensen knoflioksaus weer echt naar knoflooksaus laten smaken.
Nou, als ik zo regelmatig als jij echt ergens voor moest opstaan, zou ik een beter ritme moeten hebben. Helaasch lukt de bijbaanzoektocht niet zoquote:
Al zou ik van 8 tot 5 werken, dan nog heb ik een verneukt ritme... Ben een jaar of 8 lang om 7:15 begonnen (5:30 opstaan), ik weet niet hoe ik dat in vredesnaam heb volgehoudenquote:Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, als ik zo regelmatig als jij echt ergens voor moest opstaan, zou ik een beter ritme moeten hebben. Helaasch lukt de bijbaanzoektocht niet zo
Tot aan m'n eerste jaar journalistiek had ik een ritme. Toen had ik nog regelmatige tijden. Daarna ging het ernstig misquote:Op maandag 23 april 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Al zou ik van 8 tot 5 werken, dan nog heb ik een verneukt ritme... Ben een jaar of 8 lang om 7:15 begonnen (5:30 opstaan), ik weet niet hoe ik dat in vredesnaam heb volgehouden
Misschien moet borisz eens overwegen een kookclinic te gaan geven, klanten genoeg hier en nog leuk ook! En het levert misschien ook nog wat geld op, ook leukquote:Op maandag 23 april 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Later, als ik groot ben enzo, ga ik dat ook allemaal lerenHeb ik mezelf voorgenomen nadat ik maar weinig naar mijn smaak kan vinden.
Ik woonde toen samen, m'n ex ging ook aardig mee in mijn ritme. We liepen er als zombies bij aan het eind van de weekquote:Op maandag 23 april 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot aan m'n eerste jaar journalistiek had ik een ritme. Toen had ik nog regelmatige tijden. Daarna ging het ernstig misEn ik heb ook gewoon geen discipline.
Slaap lekker!!quote:Op maandag 23 april 2012 00:49 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ga in ieder geval een poging wagen tot slapen en anders kom ik wel weer een mooi eind verder in m'n boekWelterusten alvast
buh, dat is naar. lijkt me niet fijn wakker worden. Ben blij dat ik er zelden of nooit last van hen.quote:Op maandag 23 april 2012 03:25 schreef Pino112 het volgende:
Altijd van die vieze vuile kutdromen steeds de laatste dagen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |