Wat 1 post allemaal teweeg kan brengen Dagomeisterquote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarmaar ik kon niet slapen dus maar weer gaan fokken!
quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, ik lag al in bed voor al dat gedoe met dat haarmaar ik kon niet slapen dus maar weer gaan fokken!
Moet ik je komen instoppen, ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat 1 post allemaal teweeg kan brengen Dagomeister
oh, je haar is helemaal niet lang. ik had het ooit tot halverwege mijn rug....quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, was liefdevol bedoeld!quote:
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppen
Nee joh, Wolfje heeft een pracht van een vriendin!!quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wil wolfje hem er bij jou in stoppen
die is wel eens ongesteld. als jullie dat nou ff op elkaar afstemmen kan rolfje iedere avond zijn wolfje in een ander grotje laten overnachtenquote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, Wolfje heeft een pracht van een vriendin!!
ehm.....Robert, ben jij dat??quote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
jonguh ik heb me toch een stoot van 6 jaar
Als ze net zo handig is met de pil als dat ik ben, dan komt dat niet zo vaak voorquote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is wel eens ongesteld. als jullie dat nou ff op elkaar afstemmen kan rolfje iedere avond zijn wolfje in een ander grotje laten overnachten
die tekst is volslagen gagaquote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
QUOTEVERNEUKER![]()
![]()
![]()
Tevens:
Luister naar de tekst!!!
Vrouwen onthouden alles!quote:
stond je weer zonder weer zonder kip voor chicken tonight bij het fornuis?quote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwen onthouden alles!![]()
Behalve boodschappenlijstjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |