Dank, maar ben nog niet slapenquote:
Oh sorryquote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dank, maar ben nog niet slapen :p ben een interessante docu aan het kijken op Nat Geo
Tondeusequote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik met mijn veel te lange haar doen?
Afknippen!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Open er een topic over.quote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Tip van de week!!quote:
Wil je niet zienquote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Tip van de week!!![]()
Doe je er even een fotootje bij, Duckie??
quote:Op zondag 22 april 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
Spoot ze? Anders telt het nietquote:Op zondag 22 april 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
hoi, ik heb wel eens een vrouw laten orgasmeren.
zo, dat is eruit.
heb ik wat gemist vanavond?
gelijk walvissen...qua spuitgedrag dan, niet qua postuurquote:
Daar kom je goed weg...quote:Op zondag 22 april 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelijk walvissen...qua spuitgedrag dan, niet qua postuur
nou, ik was doorweekt. en probeer dat maar eens uit te leggen aan de conducteur.quote:
Jij wilde geen tijd nemen voor een douche, je eigen keuze!quote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik was doorweekt. en probeer dat maar eens uit te leggen aan de conducteur.
Ja, gaat leuk zo...quote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Ik probeer drie topics te lezen en alles gaat door elkaar nu
ik had het niet over jou.....quote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij wilde geen tijd nemen voor een douche, je eigen keuze!
ow, wat is het 3e topic? die met dago's haar heb ik alquote:Op zondag 22 april 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Ik probeer drie topics te lezen en alles gaat door elkaar nu
Het hardlooptopic.quote:Op zondag 22 april 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, wat is het 3e topic? die met dago's haar heb ik al
Oh, dus voor die walvisvergelijking moet je alsnog een pak op je donder hebben?!quote:
neehee, jij bent mijn lieve kleine troetelkonijntjequote:Op zondag 22 april 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dus voor die walvisvergelijking moet je alsnog een pak op je donder hebben?!
Oke... *koelt weer af*quote:Op zondag 22 april 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehee, jij bent mijn lieve kleine troetelkonijntje
dat heb je ook wel een gei.......quote:
Ik had toevallig voor een keertje door in welk topic ik wél zat.quote:
Ik volg het andere hardlooptopicquote:
ik heb er nog geen opquote:
Je hebt ook zeker een hardloopshirt aan op die foto's? Anyways, zo ver ben ik nog lang niet, zit net over de helft met Evy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |