Daarom maak ik ze ook nooit!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daarom gewoon in de supermarkt maar gaan kijken wat je haalt. Die boodschappenlijstjes maken meer kapot dan je lief is..
Subtiliteit!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hee als je ze volblaft met mannenmelk kan ik me dat wel voorstellen
Is het niet andersom? Dat sommige mannen ondanks je aanwijzingen zo zitten te prutsen dat je dus maar aan boodschappenlijstjes gaat denken?quote:Op zondag 22 april 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en dat dat zo dwars kan gaan zitten dat je geen orgasme krijgt...
Dat heb ik maar niet genoemd, mannengehalte was nogal hoog vanavond...quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is het niet andersom? Dat sommige mannen ondanks je aanwijzingen zo zitten te prutsen dat je dus maar aan boodschappenlijstjes gaat denken?
Had me geroepenquote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik maar niet genoemd, mannengehalte was nogal hoog vanavond...
Zag dat je druk was met tv kijken, durfde je niet te storenquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik maar niet genoemd, mannengehalte was nogal hoog vanavond...
Och, 't was al de tweede film van vandaag en de uitkomst was natuurlijk voorspelbaar, aangezien het over de moord op Lincoln ging, of eigenlijk liever, over het berechten van één van de vermeende samenzweerders.quote:Op zondag 22 april 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zag dat je druk was met tv kijken, durfde je niet te storen
Mind de PI, met zonnebril op ben ik niet zo serieusquote:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, 't was al de tweede film van vandaag en de uitkomst was natuurlijk voorspelbaar, aangezien het over de moord op Lincoln ging, of eigenlijk liever, over het berechten van één van de vermeende samenzweerders.
Daar ging ik ook niet van uitquote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Mind de PI, met zonnebril op ben ik niet zo serieus
Klaas verlangt naar zijn eigen dood, geloof ik... Of hij wil Miranda bespringen!quote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
Bijna 12 uur? Het is net 11 uur geweest joh.
Het is ook iedere keer hetzelfde grapje: altijd als ik denk dat dit topic wel uitgestorven zal zijn, ga ik maar wat anders doen, kom ik weer online, is er een hele hoop gekletst.quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!!
Bespringen, bespringen... Tis wel de EO hè.quote:Op zondag 22 april 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Klaas verlangt naar zijn eigen dood, geloof ik... Of hij wil Miranda bespringen!
Dat heb ik nou ook altijd; zit ik op het werk of op school, is het hier retegezelligquote:Op zondag 22 april 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is ook iedere keer hetzelfde grapje: altijd als ik denk dat dit topic wel uitgestorven zal zijn, ga ik maar wat anders doen, kom ik weer online, is er een hele hoop gekletst.
Subtiele zoen op de wang dan... Misschien wil Klaas het wel graag, maar mag het niet. Miranda lijkt me wel een dolle meid, die is vast wel van het stiekeme!quote:Op zondag 22 april 2012 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bespringen, bespringen... Tis wel de EO hè.
Tot er raak geschoten wordt. Was dus laatst op een bruiloft tussen 2 christelijken, zij zwanger, dominee had er toch wel wat over te zeggenquote:Op zondag 22 april 2012 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Subtiele zoen op de wang dan... Misschien wil Klaas het wel graag, maar mag het niet. Miranda lijkt me wel een dolle meid, die is vast wel van het stiekeme!
God kan immers niet altijd opletten en kijkt vast niet in fietstunneltjes, enzo
Oh, dat lijkt me zo megatof om mee te makenquote:Op zondag 22 april 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot er raak geschoten wordt. Was dus laatst op een bruiloft tussen 2 christelijken, zij zwanger, dominee had er toch wel wat over te zeggen
Volgens mij DE reden om te trouwen. Deze bruiloft was ook vervroegdquote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me zo megatof om mee te maken![]()
Gebeurt hier in de buurt ook vrij veel, Staphorst, Veluwe
Volgens mij kan je, zeker in het begin, de schaamte van de gezichten aflezenquote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij DE reden om te trouwen. Deze bruiloft was ook vervroegd
De mannen vallen inderdaad een beetje stil. Ander gespreksonderwerp?quote:Op zondag 22 april 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Volgens mij ben ik druk, het ziet helemaal roze voor m'n ogen...
Hoi, top-zoveel![]()
Ja, is goed!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mannen vallen inderdaad een beetje stil. Ander gespreksonderwerp?
Ja, prima, misschien binnenkort eens de boel weer eens fatsoenlijk laten opmeten. En met de jouwe?quote:Op zondag 22 april 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, is goed!!
Hoe gaat het met jouw boezem op het moment??
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugelquote:Op zondag 22 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, prima, misschien binnenkort eens de boel weer eens fatsoenlijk laten opmeten. En met de jouwe?
quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugel
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begevenquote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugel
NNHHGGGGquote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begeven
Je voelt het op een gegeven moment aankomen, hè?quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begeven
Oh mijn aandacht hebben julliequote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja, we jagen gewoon mannen weg
Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |