De mannen vallen inderdaad een beetje stil. Ander gespreksonderwerp?quote:Op zondag 22 april 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Volgens mij ben ik druk, het ziet helemaal roze voor m'n ogen...
Hoi, top-zoveel![]()
Ja, is goed!!quote:Op zondag 22 april 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mannen vallen inderdaad een beetje stil. Ander gespreksonderwerp?
Ja, prima, misschien binnenkort eens de boel weer eens fatsoenlijk laten opmeten. En met de jouwe?quote:Op zondag 22 april 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, is goed!!
Hoe gaat het met jouw boezem op het moment??
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugelquote:Op zondag 22 april 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, prima, misschien binnenkort eens de boel weer eens fatsoenlijk laten opmeten. En met de jouwe?
quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugel
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begevenquote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier, er knapte vanmiddag een beugel
NNHHGGGGquote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begeven
Je voelt het op een gegeven moment aankomen, hè?quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig dan weer geen last van, alhoewel m'n sportbh het volgens mij binnenkort wel gaat begeven
Oh mijn aandacht hebben julliequote:Op zondag 22 april 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja, we jagen gewoon mannen weg
Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |