SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Mooi dekentje van Angelof9:
Hartjesslinger van YogaLove:
Schattige eenhoorn van Serinde:
Pay-it-forward-kabouter-pakket van trui:HOOK ON!!
[ Bericht 2% gewijzigd door BrainTeaser op 22-04-2012 21:31:09 ]Smile, tomorrow will be worse...
Haha, vandaar dat-ie zo groot leek!quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef EsseEi het volgende:
ohh ik had mijne ook met saskia en x 2 maar lijkt wel even groot..ohh het is de leuning van je bank? niet de grond naar de zitting??? Dan is die inderdaad wel stukkie kleiner(ik maak alle CK met saskia ofzo)
oeeh leuk een nederlands dekentje!
Dat was ik sowieso van plan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef het nou maar toe, je wil hem gewoon zelf houden.quote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef EsseEi het volgende:
whahaha ik bedoel inderdaad als kraamkadohet gaat om de babykamer van m'n zus
Die heeft een knalroze muur enzo, en veeeel roze. En mijn vaas is blauw, groen, oranje, wit...
Ik heb wel een kit gevonden voor een gebreide leguaan. Echt super mooi vind ik hem niet.quote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef trui het volgende:
ah, zo! een teckel staat ook op mijn lijstje.![]()
zo'n knuffelvaasje kan natuurlijk ook leuk in de box ofzo, hij hoeft niet per se in het roze kamertje te blijven.
en het mede namens phluphy is omdat zij mij hierover benaderde, en toen bleek dat we allebei voor dezelfde persoon een keer een mooie leguaan willen haken. nu overwegen we om daarin een samenwerking aan te gaan.de kameleon van CK is overigens te schattig bevonden.
Ook als sjaal?quote:Op maandag 23 april 2012 10:56 schreef trui het volgende:
mwah, ik vind 'm best aardig, zoiets kunnen we vast wel nahaken.en ik denk dat de ontvanger hier heel blij mee zou zijn.
Ohquote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef Muck het volgende:
De eigenaresse van die blog post hier ook weleens mee Nicole
Ik raak constant mijn muntjes kwijtquote:Op maandag 23 april 2012 13:10 schreef trovey het volgende:
Mooi hond, GS'jes en tulp.![]()
Ik heb gisteravond even een paar winkelmunthouders gemaakt...de eerste voor mezelf (proefexemplaar met grijze knoop) en de twee anderen voor een mannelijke kennis en mijn broer, daarom dus ook de wat sobere uitvoering....mannen houden niet zo van zoete kleurtjes aan hun sleutelbos.![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet het ding eruit als het open is.
[ afbeelding ]
Verliezen ze (hopelijk) hun boodschappenmunt niet meer.
Waarom gemaakt...zomaar, ik hou van cadeautjes geven.![]()
Die dingen raak ik ook altijd kwijt, mede omdat mijn vriend en mijn bonusdochters die van mij lenen en nooit teruggeven. Grr.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb die dingen gewoon aan mijn sleutelbos hangen. Raak ze nooit kwijt!
[ afbeelding ]
Helaas niet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef Angelof9 het volgende:
Die bonusodchters, krijg je daar een gratis mini bij?
mijn hersenpan-la-creative kan het er wel van bakken.... maar een echt echt hartje is het niet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef trui het volgende:
ik zie de hartjes er wel in hoor! ♥ hij staat ook al heel lang op mijn nog-eens-te-haken lijstje.
Zelfs danquote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
Bonusdochters?quote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Die dingen raak ik ook altijd kwijt, mede omdat mijn vriend en mijn bonusdochters die van mij lenen en nooit teruggeven. Grr.
zouzomaarkunnen, softfun van scheepjes is een mengsel van katoen en acryl. heerlijk zacht en geen gekriebel. maar net wat lichter en soepeler dan puur katoen. dat lijkt me wel iets voor je zus & neefje. maar 't is wel aan de prijs (bijna 3 euro per bolletje van 50 g).quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik heb even een vraag over een babydekentje: ik wil een grote granny square maken voor mijn toekomstige neefje. Nou is mijn zus panisch voor alles wat ook maar enigzins wollig/kriebelig is maar ik wil er toch 1 maken dus dacht ik aan katoen(bv phildar cotton)
word dit niet te stug? En hoeveel bollen zou ik ongeveer nodig hebben (ik haak nooit met katoen dus kan het nog niet echt inschatten)
Of kan ik er dan beter een lakentje aan naaien, ik ben alleen bang dat dat niet heel mooi word (dat het lakentje gaat flodderen)
Op de naaimachine maak ik ook maar een wrap voor de kleine, dat kriebelt in iedergeval niet!
quote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef trui het volgende:
ik denk dat dat best wat scheelt, Bakkiedoen. Saskia is toch meer vergelijkbaar met Zeeman-Royal dacht ik althans?
muck, ik neem aan dat bonus hier een positieve benaming voor 'stief-' is.
Oei, dat word dan wel wat prijzig voor een dekentje waarvan ik niet weet of ze het wel gaat gebruiken. Ik hou het maar bij de Zeeman wol, is iets minder erg als er niks mee gedaan word!quote:Op maandag 23 april 2012 15:20 schreef trui het volgende:
[..]
zouzomaarkunnen, softfun van scheepjes is een mengsel van katoen en acryl. heerlijk zacht en geen gekriebel. maar net wat lichter en soepeler dan puur katoen. dat lijkt me wel iets voor je zus & neefje. maar 't is wel aan de prijs (bijna 3 euro per bolletje van 50 g).
Ik schoot echt keihard in de lach!quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef Angelof9 het volgende:
Die bonusodchters, krijg je daar een gratis mini bij?
en impact van Phildar?quote:Op maandag 23 april 2012 15:46 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Oei, dat word dan wel wat prijzig voor een dekentje waarvan ik niet weet of ze het wel gaat gebruiken. Ik hou het maar bij de Zeeman wol, is iets minder erg als er niks mee gedaan word!
hihi echt?quote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Aruna het volgende:
Hadden jullie op marktplaats gezien dat het patroon van het Afrikaanse vaasje er voor 3 euro op staat![]()
Wie komt er uit Winkel
Ik vind'm ook leukquote:Op maandag 23 april 2012 10:50 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb wel een kit gevonden voor een gebreide leguaan. Echt super mooi vind ik hem niet.
met welke haaknaald haak je dan? ik haak nu alles met 2,5 en behoorlijk strak, dus misschien is dit iets voor mij, dan wordt het iets groter...quote:Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ken ook iemand die een gestreeptvaasje maakt met Saskia, maar ook heeeeeel strak haakt (en met een 3,5 naald)... maar ik had het idee dat die niet heel groot werd. Maar mijn referentiekader is misschien ook wat wazig nu ik met die Creative Cotton werk...
Ik heb hem met Saskia op pen 3 gehaakt. Hij is van top tot teen ongeveer 60 cm.quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef BakkieDoen het volgende:
Ik ga gewoon het origineel van EsseEi nog een keer makenmet Saskia dus. Geeft ook niet als ie wat groter wordt, het meisje waar hij voor is wordt ook al 3 jaar, dus die kan m toch wel versjouwen.
Morgen even kijken bij het kruidvat ( of eigenlijk beter van niet, maar goed)
Dan haak je best vast, denk ik. Ik heb hem met Saskia gehaakt op naald 4 en hij kwam op iets van 55 cm hoog, zonder poten. Maar wel inclusief de steeltjes.quote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef Aruna het volgende:
[..]
Ik heb hem met Saskia op pen 3 gehaakt. Hij is van top tot teen ongeveer 60 cm.
Dan heb ik de oren ook meegerekend.
Ik gebruik voor mijn huidige vaas een 4,5 maar vind de 4 toch beter passen voor dit garen (Creative Cotton)... Met Catania haakte ik altijd met een 3,5 of een 3...quote:Op maandag 23 april 2012 19:08 schreef crejo het volgende:
[..]
met welke haaknaald haak je dan? ik haak nu alles met 2,5 en behoorlijk strak, dus misschien is dit iets voor mij, dan wordt het iets groter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil deze ook nog gaan maken.
http://hobby.marktplaats.(...)&thumb_click=1#photo
Iemand een mooi patroon van een klein beertje?
Nee, ik haak niet strak volgens mij. De poot is bij mij 20 cm.quote:Op maandag 23 april 2012 19:43 schreef blabbel6 het volgende:
[..]
Dan haak je best vast, denk ik. Ik heb hem met Saskia gehaakt op naald 4 en hij kwam op iets van 55 cm hoog, zonder poten. Maar wel inclusief de steeltjes.
Die is toch morgen pas. Ik vis al altijd achter het net. Als ze dan nu al verkopen dan ben ik morgen weer te laatquote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef blabbel6 het volgende:
Ik ben begonnen aan de Zpaggeti van het Kruidvat.Dat is haken van een heel andere orde.
Pff wat een kolenschop. Maar vooral: grote stappen snel thuis. Jammer dat het zo gauw klaar is want ik vind het wel leuk om te doen.
EsseEi maakte 'm toch met Softfun??quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef BakkieDoen het volgende:
Ik ga gewoon het origineel van EsseEi nog een keer makenmet Saskia dus.
Ze zijn al in gebruik, hangen gewoon aan de sleutelbos dus altijd bij je.quote:Op maandag 23 april 2012 13:30 schreef trui het volgende:
hihi trovey, die kleine verpakkinkjes van jou zijn grappig. maar denk je dat ze veel gebruikt zullen worden? ik gooi ze altijd los in m'n jaszak en vind ze daar gelukkig doorgaans ook wel weer. ik moet er niet aan denken dat ik ze nog in een of ander hoesje zou moeten stoppen.
Neuh, totaal geen warhoofdquote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik raak constant mijn muntjes kwijt
Vaak 'ruil' ik karretje tegen vijftig cent met iemand die staat te wachten, om er vijf minuten later achter te komen dat ik er een muntje in had zitten.
En als ik 50 cent in mijn jaszak steek, belandt het vanzelf bij een straatmuzikant of mijn neefjes of nichtje.
Verder ben ik totaal geen warhoofd
Bij mij gaan die musketonhaken altijd stuk of ze buigen uit en weg munt.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor knuffels doe ik het ook met 3 (niet kleiner dan dat hoor), want dan worden ze mooi straks en stevigquote:Op maandag 23 april 2012 19:56 schreef Angelof9 het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet hoe jullie Saskia haken op een naald 2,5 of 3. Ik gebruik altijd 5 of 6
Ja, de eerste heb ik ook met soft van de Zeeman gehaakt, maar omdat ik nu leuke kleurtjes Saskia heb liggen doe ik het daarmee ( was de vraag of die dan veel groter werd) en met het origineel van EsseEi doelde ik op de marktplaatsadvertentiequote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef trui het volgende:
[..]
EsseEi maakte 'm toch met Softfun??
Aruna, leuk!
Ik heb bij mijn hema's nog nooit haakspul gezienquote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef EsseEi het volgende:
hoorde trouwens ook dat haakspul bij de HEMA in de aanbieding is!
Ah oke, nee dan weet ik zeker dat het er niet ligt, want ik loop elke keer dwangmatig even langs de knutselspullenquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef EsseEi het volgende:
bij het...knutselspul, handwerk spul enzo (liggen ook naalden geloof ik daar) weet niet zo goed, tis altijd zoeken en niet iedere HEMA heeft het. (ik kan er in Rotterdam zo naar toe lopen, in Delft heb ik het nog niet gevonden)
wahahaha nee.. maar ben wel een eind op wegquote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef Angelof9 het volgende:
Wol OP? Echt helemaal op?? Hoe doe je dat??
dat heeft bij mij nog niet gewerkt.. mja.. genoeg andere winkelsquote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn HEMA heeft het ook niet, maar je kunt altijd bestellen in de webwinkel en het naar jouw HEMA laten sturen.
Ik heb een dekentje gehaakt (op wiegdeken formaat) met cotton light en heb daar 12 bollen voor gebruikt.quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik heb even een vraag over een babydekentje: ik wil een grote granny square maken voor mijn toekomstige neefje. Nou is mijn zus panisch voor alles wat ook maar enigzins wollig/kriebelig is maar ik wil er toch 1 maken dus dacht ik aan katoen(bv phildar cotton)
word dit niet te stug? En hoeveel bollen zou ik ongeveer nodig hebben (ik haak nooit met katoen dus kan het nog niet echt inschatten)
Of kan ik er dan beter een lakentje aan naaien, ik ben alleen bang dat dat niet heel mooi word (dat het lakentje gaat flodderen)
Op de naaimachine maak ik ook maar een wrap voor de kleine, dat kriebelt in iedergeval niet!
Hoe bedoel je, niet gewerkt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat heeft bij mij nog niet gewerkt.. mja.. genoeg andere winkels
Ze hebben het volgens mij alleen bij de grotere hema'squote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn hema's nog nooit haakspul gezienWaar ligt dat normaal?
Maar dat zijn geen gewone bolletjes garen van 50gr he? Dat is een goedkopere neppe variant van Zpaghetti, dus zo heel duur is het niet!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef Toverheks het volgende:
als ik het goed had van het Hemablaadje, het haken kost 8.50 per bolletje en de naald 2 euro dus denk dat dat heel mooi spul is met goud erin verwerkt of zoalleen de Hema bij mij verkoopt het niet.
Nee hoor, wij zijn een vrij kleine hema en hebben het ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hebben het volgens mij alleen bij de grotere hema's
Hahahah ja idd gewoon ....en waar het mis ging...geen idee....bij mij werd hij niet mooi rond en ik kreeg niet zo'n randje waardoor het spul ook in het mandje bleef hangen.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef trui het volgende:
het is toch 'gewoon' een hangende mand? waar ging het mis?
BACON!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Iemand hier toevallig die Zelda speelt?
Ik maak een Link voor een collega en bij het patroon zitten ook een varkentje en bom. Wat doet ie daarmee?
Koningin, kun je daar niet één van die enorme hoeden voor gebruiken? Die kun je als koningin toch maar 1 keer dragen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Koningin het volgende:
Tis wel een erg leuk mandje, handig voor al mijn rondhangende sjaaltjes. Op het lijstje zetten dus.
Dat is een goed idee! Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Koningin, kun je daar niet één van die enorme hoeden voor gebruiken? Die kun je als koningin toch maar 1 keer dragen.
quote:
Heb het even gevraagd aan m'n vriend, die speelt nogal eens Zelda. De varkentjes komen sowieso niet in elk spel van Zelda voor, dus in die zin is het niet 'typisch Zelda' ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
@lijnloos, ja varkentjes, en als je Link en Pig download zie je m wel met varkentjes gooien, maar weet niet of dat veel is of niet. Straks denkt ze wtf moet ik met een varken
Dankje! Dan maak ik sowieso een bommetje. En een varkentje als ik nog tijd heb.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Heb het even gevraagd aan m'n vriend, die speelt nogal eens Zelda. De varkentjes komen sowieso niet in elk spel van Zelda voor, dus in die zin is het niet 'typisch Zelda' ofzo.
En hij voegde er nog aan toe dat het vooral de mindere spellen van Zelda zijn waar ze wel in zitten
Bommen heeft-ie wel in elk (bijna) spel, dus die zal je collega wel snappen!
Als de wolwinkel in het dorp ook Drops cotton light verkoopt dan is die gewoon rond de ¤ 1,50 per bol. Ik zou er dus even naar vragen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Trui/Nanook24: bedankt voor de tip. Misschien moet ik toch maar eens naar de wolwinkel in het dorp (maar die is zo duuuuuur), kan ik wel voelen natuurlijk.
Die hangmand ziet er wel leuk uit trouwens!
Geeft helemaal niks hoor, ik ben blij met je link, had gisteren ineens meer dan 400 hits op m'n blog, is altijd leukquote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef NicoleM het volgende:
[..]
OhDat wist ik niet
Kan ook niet alles weten he haha
Dank je EsseEi en ja ik ben blij met de reden dat ik weinig meer kan fokken. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef EsseEi het volgende:
heee welkom terug caroline!!
wat een leuke tussenkomst, een verliefdheid![]()
druk bezig met floortje, hoop op de gok haken hahastomme pluizige wol
ah, nu zie ik het hier ook staan. wat een leuk nieuws caroline! betekent dat dat je huisje in 't bos alweer geschiedenis is? veel geluk gewenst samen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef caroline88 het volgende:
Hoi luitjes, ben weer een heel klein beetje aan het fokken maar haken nog niet.
Tussen de vorige keer dat ik hier was en nu ben ik hopeloos en ongeneeslijk verliefd geworden. We besloten al snel te gaan samenwonen en dat heeft nogal wat verandering gebracht in mijn tijdsbesteding. Maar ik ga proberen om dit topic weer te volgen en hopelijk ook weer eens aan het haken gaan want ik vind het gewoon leuk om te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een bijnajarige kleuterquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:13 schreef trui het volgende:
x__duck, zie PM. maar wat is ie grappig!![]()
echt heel leuk!
Dank!quote:
Ja het huisje is geschiedenis, samen op de boerderij is toch echt tien keer fijnerquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef trui het volgende:
[..]
ah, nu zie ik het hier ook staan. wat een leuk nieuws caroline! betekent dat dat je huisje in 't bos alweer geschiedenis is? veel geluk gewenst samen!
Ze vindt hem vast geweldigquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef x__duck het volgende:
Voor een bijnajarige kleuterben erg benieuwd hoe ze hem vindt!
Heb je daar nu idd 2 bollen voor nodig? Of kan het wel met 1?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben gisteravond aan een kussenhoes begonnen met dat spul van Kruidvat. Was vergeten hoe zwaar dat haakt.Maar het wordt al wel leuk.
Voor een kleiner kussentje, zeg 40 x 40 heb je net wel, of net niet genoeg aan een bol zpagetti, is mijn ervaring.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef nathalie85 het volgende:
[..]
Heb je daar nu idd 2 bollen voor nodig? Of kan het wel met 1?
Sluit jezelf dan maar op met veel thee en wolquote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef MizzEnroe het volgende:
Leuke padma, travelly!
Ik ben gister begonnen met een kroontje voor mijn eigen koninginnetje. Hopelijk is ie af vóór maandag!
[ afbeelding ]
Uiteraard krijgt ze een kroon met oranje ipv paars en rood wit blauw ipv blauw rood groen.
Die lagen dus bij het kinderspeelgoed.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef Angelof9 het volgende:
Bij mijn Kruidvat hebben ze die dingen nooit, ik kon die pakketjes van vorige week ook al niet vinden.
+1quote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef phluphy het volgende:
Angelof9, prachtige shawl heb je weer gemaakt.![]()
En welkom terug Caroline, wat een leuk nieuws!
Ik vrees het ook ja. Ik heb ook artrose in mijn handen en ik haak af en toe een toer, en leg het dan weer even weg om mijn handen te laten rusten.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef Aruna het volgende:
Wat een geweldige ballerina. En de shawl is ook mooi. Het lijkt wel lopende band werk bij jou met al die shawls![]()
De gekleurde padma is ook leuk. Die wil ik ook nog eens maken.
Ik heb ook 2 bollen gescoord bij Kruidvat, 1 grijze en 1 zwarte. Volgens mij is dat veel te zwaar voor mijn artrose handenMaarja, ik kon ze ook niet laten liggen
Gewoon niet doorzetten als je merkt dat je het moeilijk krijgt...doe ik ook zo en alhoewel je haakwerkje langer duurt kan je het wel zo volhouden.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef Aruna het volgende:
Wat een geweldige ballerina. En de shawl is ook mooi. Het lijkt wel lopende band werk bij jou met al die shawls![]()
De gekleurde padma is ook leuk. Die wil ik ook nog eens maken.
Ik heb ook 2 bollen gescoord bij Kruidvat, 1 grijze en 1 zwarte. Volgens mij is dat veel te zwaar voor mijn artrose handenMaarja, ik kon ze ook niet laten liggen
Ik haak en typ sinds een week met een gebroken vingerquote:Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon niet doorzetten als je merkt dat je het moeilijk krijgt...doe ik ook zo en alhoewel je haakwerkje langer duurt kan je het wel zo volhouden.
Hmm, nee, toch maar nietquote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Muck het volgende:
Ohh, dit vind ik ook een dotje
[ afbeelding ]
Ik heb nog handvatten liggen met donkere houten kralen, die er volgens mij erg leuk bij staan
Goed idee die kralen daar!quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar, en hoe kan je dan nog haken?!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
Ik haak en typ sinds een week met een gebroken vinger
Ben heerlijk extravagant geweest en heb het gekocht. Maar het is echt super goed na te maken, heel simpel patroon. Nog aardig slecht uitgelegd trouwens.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef trui het volgende:
even op ravelry kiek'n tan. ik vind 'm wel net wat te duur voor 'n geintje trouwens. dat is ook wel zonder patroon te maken denk ik.
yep! das ook daarvoor dat ik ze gekocht heb... ben aan happy flower bezig en wil ook nog happy vogel makenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Goed idee die kralen daar!
Ik heb ze hard nodig, aangezien ik obsessief alle projecten van Lucy aan het maken ben!![]()
Is linker ringvinger : kan met moeite flessen opendraaien, rest gaat wel. Ben dus voor alles rechtshandig, behalve voor flessenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, en hoe kan je dan nog haken?!
Hahaha hoeveel heb je er nu wel niet?!?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ben maar weer aan een shawl begonnen...
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben de tel al kwijt geraaktEn de meeste draag ik niet eens
Bedankt voor de link! Ik vind 'm héél mooi en denk dat ik er binnenkort aan ga beginnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ben maar weer aan een shawl begonnen...
Leuke kleurtjes! Ik heb mijn moeder eropuit gestuurd, die kwam terug met een mooie bol paars.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de link! Ik vind 'm héél mooi en denk dat ik er binnenkort aan ga beginnen.Als ik dat dekentje waar ik al maanden af en toe aan haak eindelijk af heb. En ik heb vanmiddag ook nog eens een extra voorraadje bollen bij Kruidvat gekocht.
![]()
[ afbeelding ]
Maar dat laat ik liggen tot de herfst denk ik, als ik zin in een huispoef heb of zo.
Mss beter veranderen van gebruikersnaam?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef nathalie85 het volgende:
[..]
Hahaha hoeveel heb je er nu wel niet?!?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
yep! das ook daarvoor dat ik ze gekocht heb... ben aan happy flower bezig en wil ook nog happy vogel maken
wat een schattge blinda padmaquote:Op woensdag 25 april 2012 09:52 schreef travelly het volgende:
Olifantje voor m'n bonusvader. Heb alleen vergeten een foto te maken nadat de ogen er eindelijk opzaten.
[ afbeelding ]
Hoeveel sjaals heb jijquote:Op woensdag 25 april 2012 14:35 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb dit weekend een shawl afgemaakt en ben vergeten fotos te maken!! Nu dus maar even snel gedaan voordat dit topic weer is volgeluld en ik niet meer mee mag doen
Klik voor meer fotos:
[ link | afbeelding ]
Bij de hema lag ook een pakketje met Z-gedoe en daar zaten van die handvaten bij..quote:Op woensdag 25 april 2012 15:55 schreef Muck het volgende:
Ik kon het toch niet laten, ik heb gister bij Kruidvat een klos donkerpaarse zpagetti meegenomen
De naald die erbij zit is een ramp. Scherpe kantjes, ruw materiaal, de haak is net te klein om lekker door te kunnen haken... Maar het garen is prima!
Nu nog op zoek naar een leuk patroon voor een handtas, want het patroon dat erbij zit vind ik niet zoveel aan. Van de hoooked-tassen vind ik de Imperia erg leuk, maar die is alleen te koop bij een compleet pakket. Nog even zoeken tot ik iets heb gevonden dat hele maal mijn smaak is
[ afbeelding ]
vind het niet zo een mooiequote:Op donderdag 26 april 2012 17:05 schreef Angelof9 het volgende:
Nieuwe, leuke, geheel legale giraffen! http://www.ravelry.com/patterns/library/toast-and-jam-the-giraffe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ik heb nog een leuke gemaakt...quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:53 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Hele gave kraampakketten Dottey! Vind met name die jongensdeken erg leuk! *doet inspiratie op*
Hihi gelukkig net een beker chocolademelk gedronken anders zou ik er trek van krijgen, leuk idee!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-box-of-chocolates
Mijn nieuwe project
Op mijn schouw heb ik altijd een thema en nu wordt het lekkere hapjes en gebakjes.
Had een tijd terug voor mijn verjaardag een boekje gekregen met allerlei patronen van gebakjes en muffins en donuts en noem maar op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Hihi gelukkig net een beker chocolademelk gedronken anders zou ik er trek van krijgen, leuk idee!
Ja, dat klopt. Soms zitten er ook knoopjes in, of stukken waar een naadje doorheen looptquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef trui het volgende:
dat is bij 'echte' zpagetti soms ook wel zo!
of een nieuwe vaas kopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
Mooie floortje, tas en kraampakeeten...en wat ik n og evben vergeten ben.![]()
Was ik hier bezig met een omhulsel voor een vaas..stoot mijn broer net die vaas kapot...uithalen maar weer. :'
Zie maar eens precies dezelfde te krijgenquote:
Ja het topic loopt rustig dit weekendquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:37 schreef Angelof9 het volgende:
(het is hier erg stil vandaag)
Ik heb even een amineko gemaakt. Nu weer verder met mijn shawl...
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 29 april 2012 09:19 schreef Ynske het volgende:
Snapshot van mn nieuwe hoesje
[ afbeelding ]
dat is ook een goed idee. Zag bij de zeeman stukjes zelfklevend klittenband, maar eens proberen!quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef YogaLove het volgende:
Voor dat telefoonhoesje zou je klittenband kunnen gebruiken op het flapje.
dat blijft niet zitten op gehaakt katoen, dan moet je die wat je vast naait pakken.quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef Serinde het volgende:
[..]
dat is ook een goed idee. Zag bij de zeeman stukjes zelfklevend klittenband, maar eens proberen!
tuurlijk kan dat met veiligheidsoogjesquote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef blabbel6 het volgende:
Leuke dingen allemaal!
Wat haken jullie snel zeg!
Ik ben aan een lavender bunny begonnen. Kan dat gewoon met veiligheidsoogjes of moet ik stukjes stog gaan naaien? Dat laatste hoop ik niet, dan moet ik eerst een t-shirt kapot gaan knippen voor de stukjes
Mooi hé!quote:Op zondag 29 april 2012 20:59 schreef BrainTeaser het volgende:
Yoshi is ook af!De ogen en het gezichtje waren nog best lastig, om precies de goede gezichtsuitdrukking te krijgen, maar ik ben best tevreden!
[ afbeelding ]
Meer foto's op project pagina
Leuk vaasje...quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef Serinde het volgende:
Trouwens over de Afrikaanse vaas: dit kwam ik tijdens het rondneuzen op blogs tegen: http://gehaakteknuffies.blogspot.com/2012/02/giraffen.html
Dat is wel een heel klein fotootje!quote:Op zondag 29 april 2012 23:35 schreef BakkieDoen het volgende:
Yoshi, uil, Koosje en éénhoorntjes![]()
![]()
![]()
Vind ze allemaal zo leuk!
[ afbeelding ]
Even iets vrolijks ( = lente) voor bij de foto's van de papa's
De linkse moet ik nog even afwerken.
Deze week nog afmaken: tasje voor collega, Shaun voor andere collega en dan nog een gestreept vaasje, maar dat is pas voor eind mei.
quote:Op zondag 29 april 2012 20:59 schreef BrainTeaser het volgende:
Yoshi is ook af!De ogen en het gezichtje waren nog best lastig, om precies de goede gezichtsuitdrukking te krijgen, maar ik ben best tevreden!
[ afbeelding ]
Meer foto's op project pagina
Echt.. fantastisch!quote:Op zondag 29 april 2012 19:55 schreef Serinde het volgende:
turbohaken! Eenhoorn heeft een vriendje
[ afbeelding ]
Ik moet echt iets anders verzinnen, wat moet ik met al die knuffels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |