Heb je daar nu idd 2 bollen voor nodig? Of kan het wel met 1?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben gisteravond aan een kussenhoes begonnen met dat spul van Kruidvat. Was vergeten hoe zwaar dat haakt.Maar het wordt al wel leuk.
Voor een kleiner kussentje, zeg 40 x 40 heb je net wel, of net niet genoeg aan een bol zpagetti, is mijn ervaring.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef nathalie85 het volgende:
[..]
Heb je daar nu idd 2 bollen voor nodig? Of kan het wel met 1?
Sluit jezelf dan maar op met veel thee en wolquote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef MizzEnroe het volgende:
Leuke padma, travelly!
Ik ben gister begonnen met een kroontje voor mijn eigen koninginnetje. Hopelijk is ie af vóór maandag!
[ afbeelding ]
Uiteraard krijgt ze een kroon met oranje ipv paars en rood wit blauw ipv blauw rood groen.
Die lagen dus bij het kinderspeelgoed.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef Angelof9 het volgende:
Bij mijn Kruidvat hebben ze die dingen nooit, ik kon die pakketjes van vorige week ook al niet vinden.
+1quote:Op woensdag 25 april 2012 19:38 schreef phluphy het volgende:
Angelof9, prachtige shawl heb je weer gemaakt.![]()
En welkom terug Caroline, wat een leuk nieuws!
Ik vrees het ook ja. Ik heb ook artrose in mijn handen en ik haak af en toe een toer, en leg het dan weer even weg om mijn handen te laten rusten.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef Aruna het volgende:
Wat een geweldige ballerina. En de shawl is ook mooi. Het lijkt wel lopende band werk bij jou met al die shawls![]()
De gekleurde padma is ook leuk. Die wil ik ook nog eens maken.
Ik heb ook 2 bollen gescoord bij Kruidvat, 1 grijze en 1 zwarte. Volgens mij is dat veel te zwaar voor mijn artrose handenMaarja, ik kon ze ook niet laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |