Ja, de eerste heb ik ook met soft van de Zeeman gehaakt, maar omdat ik nu leuke kleurtjes Saskia heb liggen doe ik het daarmee ( was de vraag of die dan veel groter werd) en met het origineel van EsseEi doelde ik op de marktplaatsadvertentiequote:Op maandag 23 april 2012 20:41 schreef trui het volgende:
[..]
EsseEi maakte 'm toch met Softfun??
Aruna, leuk!
Ik heb bij mijn hema's nog nooit haakspul gezienquote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef EsseEi het volgende:
hoorde trouwens ook dat haakspul bij de HEMA in de aanbieding is!
Ah oke, nee dan weet ik zeker dat het er niet ligt, want ik loop elke keer dwangmatig even langs de knutselspullenquote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef EsseEi het volgende:
bij het...knutselspul, handwerk spul enzo (liggen ook naalden geloof ik daar) weet niet zo goed, tis altijd zoeken en niet iedere HEMA heeft het. (ik kan er in Rotterdam zo naar toe lopen, in Delft heb ik het nog niet gevonden)
wahahaha nee.. maar ben wel een eind op wegquote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef Angelof9 het volgende:
Wol OP? Echt helemaal op?? Hoe doe je dat??
dat heeft bij mij nog niet gewerkt.. mja.. genoeg andere winkelsquote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn HEMA heeft het ook niet, maar je kunt altijd bestellen in de webwinkel en het naar jouw HEMA laten sturen.
Ik heb een dekentje gehaakt (op wiegdeken formaat) met cotton light en heb daar 12 bollen voor gebruikt.quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik heb even een vraag over een babydekentje: ik wil een grote granny square maken voor mijn toekomstige neefje. Nou is mijn zus panisch voor alles wat ook maar enigzins wollig/kriebelig is maar ik wil er toch 1 maken dus dacht ik aan katoen(bv phildar cotton)
word dit niet te stug? En hoeveel bollen zou ik ongeveer nodig hebben (ik haak nooit met katoen dus kan het nog niet echt inschatten)
Of kan ik er dan beter een lakentje aan naaien, ik ben alleen bang dat dat niet heel mooi word (dat het lakentje gaat flodderen)
Op de naaimachine maak ik ook maar een wrap voor de kleine, dat kriebelt in iedergeval niet!
Hoe bedoel je, niet gewerkt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat heeft bij mij nog niet gewerkt.. mja.. genoeg andere winkels
Ze hebben het volgens mij alleen bij de grotere hema'squote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn hema's nog nooit haakspul gezienWaar ligt dat normaal?
Maar dat zijn geen gewone bolletjes garen van 50gr he? Dat is een goedkopere neppe variant van Zpaghetti, dus zo heel duur is het niet!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef Toverheks het volgende:
als ik het goed had van het Hemablaadje, het haken kost 8.50 per bolletje en de naald 2 euro dus denk dat dat heel mooi spul is met goud erin verwerkt of zoalleen de Hema bij mij verkoopt het niet.
Nee hoor, wij zijn een vrij kleine hema en hebben het ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hebben het volgens mij alleen bij de grotere hema's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |