SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Mooi dekentje van Angelof9:
Hartjesslinger van YogaLove:
Schattige eenhoorn van Serinde:
Pay-it-forward-kabouter-pakket van trui:HOOK ON!!
[ Bericht 2% gewijzigd door BrainTeaser op 22-04-2012 21:31:09 ]Smile, tomorrow will be worse...
Haha, vandaar dat-ie zo groot leek!quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef EsseEi het volgende:
ohh ik had mijne ook met saskia en x 2 maar lijkt wel even groot..ohh het is de leuning van je bank? niet de grond naar de zitting??? Dan is die inderdaad wel stukkie kleiner(ik maak alle CK met saskia ofzo)
oeeh leuk een nederlands dekentje!
Dat was ik sowieso van plan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef het nou maar toe, je wil hem gewoon zelf houden.quote:Op maandag 23 april 2012 09:37 schreef EsseEi het volgende:
whahaha ik bedoel inderdaad als kraamkadohet gaat om de babykamer van m'n zus
Die heeft een knalroze muur enzo, en veeeel roze. En mijn vaas is blauw, groen, oranje, wit...
Ik heb wel een kit gevonden voor een gebreide leguaan. Echt super mooi vind ik hem niet.quote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef trui het volgende:
ah, zo! een teckel staat ook op mijn lijstje.![]()
zo'n knuffelvaasje kan natuurlijk ook leuk in de box ofzo, hij hoeft niet per se in het roze kamertje te blijven.
en het mede namens phluphy is omdat zij mij hierover benaderde, en toen bleek dat we allebei voor dezelfde persoon een keer een mooie leguaan willen haken. nu overwegen we om daarin een samenwerking aan te gaan.de kameleon van CK is overigens te schattig bevonden.
Ook als sjaal?quote:Op maandag 23 april 2012 10:56 schreef trui het volgende:
mwah, ik vind 'm best aardig, zoiets kunnen we vast wel nahaken.en ik denk dat de ontvanger hier heel blij mee zou zijn.
Ohquote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef Muck het volgende:
De eigenaresse van die blog post hier ook weleens mee Nicole
Ik raak constant mijn muntjes kwijtquote:Op maandag 23 april 2012 13:10 schreef trovey het volgende:
Mooi hond, GS'jes en tulp.![]()
Ik heb gisteravond even een paar winkelmunthouders gemaakt...de eerste voor mezelf (proefexemplaar met grijze knoop) en de twee anderen voor een mannelijke kennis en mijn broer, daarom dus ook de wat sobere uitvoering....mannen houden niet zo van zoete kleurtjes aan hun sleutelbos.![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet het ding eruit als het open is.
[ afbeelding ]
Verliezen ze (hopelijk) hun boodschappenmunt niet meer.
Waarom gemaakt...zomaar, ik hou van cadeautjes geven.![]()
Die dingen raak ik ook altijd kwijt, mede omdat mijn vriend en mijn bonusdochters die van mij lenen en nooit teruggeven. Grr.quote:Op maandag 23 april 2012 13:38 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb die dingen gewoon aan mijn sleutelbos hangen. Raak ze nooit kwijt!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |