wahahaha nee.. maar ben wel een eind op wegquote:Op maandag 23 april 2012 21:53 schreef Angelof9 het volgende:
Wol OP? Echt helemaal op?? Hoe doe je dat??
dat heeft bij mij nog niet gewerkt.. mja.. genoeg andere winkelsquote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn HEMA heeft het ook niet, maar je kunt altijd bestellen in de webwinkel en het naar jouw HEMA laten sturen.
Ik heb een dekentje gehaakt (op wiegdeken formaat) met cotton light en heb daar 12 bollen voor gebruikt.quote:Op maandag 23 april 2012 12:23 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik heb even een vraag over een babydekentje: ik wil een grote granny square maken voor mijn toekomstige neefje. Nou is mijn zus panisch voor alles wat ook maar enigzins wollig/kriebelig is maar ik wil er toch 1 maken dus dacht ik aan katoen(bv phildar cotton)
word dit niet te stug? En hoeveel bollen zou ik ongeveer nodig hebben (ik haak nooit met katoen dus kan het nog niet echt inschatten)
Of kan ik er dan beter een lakentje aan naaien, ik ben alleen bang dat dat niet heel mooi word (dat het lakentje gaat flodderen)
Op de naaimachine maak ik ook maar een wrap voor de kleine, dat kriebelt in iedergeval niet!
Hoe bedoel je, niet gewerkt?quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat heeft bij mij nog niet gewerkt.. mja.. genoeg andere winkels
Ze hebben het volgens mij alleen bij de grotere hema'squote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn hema's nog nooit haakspul gezienWaar ligt dat normaal?
Maar dat zijn geen gewone bolletjes garen van 50gr he? Dat is een goedkopere neppe variant van Zpaghetti, dus zo heel duur is het niet!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef Toverheks het volgende:
als ik het goed had van het Hemablaadje, het haken kost 8.50 per bolletje en de naald 2 euro dus denk dat dat heel mooi spul is met goud erin verwerkt of zoalleen de Hema bij mij verkoopt het niet.
Nee hoor, wij zijn een vrij kleine hema en hebben het ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze hebben het volgens mij alleen bij de grotere hema's
Hahahah ja idd gewoon ....en waar het mis ging...geen idee....bij mij werd hij niet mooi rond en ik kreeg niet zo'n randje waardoor het spul ook in het mandje bleef hangen.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef trui het volgende:
het is toch 'gewoon' een hangende mand? waar ging het mis?
BACON!quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Iemand hier toevallig die Zelda speelt?
Ik maak een Link voor een collega en bij het patroon zitten ook een varkentje en bom. Wat doet ie daarmee?
Koningin, kun je daar niet één van die enorme hoeden voor gebruiken? Die kun je als koningin toch maar 1 keer dragen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:35 schreef Koningin het volgende:
Tis wel een erg leuk mandje, handig voor al mijn rondhangende sjaaltjes. Op het lijstje zetten dus.
Dat is een goed idee! Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Koningin, kun je daar niet één van die enorme hoeden voor gebruiken? Die kun je als koningin toch maar 1 keer dragen.
quote:
Heb het even gevraagd aan m'n vriend, die speelt nogal eens Zelda. De varkentjes komen sowieso niet in elk spel van Zelda voor, dus in die zin is het niet 'typisch Zelda' ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
@lijnloos, ja varkentjes, en als je Link en Pig download zie je m wel met varkentjes gooien, maar weet niet of dat veel is of niet. Straks denkt ze wtf moet ik met een varken
Dankje! Dan maak ik sowieso een bommetje. En een varkentje als ik nog tijd heb.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Heb het even gevraagd aan m'n vriend, die speelt nogal eens Zelda. De varkentjes komen sowieso niet in elk spel van Zelda voor, dus in die zin is het niet 'typisch Zelda' ofzo.
En hij voegde er nog aan toe dat het vooral de mindere spellen van Zelda zijn waar ze wel in zitten
Bommen heeft-ie wel in elk (bijna) spel, dus die zal je collega wel snappen!
Als de wolwinkel in het dorp ook Drops cotton light verkoopt dan is die gewoon rond de ¤ 1,50 per bol. Ik zou er dus even naar vragen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:24 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Trui/Nanook24: bedankt voor de tip. Misschien moet ik toch maar eens naar de wolwinkel in het dorp (maar die is zo duuuuuur), kan ik wel voelen natuurlijk.
Die hangmand ziet er wel leuk uit trouwens!
Geeft helemaal niks hoor, ik ben blij met je link, had gisteren ineens meer dan 400 hits op m'n blog, is altijd leukquote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef NicoleM het volgende:
[..]
OhDat wist ik niet
Kan ook niet alles weten he haha
Dank je EsseEi en ja ik ben blij met de reden dat ik weinig meer kan fokken. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:04 schreef EsseEi het volgende:
heee welkom terug caroline!!
wat een leuke tussenkomst, een verliefdheid![]()
druk bezig met floortje, hoop op de gok haken hahastomme pluizige wol
ah, nu zie ik het hier ook staan. wat een leuk nieuws caroline! betekent dat dat je huisje in 't bos alweer geschiedenis is? veel geluk gewenst samen!quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef caroline88 het volgende:
Hoi luitjes, ben weer een heel klein beetje aan het fokken maar haken nog niet.
Tussen de vorige keer dat ik hier was en nu ben ik hopeloos en ongeneeslijk verliefd geworden. We besloten al snel te gaan samenwonen en dat heeft nogal wat verandering gebracht in mijn tijdsbesteding. Maar ik ga proberen om dit topic weer te volgen en hopelijk ook weer eens aan het haken gaan want ik vind het gewoon leuk om te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een bijnajarige kleuterquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:13 schreef trui het volgende:
x__duck, zie PM. maar wat is ie grappig!![]()
echt heel leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank!quote:
Ja het huisje is geschiedenis, samen op de boerderij is toch echt tien keer fijnerquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef trui het volgende:
[..]
ah, nu zie ik het hier ook staan. wat een leuk nieuws caroline! betekent dat dat je huisje in 't bos alweer geschiedenis is? veel geluk gewenst samen!
Ze vindt hem vast geweldigquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef x__duck het volgende:
Voor een bijnajarige kleuterben erg benieuwd hoe ze hem vindt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |