Gewoon niet doorzetten als je merkt dat je het moeilijk krijgt...doe ik ook zo en alhoewel je haakwerkje langer duurt kan je het wel zo volhouden.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:49 schreef Aruna het volgende:
Wat een geweldige ballerina. En de shawl is ook mooi. Het lijkt wel lopende band werk bij jou met al die shawls![]()
De gekleurde padma is ook leuk. Die wil ik ook nog eens maken.
Ik heb ook 2 bollen gescoord bij Kruidvat, 1 grijze en 1 zwarte. Volgens mij is dat veel te zwaar voor mijn artrose handenMaarja, ik kon ze ook niet laten liggen
Ik haak en typ sinds een week met een gebroken vingerquote:Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon niet doorzetten als je merkt dat je het moeilijk krijgt...doe ik ook zo en alhoewel je haakwerkje langer duurt kan je het wel zo volhouden.
Hmm, nee, toch maar nietquote:Op woensdag 25 april 2012 16:21 schreef Muck het volgende:
Ohh, dit vind ik ook een dotje
[ afbeelding ]
Ik heb nog handvatten liggen met donkere houten kralen, die er volgens mij erg leuk bij staan
Goed idee die kralen daar!quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar, en hoe kan je dan nog haken?!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
Ik haak en typ sinds een week met een gebroken vinger
Ben heerlijk extravagant geweest en heb het gekocht. Maar het is echt super goed na te maken, heel simpel patroon. Nog aardig slecht uitgelegd trouwens.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef trui het volgende:
even op ravelry kiek'n tan. ik vind 'm wel net wat te duur voor 'n geintje trouwens. dat is ook wel zonder patroon te maken denk ik.
yep! das ook daarvoor dat ik ze gekocht heb... ben aan happy flower bezig en wil ook nog happy vogel makenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:43 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Goed idee die kralen daar!
Ik heb ze hard nodig, aangezien ik obsessief alle projecten van Lucy aan het maken ben!![]()
Is linker ringvinger : kan met moeite flessen opendraaien, rest gaat wel. Ben dus voor alles rechtshandig, behalve voor flessenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:48 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, en hoe kan je dan nog haken?!
Hahaha hoeveel heb je er nu wel niet?!?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ben maar weer aan een shawl begonnen...
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben de tel al kwijt geraaktEn de meeste draag ik niet eens
Bedankt voor de link! Ik vind 'm héél mooi en denk dat ik er binnenkort aan ga beginnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:39 schreef Angelof9 het volgende:
Ben maar weer aan een shawl begonnen...
Leuke kleurtjes! Ik heb mijn moeder eropuit gestuurd, die kwam terug met een mooie bol paars.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bedankt voor de link! Ik vind 'm héél mooi en denk dat ik er binnenkort aan ga beginnen.Als ik dat dekentje waar ik al maanden af en toe aan haak eindelijk af heb. En ik heb vanmiddag ook nog eens een extra voorraadje bollen bij Kruidvat gekocht.
![]()
[ afbeelding ]
Maar dat laat ik liggen tot de herfst denk ik, als ik zin in een huispoef heb of zo.
Mss beter veranderen van gebruikersnaam?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:46 schreef nathalie85 het volgende:
[..]
Hahaha hoeveel heb je er nu wel niet?!?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef Godagoyas het volgende:
[..]
yep! das ook daarvoor dat ik ze gekocht heb... ben aan happy flower bezig en wil ook nog happy vogel maken
wat een schattge blinda padmaquote:Op woensdag 25 april 2012 09:52 schreef travelly het volgende:
Olifantje voor m'n bonusvader. Heb alleen vergeten een foto te maken nadat de ogen er eindelijk opzaten.
[ afbeelding ]
Hoeveel sjaals heb jijquote:Op woensdag 25 april 2012 14:35 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb dit weekend een shawl afgemaakt en ben vergeten fotos te maken!! Nu dus maar even snel gedaan voordat dit topic weer is volgeluld en ik niet meer mee mag doen
Klik voor meer fotos:
[ link | afbeelding ]
Bij de hema lag ook een pakketje met Z-gedoe en daar zaten van die handvaten bij..quote:Op woensdag 25 april 2012 15:55 schreef Muck het volgende:
Ik kon het toch niet laten, ik heb gister bij Kruidvat een klos donkerpaarse zpagetti meegenomen
De naald die erbij zit is een ramp. Scherpe kantjes, ruw materiaal, de haak is net te klein om lekker door te kunnen haken... Maar het garen is prima!
Nu nog op zoek naar een leuk patroon voor een handtas, want het patroon dat erbij zit vind ik niet zoveel aan. Van de hoooked-tassen vind ik de Imperia erg leuk, maar die is alleen te koop bij een compleet pakket. Nog even zoeken tot ik iets heb gevonden dat hele maal mijn smaak is
[ afbeelding ]
vind het niet zo een mooiequote:Op donderdag 26 april 2012 17:05 schreef Angelof9 het volgende:
Nieuwe, leuke, geheel legale giraffen! http://www.ravelry.com/patterns/library/toast-and-jam-the-giraffe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |