SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ik heb nog een leuke gemaakt...quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:53 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Hele gave kraampakketten Dottey! Vind met name die jongensdeken erg leuk! *doet inspiratie op*
Hihi gelukkig net een beker chocolademelk gedronken anders zou ik er trek van krijgen, leuk idee!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-box-of-chocolates
Mijn nieuwe project
Op mijn schouw heb ik altijd een thema en nu wordt het lekkere hapjes en gebakjes.
Had een tijd terug voor mijn verjaardag een boekje gekregen met allerlei patronen van gebakjes en muffins en donuts en noem maar op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Hihi gelukkig net een beker chocolademelk gedronken anders zou ik er trek van krijgen, leuk idee!
Ja, dat klopt. Soms zitten er ook knoopjes in, of stukken waar een naadje doorheen looptquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef trui het volgende:
dat is bij 'echte' zpagetti soms ook wel zo!
of een nieuwe vaas kopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
Mooie floortje, tas en kraampakeeten...en wat ik n og evben vergeten ben.![]()
Was ik hier bezig met een omhulsel voor een vaas..stoot mijn broer net die vaas kapot...uithalen maar weer. :'
Zie maar eens precies dezelfde te krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |