Ja het topic loopt rustig dit weekendquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:37 schreef Angelof9 het volgende:
(het is hier erg stil vandaag)
Ik heb even een amineko gemaakt. Nu weer verder met mijn shawl...
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 29 april 2012 09:19 schreef Ynske het volgende:
Snapshot van mn nieuwe hoesje
[ afbeelding ]
dat is ook een goed idee. Zag bij de zeeman stukjes zelfklevend klittenband, maar eens proberen!quote:Op zondag 29 april 2012 12:49 schreef YogaLove het volgende:
Voor dat telefoonhoesje zou je klittenband kunnen gebruiken op het flapje.
dat blijft niet zitten op gehaakt katoen, dan moet je die wat je vast naait pakken.quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef Serinde het volgende:
[..]
dat is ook een goed idee. Zag bij de zeeman stukjes zelfklevend klittenband, maar eens proberen!
tuurlijk kan dat met veiligheidsoogjesquote:Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef blabbel6 het volgende:
Leuke dingen allemaal!
Wat haken jullie snel zeg!
Ik ben aan een lavender bunny begonnen. Kan dat gewoon met veiligheidsoogjes of moet ik stukjes stog gaan naaien? Dat laatste hoop ik niet, dan moet ik eerst een t-shirt kapot gaan knippen voor de stukjes
Mooi hé!quote:Op zondag 29 april 2012 20:59 schreef BrainTeaser het volgende:
Yoshi is ook af!De ogen en het gezichtje waren nog best lastig, om precies de goede gezichtsuitdrukking te krijgen, maar ik ben best tevreden!
[ afbeelding ]
Meer foto's op project pagina
Leuk vaasje...quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef Serinde het volgende:
Trouwens over de Afrikaanse vaas: dit kwam ik tijdens het rondneuzen op blogs tegen: http://gehaakteknuffies.blogspot.com/2012/02/giraffen.html
Dat is wel een heel klein fotootje!quote:Op zondag 29 april 2012 23:35 schreef BakkieDoen het volgende:
Yoshi, uil, Koosje en éénhoorntjes![]()
![]()
![]()
Vind ze allemaal zo leuk!
[ afbeelding ]
Even iets vrolijks ( = lente) voor bij de foto's van de papa's
De linkse moet ik nog even afwerken.
Deze week nog afmaken: tasje voor collega, Shaun voor andere collega en dan nog een gestreept vaasje, maar dat is pas voor eind mei.
quote:Op zondag 29 april 2012 20:59 schreef BrainTeaser het volgende:
Yoshi is ook af!De ogen en het gezichtje waren nog best lastig, om precies de goede gezichtsuitdrukking te krijgen, maar ik ben best tevreden!
[ afbeelding ]
Meer foto's op project pagina
Echt.. fantastisch!quote:Op zondag 29 april 2012 19:55 schreef Serinde het volgende:
turbohaken! Eenhoorn heeft een vriendje
[ afbeelding ]
Ik moet echt iets anders verzinnen, wat moet ik met al die knuffels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |