Thanksquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Tante soesa: je bovendruk is wel wat verhoogd maar je onderdruk is heel netjes (gewoon goed!), en dat is ook heel belangrijkDus niet teveel zorgen maken hoor!
Je bovendruk kan ook snel omhoog schieten van bijv stress e.d.Dus geen zorgen maken
![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniet van je vakantie Enf!
Hier een nog blanco weekend voor de boeg.. maar het zal toch wel voorbij vliegen.
Wat leeeeukkkk Twinkle!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:12 schreef Twinkle20 het volgende:
En mijn vriendin is zojuist bevallen van een dochter nadat ze vanmorgen is ingeleid. Ze hebben ook al een zoon.
Idd jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:38 schreef Zoë23 het volgende:
Frups
Een zoon!
En fijn dat de echo goed was!
Enfermera
Lekker n weekje vakantie!
Twinkle
Gefeliciteerd!
Dan moeten jullie wel wat rustiger posten denk ik... of mijn beebje moet er ineens zin in krijgen om te komen buitenspelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Dit wordt het topic van Xanteh en Roosje![]()
En heul misschien Zoe
Ja maar het kan ook zo maar nog ruim 2,5 week duren en dat is best lang niet postenquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat kan zomaar gebeuren natuurlijk!![]()
Maar ik zal niet meer posten totdat jij bevallen bent... Misschien dat het helpt met het aantal posts in een topic
![]()
Voelen jullie je verder wel goed nog Xanteh en Roosje?
Ja hoor, maar nog niks aan de handquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat kan zomaar gebeuren natuurlijk!![]()
Maar ik zal niet meer posten totdat jij bevallen bent... Misschien dat het helpt met het aantal posts in een topic
![]()
Voelen jullie je verder wel goed nog Xanteh en Roosje?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
Goeeeedemorgen!
Labelloo, waar hebben we dat taartje aan te danken, ben je jarig?
Jongetje had net zo welkom geweest - maar op de een of andere manier.. tjah.. we kijken onwijs uit naar een meisjequote:Op zaterdag 21 april 2012 09:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Nigelator wat leukécht; meisjes zijn fantastisch
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd ja
Hou jij het nog een beetje vol met je krampen?
Wij hebben altijd eieren van mijn schoonouders en daar staat geen datum opquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef Vulpenballetje het volgende:
Gefeliciteerd Labelloo!!
En een meisje voor nigelator!
Ik zou zometeen een gebakken eitje krijgen van m'n man. Komt 'ie net vertellen dat die al een paar dagen over de datum zijn!doe maar niet dan! En ik heb er eergisteren nog eentje gegeten! Het smaakte en rook niet raar, dan zal er wel niks mis mee zijn geweest toch?!
Nou ja, er is de afgelopen anderhalf jaar wel meer voorgevallen tussen ons .. Dus ik denk er voortaan het mijne van. Er is een moment van rust geweest van een paar maanden en dat was echt heel prettig... Maar door dit heb ik het gevoel dat we weer van voren af aan kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:46 schreef Kwisted het volgende:
Twinkle, wat kut om dat zo te lezen van je collega. Op papier lijkt wel alles erger meestal he, kan het misschien toch wel meevallen? Hoe dan ook erg rot om te lezen![]()
Als een ei niet meer goed is, dan ruik/proef je dat gegarandeerd. No worries dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef Vulpenballetje het volgende:
Ik zou zometeen een gebakken eitje krijgen van m'n man. Komt 'ie net vertellen dat die al een paar dagen over de datum zijn!doe maar niet dan! En ik heb er eergisteren nog eentje gegeten! Het smaakte en rook niet raar, dan zal er wel niks mis mee zijn geweest toch?!
Werd ook bij 38wkn ivm bekkeninst. Ingeleid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:21 schreef covie het volgende:
ooh sam ik wist niet dat ze dat deden bij ekkeninstabiliteit, maar dan ben je ruim 38 weken dus kan ook prima. jeetje lijkt me apart om al te weten wanneer de kleine komt
[OUD] Vraag en aanbod 94quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Gerberaatje het volgende:
De bel: kraampakket.... echter van mijn verzekering die ik per 1-1-2012 niet meer heb
Dus ik krijg er binnenkort nóg één van mijn huidige verzekeraar![]()
![]()
Waarom laat je je kat niet gewoon steriliseren ipv de kattenpil geven?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:29 schreef Sam1993 het volgende:
Zo vandaag was een lekker dagje. Hier zo te zien erg rustig.
Vanmiddag bij vrienden en hun kids langsgeweest aangezien mijn vriend Amber toch had laten komen op voorwaarde dat hij niet van huis zou gaan. Hebben dus lekker zitten spelen met zijn alle. Alleen wel kapot nu. Hun dochtertje van ong.9 heeft een beperking e is daardoor enorm druk en eist veel aandacht maar was wel een leuke dag. Geen krampen gehad alleen op een moment dat mn meissie heel druk werd en ik hier best misselijk van in mijn maag werd haha!
Nu lekker bankhangen. vriendlief is wat minder blij want heeft twee zwangeren mutsen in huis waarschijnlijk. de poes blijft maar in de breedte groeien en is namelijk een week weggeweest van huis terwijl ze nog niet gesterriliseerd was en in die week hebben wij haar niet de kattenpil kunnen geven die ze nodig had. we zullen zien!
Dan had je geen kat moeten nemen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Sam1993 het volgende:
Omdat we op dit moment geen geld hebben om haar te laten sterriliseren.
Ik kap het niet afquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef Sam1993 het volgende:
Dan had je geen kat moeten nemen. nee ik wist toen we die kat namen ook nog niet dat ik zelf zwanger zou raken terwijl ik nog op school zit enzo. daarbij is ze pas een jaar en doen ze sterrilliseren niet voor het half jaar. Daarbij je kunt er kwaad om worden maar zit zelf met de gevolgen dus waarom zou je. geen zin om weer zon discussei als laats aan te gaan dus kap het daarom nu maar meteen af.
Waarom niet even een uitstapje maken? Zoals Gerberaatje zegt, hele dagboeken kunnen hier ook worden gepost die niks met zwangerschappen te maken hebben. Dan kan dit ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef nytar het volgende:
pff chill dames. Beide hebben hun mening gegeven. Nu weer verder met menselijke zwangerschappen...
Als je niet de poezenpil had gekocht had je dat geld apart kunnen leggen en dus kunnen steriliseren. Hier kost steriliseren overigens 90 euro. Bovendien is er vaak wel een betalingsregeling te regelen met de dierenarts.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:00 schreef Sam1993 het volgende:
Ja ik was er zelf bij toen ik zwanger raakte en ja heb toen aangegeven dat ik niet goed opgelet heb met mijn eigen anticoncepti. Waarom de kattenpil terwijl dat duurde is dan sterriliseren omdat sterriliseren ineenkeer een grote uitgave is en de kattenpil niet. Ze zou echt wel gesterriliseerd worden op het moment dat het geld er was. nu is het belangrijker om te zorgen dat er voor de kleine alles is en we onze rekeningen kunnen betalen iedere maand. even dan 130 euro neerleggen bij de dierenarts kan ik niet in een keer missen.
Ja ik weet dat kittens ook geld kosten deze zullen verder alleen ontwormd worden en vloloos weggaan. de mensen die de kittens dan komen halen zullen dit ook weten en nemen zelf dat besluit.
Waarom wachten tot de kittens er zijn!? Er bestaat ook iets als abortus (onder een bepaald aantal weken uiteraard).quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef Sam1993 het volgende:
Vlindur: Dit wist ik niet de praktijk hier zij dat ze dat alleen deden op spoedeisende behandelingen. Zal wanneer de kittens er zijn hier naar informeren om het dan alsnog te kunnen doen. Bedankt!
Daarintegen is namelijk wel de kater gecastreerd omdat die de helft goedkoper was om andere mensen niet met lasten op te zadelen.
Dan moet je wel wachten tot de behandelingen spoedeisend zijn, beter wacht je daar niet opquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Tuurlijk als ze ziek worden ga ik met ze naar de dierenarts omdat ik van onze eigen dierenarts wel weet dat ze spoedeisende behandelingen wel in gedeeltes accepteren omdat ze het neit mogen weigeren een dier te laten lijden
Broer en zus gingen hier tegelijkertijd: broer halve prijs! Er zitten dan vaak voordelen aan hoor. De dierenarts wil ongewenste kittens ook graag tegen gaan. Bel maandag anders even met je dierenarts en kijk wat de opties zijn? Want net wat oognip zegt, kittens zijn duur!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef Sam1993 het volgende:
Vlindur: Dit wist ik niet de praktijk hier zij dat ze dat alleen deden op spoedeisende behandelingen. Zal wanneer de kittens er zijn hier naar informeren om het dan alsnog te kunnen doen. Bedankt!
Daarintegen is namelijk wel de kater gecastreerd omdat die de helft goedkoper was om andere mensen niet met lasten op te zadelen.
Je gaat dan de dierenarts op zijn verantwoordelijk wijzen? Lekker makkelijk als je je eigen verantwoording niet eens neemt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:10 schreef Sam1993 het volgende:
spoedeisend -noodzakelijk. als ze een behandeling nodig hebben waar ze niet zonder kunnen. zoals medicijnen etc.
9 weken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef Troel het volgende:
Hoelang zijn katten eigenlijk zwanger? Kom je dan straks niet in de problemen met het verschonen van de kattenbakken enzo?
(En eigenlijk vind ik dit helemaal niet iets voor Z&G)
Het heeft ook geen zin meer om er nog op door te gaan. Jij denkt toch dat je alles perfect doet, lekker denken meis, zo kom je er welquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef Sam1993 het volgende:
ja het zit wel goed ik heb je mening gehoord. Ik vind dat ik me verantwoording genoeg neem ze hebben te eten ze hebben wat ze nodig hebben en als er iets emt ze is zal ik zeker met ze naar de dierenarts gaan ze hebben geen vlooien teken etc omdat ik ze hiervoor ook behandel en op controleer.
nu vind ik dat ik mezelf wel geneog verantwoord heb en zal in het vervolg geen dingen meer posten die niks met mijn eigen zwangerschap te maken hebben want blijkbaar kan iedereen dat wel maar wanneer ik dit een keer doe is het toch maar gezeik.
De grens tussen wat hier wel en niet hoort is voor sommigen sowieso erg vaag. En natuurlijk gaan we allemaal wel een keertje offtopic, dat houdt het gezellig. Maar ja, een keertje of altijd zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef Troel het volgende:
(En eigenlijk vind ik dit helemaal niet iets voor Z&G)
pizza huren? Na gebruik moest je hem weer terugleveren? Was hij de tweede keer net zo lekker als de eerste keer? Of denk ik nu de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De grens tussen wat hier wel en niet hoort is voor sommigen sowieso erg vaag. En natuurlijk gaan we allemaal wel een keertje offtopic, dat houdt het gezellig. Maar ja, een keertje of altijd zijn twee verschillende dingen.
Edit: en eigenlijk is een zwangere kat ergens nog wel enigszins ontopic natuurlijk.
En om even semi-ontopic te gaan: ik vond tien euro best veel om anderhalf uur een pizza te mogen huren*burp
De verkeerde kant op is voor de tweede keer wel ongeveer de juiste termquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Troel het volgende:
[..]
pizza huren? Na gebruik moest je hem weer terugleveren? Was hij de tweede keer net zo lekker als de eerste keer? Of denk ik nu de verkeerde kant op
*Nootjes noteert op het 'voorlopig niet eten'-lijstjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
Ik kots liever pizza uit dan nootjes. Op een of andere manier gaan nootjes altijd door je neus
Ik ben nootjes aan het etenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
Ik kots liever pizza uit dan nootjes. Op een of andere manier gaan nootjes altijd door je neus
Dingen die gaan pappen in je maag: achterwege latenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*Nootjes noteert op het 'voorlopig niet eten'-lijstje
Macaroni was ik ook al achter jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanraders: een goede macaroni bolognese, vooral omdat je kan zien hoe slecht je de macaroni eigenlijk kauwt en dat als je het opvangt, je het zo opnieuw kan serveren. Hetzelfde voor nasi zeg maar
Och, ik wist dat het na die 9 maanden zou stoppen en dat deed het ook tot twee keer toequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Macaroni was ik ook al achter ja![]()
Maar ik moet na 19u 's avonds gewoon niets meer eten, dan heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ik kan me voorstellen dat het minder grappig wordt als je de hele dag door alles eruit gooit.
Maar het is het enige waar ik last van hebquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe komt het eigenlijk, dat wij altijd op dit onderwerp terugkomen. Zijn er geen leukere, spannendere zwangerschapskwaaltjes![]()
Ik weet niet of je dat onder zwangerschapskwaaltjes zou noemen. Maar hoeft van mij ook niet per sequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef Troel het volgende:
Zin in seks hebben bijvoorbeeld? Heb je dat liever? Maar dan ben ik weg uit het topic hoor, al die vieze praatjes
Oh nou ja vooruit dan maar. Ben nu toch klaar met mijn ijsjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar het is het enige waar ik last van heb
Bedankt voor de vraag Ophelia: Ja ben sinds 12 aprill weer thuis, laatste opname in het ziekenhuis was gelukkig maar 2 nachtjes en 1,5 dag. Ja IARL is heel liefquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je? Alweer thuis toch? (ik zag iarl laatst iig iets over thee en wakker maken posten)
Troeta, wat balen, dat je nu nog last hebt van het rennen. Hopelijk gaan de steken gauw over!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef Troeta het volgende:
Klinkt goed Tinuviel, lekker kopje thee in bed.
Ik ging vandaag rennen![]()
Steken in m''n buik en nu nog elke keer als ik op sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we gaan even kijken wat de mogelijkheden hier in de buurt zijn..
Die heeft uitgeslapen vandaag...quote:Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef PureEvil het volgende:
mogguh dames!
Waar is Roosje???
Zoe, fijn dat je je weer wat beter voelt!
Nee er was niks speciaals mee, toen ik ze bestelde wisten we zelf het geslacht nog nietquote:Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Frups, leuk! Was er nog iets speciaals met die bovenste cupcake? Vraagteken gevuld met blauwe crème ofzo? Of vertelden jullie het tijdens het eten van de cupcakes?
Oh ja, dan wordt het lastig vullen inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 15:14 schreef Frups het volgende:
[..]
Nee er was niks speciaals mee, toen ik ze bestelde wisten we zelf het geslacht nog niet
We hebben het verteld toen iedereen zijn cupcake (op)had.
Spannend!!quote:Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, dan wordt het lastig vullen inderdaadLeuk idee voor mijn schoonzusje, die krijgt over een week te horen wat ze krijgt
Dat denk ik ook hoor, zolang het een baby is is het goedquote:Op zondag 22 april 2012 16:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Ze went er wel aan, ten laatste als 't baby'tje er echt is, dan maakt 't haar waarschijnlijk allemaal niet meer uit.
Die kant werkt erg goedquote:Op zondag 22 april 2012 16:16 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn geheugen is behoorlijk slecht, maar àls 't toch wat werkt, is 't voornamelijk de visuele kant ervan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef Enfermera het volgende:
Zoe: ja kan ik me voorstellen zegTof hoor. Komen er nog foto's in het kinderkamertopic?
![]()
Erg leuk kamertje zoë!quote:
Ja inderdaad, rust nog maar lekker nu. Fijn ook dat je morgen thuis bent en het dan ook nog wat rustig aan kan doen (hoop ikquote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef Marjolijntje het volgende:
Weekend was finn, maar wel heel erg vermoeiend. Ik word echt gammelBrigitte Kaandorp was geweldig. Wel veel harde buiken tijdens het lopen etc. Dus nu niks meer doen en met mn benen omhoog
Dat is bij mij gelukkig ook echt ver weg! Ik had het er toevallig gister over met een vriendinnetje maar bepaalde dingen kan ik me echt niet meer voor de geest halen, helemaal foetsie!quote:Op zondag 22 april 2012 16:19 schreef OooLizaooO het volgende:
Gelukkig is het deeltje dat mijn vorige bevalling moest onthouden al goed aangetast
Ja!quote:Op zondag 22 april 2012 17:47 schreef OooLizaooO het volgende:
Zoë da's inderdaad een zeer mooi kamertje! Jij bent er helemaal klaar voor, laat ze maar komen die kleine meid van jou!
Nee hoor, klopt wel, ik blijk best vruchtbaar te zijnquote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Inca welkom!![]()
Volgens mij is het bij jou ook aardig snel gegaan of niet? Anders haal ik je misschien door de war met een andere user
Ttsssskkk HCG moeten we gooien naar Trix, collectief, met z'n alluh!!quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef Regenboogjes het volgende:
Hey Trix!![]()
![]()
* Regenboogjes strooit bloemetjes naar Trix.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef Regenboogjes het volgende:
Hey Trix!![]()
![]()
* Regenboogjes strooit bloemetjes naar Trix.
Fijnquote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee hoor, klopt wel, ik blijk best vruchtbaar te zijn
quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd Inca!
Wat Gerberaatje zegt...je mag al mijn overtollige hCG wel hebben. Ben ik het zo snel mogelijk kwijt en maak ik jou er gelukkig mee.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef Kursor het volgende:
Gefeliciteerd Inca!
Wat Gerberaatje zegt...je mag al mijn overtollige hCG wel hebben. Ben ik het zo snel mogelijk kwijt en maak ik jou er gelukkig mee.
quote:
Haha, nou, dat is bij ons altijd nogal een heikel puntquote:Op maandag 23 april 2012 08:12 schreef Lijnloos het volgende:
Je kan ook gewoon vrij vragen met kerst he Trix![]()
Haha, nee joh, het is je gegunt hoor! Plakken met die hap!!!
Ja, pittig is wel de juiste omschrijving. En dan heb ik eigenlijk nog weinig lichamelijke klachten. Wel een soort van fijn dat t zo herkenbaar is.quote:Op maandag 23 april 2012 07:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Pittig he, Phaidra? Maar nog maar heel even! Dan kun je van je welverdiende verlof gaan genieten...
Ik ga zo maar eens bloed laten prikken... stiekem hoop ik op dit keer een negatievelingetje in mijn buikmeneer snapt dat niet, je moet nog bevallen en dan miep je over 2 prikken in je bil
![]()
Euh, ja. Idd. Maar toch
Ja.das bij jou dan weer anders hehe.quote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik A- en de vader en de moeder van 't kindje hebben een positieve rhesusfactor, dus 't kindje ook.
Das.standaard idd.quote:Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef Tinuviel het volgende:
@Marjolijntje, ah ok want ik vroeg me nu ineens idd af, wat als je de combinatietest niet doet, gaan ze dan alsnog het bloed prikken gedeelte doen, wat je voor de combinatietest ook nodig hebt om al die andere waardes te controleren?
Yup, thx! Ben enorm zenuwachtig. Om 13.45u mag ik...quote:Op maandag 23 april 2012 08:24 schreef Phaidra het volgende:
Coco, vandaag de 12-wekenecho toch? Ik duim voor jullie!
Volgens mij kan het bepalen van de rhesusfactor van de baby pas later in de zwangerschap. Mijn verloskundige zei ook iets over dat (sommige?) verzekeraars de test pas vanaf 27 weken vergoeden, wellicht dat dat ook verklaart waarom het eerder niet gedaan wordt.quote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen,![]()
Gefeliciteerd Sterrenmunt, wat leuk een kerstkindje (als die op zijn uitgerekende datum komt)![]()
Marjolijntje, bij de 12 weken bloed prikken voor de combinatietest worden nog een heleboel dingen in het bloed gecontroleerd, ook bijvoorbeeld of je geslachtsziektes hebt. Ik hoorde dit bij mijn laatste controle in het ziekenhuis. Dus wellicht wordt dan ook de rhesusfaktor van het kind gecontroleerd en hoef je dan niet nog eens bloed laten prikken. Dit weet ik niet zeker, is een gokje!
Hier lekker geslapen en vandaag lekker thuis met zoon en man (papadag)
Dat dus. Zowel mijn ex als ik hebben O-, maar toch moest ik alles laten prikken en testen, want er is simpelweg niet op te vertrouwen.quote:Op maandag 23 april 2012 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.das bij jou dan weer anders hehe.
tis.iig.duidelijk
Ik heb geen idee wat de rhesusfactor van mn vriend is. Hij zelf.ook niet.
Maar.volgens mij zelf.als.ik t zou weten zou ik nog.bloed moeten laten prikken. Je weet nooit.zeker.of.hij de vader is he.
Jaaa, ik hoop dat we dat nog een tijdje blijven hoor!quote:Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef Sopho het volgende:
Begin de dag met een dansje, Trix heeft twee streepjes net als Sterremunt
![]()
Trix, we zijn weer samen zwanger, dus nu moet het gewoon lukken! Hier Pattex en Bisonkit
vangen! Ik duim voor je!
Coco, succes vanmiddag!
Gefeliciteerd! Dat is vooral wat waard voor je eigen gemoedstoestandquote:Op maandag 23 april 2012 08:10 schreef Incantrix het volgende:
Goodmorn'nogmaals dank allemaal! For what it's worth: deze zwangerschap voelt erg goed..
Lenehequote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Tinuviel het volgende:
Zoë, ik hoop het dat ik creatief ben/ wordt. Tot nu toe alleen het idee om stukken van het gordijnstof te framen & op te hangen, want het heeft een best uitgebreid motief. En verder ga ik met de gordijnstof ook kijken of ik voorwerpen of dingen vindt die erbij passen kwa motief/ stijl of kwa kleur enzo.
Mijn gyn zei dat het het betrouwbaarst is rond week 27, daarom wordt het eerder in principe niet gedaan!quote:Op maandag 23 april 2012 09:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij kan het bepalen van de rhesusfactor van de baby pas later in de zwangerschap. Mijn verloskundige zei ook iets over dat (sommige?) verzekeraars de test pas vanaf 27 weken vergoeden, wellicht dat dat ook verklaart waarom het eerder niet gedaan wordt.
Maar als je zelf rhesuspositief bent, hoeft het helemaal niet, eventueel Hb, maar daar zullen ze dan eerder een vingerprik voor doen.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:12 schreef Gerberaatje het volgende:
Wel jammer dat zo'n prikdoos tegen muppet zegt: zo, zullen we eens kijken of er limonade in mama's arm zit...
Dus ik zat al:wtf? We gaan bloedprikken, toch?
gewoon beestje bij de naam noemen aub..
Limonade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |