Mogguh
Gefeliciteerd met je verjaardag Labellooo, en Nigelator gefeli met je meisje

leuk zeg!
En ik zag nog een paar mooie echo's voorbij komen!
Ga denk ik met over een paar weken nog een pretecho inplannen, vind het zo leuk om te kijken wat ons meisje allemaal aan het doen is in mijn buik

. Ondertussen 23 weken! Gaat nu steeds langzamer vind ik

maar ik ben gewoon te ongeduldig denk ik!
Vorige week hebben we een voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis met aansluitend een kleine rondleiding in het geboortecentrum.

Vond de hele voorlichting maar stom en zweverig

maar ben wel blij dat hij mee is geweest. Nou weet hij ook iets meer over het hele 'kindkrijggebeuren'. Hij heeft er toch wel wat van opgestoken, want moest aan de omega3 vispillen van hem, ik lust geen vis

, en nu word ik dus scherp in de gaten gehouden of ik ze wel inneem

haha. Ook maar ingeschreven voor het geboortecentrum, bevallen en wegwezen! De 'vervanmnbedshow' komt steeds dichter bij.
Gisteren belde ze over het afleveren van het kamertje, zou 9 mei kunnen, maar dan zaten de witte poten van de commode er niet bij... (originele poten zijn zilver, wij hebben er witte bij besteld). Dat leek me niet zo handig, dus belt ze over twee weken weer terug met een nieuwe datum, want dan waren ze vast binnen! Handig he

. Moeten we toch eens gaan bedenken wat te doen met het kamertje, zal nog eens rondneuzen in het kinderkamer topic

Zal ook binnenkort een foto van buik plaatsen in het buikentopic

daar ben ik ook al lang niet meer geweest

vandaag een drukke dag voor de boeg, we vieren onze verjaardagen. Wel handig, zo vlak achter elkaar jarig zijn. 1 dag in de rommel en tis weer gedaan voor een jaar

nu al zin in taart! Hihi