abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110563261
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Nijnepijn
Nytar

9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 21-04-2012 09:48:23 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110563274
En weer een nieuwe, Frups krijgt een jongetje! Wil je dat ook in de OP hebben?
pi_110563536
Whooo Frups, écht? Een broertje voor je knappe meid?? Hoe tof!! O+
pi_110564041
Ja hoor het mag wel in de OP erbij!
Cool he Gerb! We krijgen gewoon een manneke O+ in het vorige deel staat de foto!
Ben er helemaal stuiterig van! Zag net trouwens mooie plaatjes van jou 2de muppet! Lekker ding!
pi_110565160
:D ik had de foto al elders gezien ;) en mijn 'ik heb het altijd fout' theorie klopte weer! Want zag de foto en dacht: dat is vast een meisje O+

:')
pi_110565314
Frups, een jochie! Hoe cool! O+
Fijn dat alles goed was bij de SEO! *O*
pi_110566339
Dit wordt het topic van Xanteh en Roosje :Y

En heul misschien Zoe *O*
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:15:20 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110566514
Sopho fijn dat de 20w echo goed was! :* *O*

Tante soesa: je bovendruk is wel wat verhoogd maar je onderdruk is heel netjes (gewoon goed!), en dat is ook heel belangrijk ;) Dus niet teveel zorgen maken hoor!
Je bovendruk kan ook snel omhoog schieten van bijv stress e.d. :* Dus geen zorgen maken :P ;) :*

Gerbera wat een prachtplaatjes O+

Nanadu wat fijn dat je een lekkere 'vakantie' hebt gehad! :* O+ Ja van die rust groeit je buik wel goed he :D

Frups wat gaaf, een zoon!! En wat een mooi plaatje! O+ :D

Oh en ik heb nu vakantie O+ Maandag gaan we lekker een weekje weg! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110567428
Lekker Enf! Waar gaan jullie heen?

Echt, de hele echo lag mijn mini-stinkerdje dubbelgevouwen met haar voeten in haar gezicht, inmiddels voel ik weer duidelijk die mega voeten tegen mijn maag aan te schoppen :') O+
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:47:10 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110567876
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Enfermera het volgende:

Tante soesa: je bovendruk is wel wat verhoogd maar je onderdruk is heel netjes (gewoon goed!), en dat is ook heel belangrijk ;) Dus niet teveel zorgen maken hoor!
Je bovendruk kan ook snel omhoog schieten van bijv stress e.d. :* Dus geen zorgen maken :P ;) :*
Thanks :*, lekker dat je nu vakantie hebt! Heerlijk relaxen, geniet ervan!

Frups, wat leuk...een zoon *O* en natuurlijk fijn dat het een goede echo was :)
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:53:20 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110568155
Gerbera: we gaan lekker een weekje naar Duitsland in een huisje O+ :D Heerlijk zin in. Tis ook al zo lang geleden dat manlief en ik met z'n tweeën op vakantie zijn geweest! :o En dan is het nu ook nog eens de laatste keer! :+ :P
Hihi lekker eigenwijsje heb je gerb :D O+

Tante soesa: :*
Thanks! :D Ohh ga ik zeker doen... Lekker rustig aan, heerlijk!
pi_110568570
Geniet van je vakantie Enf!

Hier een nog blanco weekend voor de boeg.. maar het zal toch wel voorbij vliegen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:01:38 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110568625
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Geniet van je vakantie Enf!

Hier een nog blanco weekend voor de boeg.. maar het zal toch wel voorbij vliegen.
Thanks! :D O+
Oh heerlijk joh, lekker toch? *O*
pi_110569228
En mijn vriendin is zojuist bevallen van een dochter nadat ze vanmorgen is ingeleid. Ze hebben ook al een zoon.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:15:11 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110569365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:12 schreef Twinkle20 het volgende:
En mijn vriendin is zojuist bevallen van een dochter nadat ze vanmorgen is ingeleid. Ze hebben ook al een zoon.
Wat leeeeukkkk Twinkle!!! :D Gefeliciteerd! :* *O*
Wat gaaf zeg O+
pi_110570480
Frups
Een zoon!
En fijn dat de echo goed was!

Enfermera
Lekker n weekje vakantie :)!

Twinkle
Gefeliciteerd! :D
pi_110570510
Leuk Frups een jongen!!

Wat was jouw echo mooi Gerbera!! En ze lijkt nu al op haar grote zus, wat grappig!
pi_110570672
Ja op sommige foto's is het eng hoe erg ze op haar zus lijkt! Maar toch wel heel eigen ook... Ik kan alleen weinig met de 3D foto's van de oudste... valt nu pas op hoe goed deze zijn (en dat terwijl de oudste er toen heel gunstig voor lag.. maar schijnbaar maakt 2 jaar verschil echt veel uit qua echo apparatuur!)
pi_110570973
oh ja, dat zal ook verbeterd zijn! Maar echt een mooie meid zeg! En ik ben normaal niet zo weg van 3d hoor.
Leuk dat je nu ook weet hoe ze ligt, ik krijg nu steeds onderin stompen/trappen juist. De vk kon niet voelen hoe ze lag jammer genoeg.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:48:58 #20
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110571050
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:38 schreef Zoë23 het volgende:
Frups
Een zoon!
En fijn dat de echo goed was!

Enfermera
Lekker n weekje vakantie :)!

Twinkle
Gefeliciteerd! :D
Idd ja :)
Hou jij het nog een beetje vol met je krampen? :*
pi_110571085
Ik wist al wel een beetje hoe ze lag ;) ze draait niet zoveel (deed haar zus ook niet..) vrij vroeg al met hoofd onderin, alleen haar voeten wisselen nog eens :P

Ik snapte alleen de wat hardere bonken onderin nooit zo heel goed, maar nu ik weet dat ze dan gewoon dubbel gevouwen ligt is het eigk wel heel logisch :D
pi_110571223
Frups een jochie wat leuk :)

Enfermera fijne vakantie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Dit wordt het topic van Xanteh en Roosje :Y

En heul misschien Zoe *O*
Dan moeten jullie wel wat rustiger posten denk ik... of mijn beebje moet er ineens zin in krijgen om te komen buitenspelen.
pi_110573983
Dat kan zomaar gebeuren natuurlijk! *O*

Maar ik zal niet meer posten totdat jij bevallen bent :o ... Misschien dat het helpt met het aantal posts in een topic :D

Voelen jullie je verder wel goed nog Xanteh en Roosje?
pi_110574616
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Twinkle20 het volgende:

Maar ik zal niet meer posten totdat jij bevallen bent :o ... Misschien dat het helpt met het aantal posts in een topic :D

Ja maar het kan ook zo maar nog ruim 2,5 week duren en dat is best lang niet posten ;)

Lief dat je het vraagt, voel me nog wel goed maar begin ook wel echt nieuwsgierig te worden nu.
pi_110575482
Ja dat geloof ik graag. Maar qua lichamelijke ongemakken is het nog te doen? Ben je je buik nog niet zat?

Zal mijbn lief vragen of hij mirgen wat fotos van mijn buik wil maken. leuk voor in het plakboek en misschien ook wel in het buikentopic!

Zo de rust is wedergekeerd hier. Geboortebord van onze vriendengroep is in de tuin van mijn vriendin geplaatst. Geluid kan vannacht ook uit van mijn telefoon haha.

En het verbaast me hoeveel energie ik eigenlijk nog heb vandaag. Hopen dat dat aan de betere hand is en geen toevalstreffer!
pi_110576044
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef Twinkle20 het volgende:

Ja hoor, maar nog niks aan de hand :P Volgende week donderdag met de gynaecoloog bespreken wanneer ik wil bevallen als de bevalling niet spontaan begint.
pi_110582304
Zo een late update vanuit hier. Had gezien dat er een jongetje op de lijst bij kan wat leuk:D
Ben benieuwd wat dit topic gaat doen.

Zoë hoe is het met je steken? en ligt ze al vast in je bekken?

Hier vandaag op de poli geweest. Bloedwaardes waren weer gedaald dus geen zwangerschapsvergifiting waarschijnlijk een ontsteking geweest die zichzelf herpakt heeft. Kindje groeide goed hartslag was 153 blaasje gevuld vruchtwater was voldoende en ik dacht het vanmorgen al gevoeld te hebben dat het zover was ze ligt helemaal muurvast in mijn bekken. jeej:)
Hierdoor is ook vandaag al de afspraak gemaakt voor de inleiding wanneer ik dinsdag geen ontslutign of verweekte baarmoederhals heb word ik 7 mei om half 5 savonds ingeleid, wanneer deze wel verweekt is of ik heb zelf al ontsluiting word het 8 mei om half 7 smorgens (wat een tijd xd) Super blij dat alles goed gaat met mijn meisje. Dinsdag wel op controle omdat de gyn me er erg slecht en moe uit vond zien en ze wou dit in de gaten houden om te voorkomen dat ik straks geen energie meer heb voor de bevalling.

Vanmiddag wel erg beroerd geweest met overgeven zwarte vlekken en uiteindelijk even weggeweest gelukkig was mijn vriend thuis dus is alles goed afgelopen. Bloeddruk was goed was 125 over 80 dus daar lag het iniedergeval niet aan.

Sorry voor de grootte post ;)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110585685
sam ik weet nog dat er zwangerschapsvergiftiging werd vermoed. Maar dat is dus gelukkig niet zo.

Maar waarom wordt je dan eigenlijk al 10 dagen eerder ingeleid? Dat is mij even ontgaan..
pi_110586012
Murning! *O*

Wat een heerlijk weer om te behangen :') er moet een muurtje over in muppets oude kamer die nu voor de baby wordt, dus dat gaat meneer mooi even doen... dan nog even wat plankjes en dingetjes en dan zijn we gewoon helemaal klaar.... 3 maanden voor due date :') nestaldrang FTW! :P
pi_110586033
Frups, wat leuk een jochie! Wat schrikken Sam1993, doe je voorzichtig. Ik zou geen ramen gaan zemen op de eerste etage.....werd vorig weekend door man naar beneden gebonjourd of ik wel helemaal lekker was.

Gerberaatje, zeker lekker binnen klus weer en je bent gelijk klaar!
pi_110586043
Dat schiet lekker op Gerberaatje!! :D

Frups een jongetje, leuk hoor!! :)

* Labelloo zet even een taartje klaar! Voor wie zin heeft, pak maar een stukje! :)
pi_110586053
Goeeeedemorgen!

Sopho, als je man je naar beneden bonjourd, vraag ik me af wie er niet helemaal lekker is :D ;)

Labelloo, waar hebben we dat taartje aan te danken, ben je jarig?

Gerberaatje, ik ben benieuwd naar het resultaat!
pi_110586062
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:00 schreef Sorbootje het volgende:
Goeeeedemorgen!

Labelloo, waar hebben we dat taartje aan te danken, ben je jarig?
:Y Ik hoor nu bij de 30-jarigen! :)
pi_110586064
jarig Labelloo? Gefeli!! *O*
pi_110586066
Gefeliciteerd! :)
pi_110586069
Oeh wat ben je nog een jonge blom O+
pi_110586090
Gefeliciteerd Labelloo!!

Ik heb vorige zwangerschap met 30 weken nog op een gammel keukentrapje (nog van mijn oma geweest die nu een jaar of 12 dood is) gestaan op het balkon. Ik wilde perse nog wat zonwering in elkaar flansen. Ik heb dus een ooud dekbedovertrek opgehangen aan het balkon boven de onze. We wonen 5 hoog..

Ik vond het heel gek dat mijn man dat niet zo'n goed idee vond... 8)7.
  FOK!fotograaf zaterdag 21 april 2012 @ 09:07:42 #38
13368 NiGeLaToR
pi_110586101
Woei wat een leuk nieuws weer deze morgen! :)

Wij krijgen een dochter! :D Gisteravond ingelaste pretecho-cadeautje voor m'n meis en de week 12 echo bleek het aan het juiste eind te hebben :D we krijgen een dochter! Oh wacht, dat zei ik al :D

Verder alles nog steeds in orde... was wel even fijne bevestiging na een rumoerige periode.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Labelloo gefeliciteerd!! :D
pi_110586126
Nigelator wat leuk :D écht; meisjes zijn fantastisch O+ :Y
  FOK!fotograaf zaterdag 21 april 2012 @ 09:12:22 #40
13368 NiGeLaToR
pi_110586140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Nigelator wat leuk :D écht; meisjes zijn fantastisch O+ :Y
Jongetje had net zo welkom geweest - maar op de een of andere manier.. tjah.. we kijken onwijs uit naar een meisje :D Ik voorzie een hoop roze invloeden arriveren in huis de komende tijd :+
pi_110586146
meisje O+
  FOK!fotograaf zaterdag 21 april 2012 @ 09:13:26 #42
13368 NiGeLaToR
pi_110586188
Dankjullie!! :)

En meisjes zijn inderdaad heel leuk Nigelator!! :Y
pi_110586209
Gerb wat goed! Hier wachten we nog steeds op de commode.. Pff.

Labelloo van harte meid! *O*

Enne, meisjes zijn leuk! Mijn O+ zei gelijk met een triomfantelijk hoofd: je weet het hè, dochters trekken naar vaders toe!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110586236
Nigelator, gefeliciteerd! Meisjes zijn het aller- allerleukst ;)

(ik wilde destijds echt per sé een meisje, als ik héél eerlijk ben denk ik dat ik teleurstelling had moeten overwinnen als mijn kindje een zoon was geweest, erg he?)
pi_110586254
Gefeliciteerd Labelloo!! *O*

En een meisje voor nigelator! O+

Ik zou zometeen een gebakken eitje krijgen van m'n man. Komt 'ie net vertellen dat die al een paar dagen over de datum zijn! :X doe maar niet dan! En ik heb er eergisteren nog eentje gegeten! Het smaakte en rook niet raar, dan zal er wel niks mis mee zijn geweest toch?!
vragen mag!
pi_110586276
Eieren kunnen meestal flink langer dan op de doos staat en als ze echt niet meer goed waren had je er nu al wel last van gehad denk ik.
pi_110586285
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Idd ja :)
Hou jij het nog een beetje vol met je krampen? :*
:o moet zeggen dat ik sinds vannacht geen krampen meer heb
Gisteravond nogsteeds misselijk & kramp, rug pijn. Gedouched & massage gekregen en nu voel ik me ok :@
Klinkt raar, maar na dagen achter elkaar is het best vreemd als je dat opeens
Allemaal niet meer voelt.

Heb wel n constante pijn in m'n onderbuik, een beetje alsof je broek/riem te strak zit maar dat is niet zo erg.

Sam
Dinsdag had ze nog een klein beetje ruimte maar ze lag wel vast, voor de zekerheid moest ik gaan liggen als de vliezen zouden breken.
Ik gok dat ze nu wel echt goed vast ligt. Maandag moet ik weer voor controle.

Fijn dat je een datum hebt! En dat ze je goed in de gaten houden :*

Dat laatste klinkt niet zo best :( denk goed om jezelf hè!

Xanteh
40weken! *O*

Roosje
Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent :)

Labellooo
*O* gefeliciteerd!

Nijnepijn
:D haha ohh das wel ernstig!

Nigelator
*O* een meisje! :D
  FOK!fotograaf zaterdag 21 april 2012 @ 09:30:31 #49
13368 NiGeLaToR
pi_110586310
Dank allemaal - denk dat wij ook wel soort-van teleurgesteld waren geweest als het een jongetje was gek genoeg. Misschien omdat we vanaf dag 1 zelf al denken dat het een meisje wordt, vrijwel iedereen die gok deed, week 12 een 90% gok kregen.. dus we zijn erg met het idee bezig geweest :D

Houdbaarheidsdata zijn tenminste-houdbaar-tot data. Dus dat kan best weken langer zijn, maar tenminste tot die datum. Verder is het met veel dingen die bederven zo dat als je het maar voldoende verhit er dus alsnog weinig risico voor je gezondheid is. Zo kun je bedorven vlees nog steeds eten als het even een poosje heeft gesudderd en door en door gaar is :) Dat doen ze over de hele wereld, soms zelfs met opzet (want als het 'n beetje aan het ontbinden is, wordt het lekker mals :+ ).
pi_110586369
Thanks, ik dacht al wel dat het oké was, maar vond het toch ff schrikken!
vragen mag!
pi_110586415
Mogguh :)
Gefeliciteerd met je verjaardag Labellooo, en Nigelator gefeli met je meisje :) leuk zeg!
En ik zag nog een paar mooie echo's voorbij komen!

Ga denk ik met over een paar weken nog een pretecho inplannen, vind het zo leuk om te kijken wat ons meisje allemaal aan het doen is in mijn buik :). Ondertussen 23 weken! Gaat nu steeds langzamer vind ik :@ maar ik ben gewoon te ongeduldig denk ik!
Vorige week hebben we een voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis met aansluitend een kleine rondleiding in het geboortecentrum. (8> Vond de hele voorlichting maar stom en zweverig ;) maar ben wel blij dat hij mee is geweest. Nou weet hij ook iets meer over het hele 'kindkrijggebeuren'. Hij heeft er toch wel wat van opgestoken, want moest aan de omega3 vispillen van hem, ik lust geen vis :@, en nu word ik dus scherp in de gaten gehouden of ik ze wel inneem ;) haha. Ook maar ingeschreven voor het geboortecentrum, bevallen en wegwezen! De 'vervanmnbedshow' komt steeds dichter bij.

Gisteren belde ze over het afleveren van het kamertje, zou 9 mei kunnen, maar dan zaten de witte poten van de commode er niet bij... (originele poten zijn zilver, wij hebben er witte bij besteld). Dat leek me niet zo handig, dus belt ze over twee weken weer terug met een nieuwe datum, want dan waren ze vast binnen! Handig he ;). Moeten we toch eens gaan bedenken wat te doen met het kamertje, zal nog eens rondneuzen in het kinderkamer topic :)

Zal ook binnenkort een foto van buik plaatsen in het buikentopic :) daar ben ik ook al lang niet meer geweest :) vandaag een drukke dag voor de boeg, we vieren onze verjaardagen. Wel handig, zo vlak achter elkaar jarig zijn. 1 dag in de rommel en tis weer gedaan voor een jaar ;) nu al zin in taart! Hihi
pi_110586560
Nigelator een meisje! *O* het staat in de OP erbij!

Labelloo, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Geniet van de taart SE!

Hier staat alles klaar om te vertrekken naar Gent, heb er zin in :D Weekend naar een vriendin toe :)
pi_110586617
Hee Frupje wat lees ik nu! Wat gaaaaf!!! Een manneke! Leuk!!!! Feli :)
pi_110586736
Hahaha Sopho van jouw man :D .. Ik moest lachen, zie het al helemaal voor me.

Ow Sam dat klinkt niet goed hoor! Doe rustig aan!

Labellooo gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!

Nigelator .. Jeej een meisje *O*

Marjolijntje geniet van je weekend!

Hmm... Zit zelf een beetje in de *ik-kan-ook-niks-goed-doen-maar-ik-doe-zo-mijn-best-modus*. Van de week per mail een lullige opmerking gekregen van mijn directe collega. Kreeg ik gisteren een reply van mijn leidinggevende, waarin toen ik naar beneden scrollde ook nog een reply van mijn directe collega naar leidinggevende in stond. Daar werd het nog eens dunnetjes over gedaan. Dus ik kwam gister helemaal :'( thuis .. Het speelt al heel lang (zeg anderhalf jaar. En ik kan heel wat hebben, ben een enorme positieveling die altijd overal het beste uit probeert te halen. Maar dit ging me even te boven.

Dus ik ga vandaag maar eens de hele dag voor de spiegel staan en zeggen dat ik echt wel kei goed ben :Y) ... ofzo :{

Komt ook wel weer goed :)
pi_110587454
Nigelator, wat leuk een meisje!! Wij zijn er ook mee gezegend :D Zijn jullie al gaan winkelen?

Labelloo gefeliciteerd!! Fijne dag vandaag *O*

Twinkle, wat kut om dat zo te lezen van je collega. Op papier lijkt wel alles erger meestal he, kan het misschien toch wel meevallen? Hoe dan ook erg rot om te lezen :{

SupremeEvil, buikjes zien we graag!!

Gisteren was ons meisje flink aan het ronddraaien in mijn buik. Dus mijn vriend de hele tijd voelen of hij ook iets voelde en toen ineens :o jaaa voelde we allebei iets!! :D :D Vanmorgen vertelde vriend dat hij al over haar had gedroomd haha, dus het zal wel indruk hebben gemaakt *;
  zaterdag 21 april 2012 @ 10:57:30 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110587673
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef Vulpenballetje het volgende:
Gefeliciteerd Labelloo!! *O*

En een meisje voor nigelator! O+

Ik zou zometeen een gebakken eitje krijgen van m'n man. Komt 'ie net vertellen dat die al een paar dagen over de datum zijn! :X doe maar niet dan! En ik heb er eergisteren nog eentje gegeten! Het smaakte en rook niet raar, dan zal er wel niks mis mee zijn geweest toch?!
Wij hebben altijd eieren van mijn schoonouders en daar staat geen datum op ;)
Soms staan ze best een poos in de koelkast. Gewoon chekcen of ze noggoed zijn. Die datum is niet heilig :*
pi_110587729
covie: ik word ingeleid vanwege de hevige bekkeninstabiliteit en het niet meer slapen snachts. ze vond het belangrijk dat ik nog wat energei over had aangezien ze er ook nog uit moet. omdat ze goed op groei licht en helemaal gezond durven ze de eerdere inleiding toch aan dus zonder echte medische reden.

Zoë: denk dat je krampen daar vandaan komen want die heb ik gisteren ook heel veel gehad AU! ;(

SE: Ben benieuwd naar je buikje!

NIgelator: een meisje wat leuk!

Ben benieuwd hoe het vandaag gaat hopelijk goed en inderdaad net als bij zoë zonder die krampen was toch geen fijn gevoel:P
pi_110587867
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 10:46 schreef Kwisted het volgende:

Twinkle, wat kut om dat zo te lezen van je collega. Op papier lijkt wel alles erger meestal he, kan het misschien toch wel meevallen? Hoe dan ook erg rot om te lezen :{

Nou ja, er is de afgelopen anderhalf jaar wel meer voorgevallen tussen ons .. Dus ik denk er voortaan het mijne van. Er is een moment van rust geweest van een paar maanden en dat was echt heel prettig... Maar door dit heb ik het gevoel dat we weer van voren af aan kunnen beginnen.

Probeer het echt langs me neer te leggen en spreek maandag mijn collega er wel op aan. Zou het liever nu via mail doen zodat ik er vanaf ben. Maar beter om dat gewoon face-to-face te doen. Ik ga in ieder geval proberen om mijn weekend er niet door te laten verzouten :) Maar het spookt wel door mijn hoofd.

Maar als mijn man mag geloven .. ik ben de beste *O*
Dus ik ga me maar omringen dit weekend met allemaal positieve mensen vol zelfvertrouwen, hopelijk steekt het aan :P

Te beginnen met hier, hier word ik meestal wel vrolijk van jullie :+

Al heb ik soms wel medelijden met een aantal van jullie wat jullie moeten doorstaan qua pijn en alles :{ .. Da's dan weer minder leuk
pi_110587899
Ow Sam volgens mij dan een beetje hjetzelfde verhaal als bij mijn vriendin. Die is ook eerder ingeleid omdat ze met 4 maanden al thuis zat met bekkeninstabiliteit :{ .. Heftig hoor!
  FOK!fotograaf zaterdag 21 april 2012 @ 11:11:09 #60
13368 NiGeLaToR
pi_110587926
@Kwisted; we zijn wel wezen shoppen, maar nog niet specifiek voor een meisje... dat gaat nu dus wel gebeuren kun je je voorstellen :+

Waren gister bij een vriendin in week 37 en mocht even aan haar buik voelen. Elke keer als ik wat voelde had ik echt zo'n 'Oe! :@ ' gevoel :+ Paar jaartjes terug had ik niet eens hoeven voelen, boeide me totaal niet en nu ben ik er zo mee bezig. Nu we het zekerder weten is het ook fijn dat we al een naam hebben, die hadden we al wat jaartje op de plank liggen. Enige die we het hebben verteld zijn onze beste vrienden die ook in verwachting zijn van een dochter - toch zien te voorkomen dat ze 6 weken voor onze bevalling net dezelfde naam kiezen :o

@Twinkle20; niet leuk gedoe met werk... sterkte en inderdaad lekker opfleuren!

Zeker ook te doen met de dames die allerlei bijpijntjes en verschijnselen hebben.. dat maakt het een flinke opgave.
pi_110591890
Misschien kunnen jullie de voorletter van elkaars naam uitwisselen?

Toen wij de naam voor onze zoon hadden las ik op hyves ineens die naam. Ik helemaal in paniek, bleek het om een kennis van een kennis te gaan oO< Gelukkig ;)
pi_110592060
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef Vulpenballetje het volgende:
Als een ei niet meer goed is, dan ruik/proef je dat gegarandeerd. No worries dus :)

Nigel, een meisje O+ Leuk hoor! :)
pi_110592083
Twink, jammer van dat gedoe op je werk. Probeer het maar los te laten in het weekend, maandag eens kijken hoe je het op kunt lossen/uit kunt praten/wat er dan ook maar aan gedaan kan worden :*
pi_110592256
Sam
:* voor de krampen!

marjolijntje
veel plezier!

Twinkle
bah :( gedoe op 't werk..!

Heb vandaag een paar x een 'pijnloos' moment gehad.
En dat klinkt vreemd, maar heb sowieso al 2weken last van krampen, en vaak last van mn bekken.. dit is wel een fijne afwisseling :)

zei tegen mn lief: heb gewoon een fijn gevoel in mn buik! O+

veel rust enz nemen natuurlijk, moet er nu ook om denken. maar toch even een fijn moment :@
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2012 @ 14:17:30 #65
309370 Nanadu
pi_110592574
Het lukt mij niet echt om helemaal bijgelezen te raken, dus ik pak het maar vanaf hier op.

*O* voor de verjaardag van Labello en *O* SE voor het vieren van de verjaardagen.

Ook zag ik dat er bij een aantal van jullie weer bekend is geworden wat het geslacht is, fijn is dat om te weten he *O*

Sam wat balen van de pijn, maar wel fijn dat je nu vooruitzichten hebt ^O^

Zoe dat klinkt positief, momenten zonder pijn. Geniet ervan.

Ik had gisterenavond en 's nachts veel pijn in mijn rechter zij. Vanochtend ook nog last van, maar nu is het bijna helemaal weg. Geen idee waardoor het kwam :? Wij zijn net weer gaan kijken voor de kamer van broer en zus. Weer veel inspiratie opgedaan. O ja mijn dochter weet trouwens zeker dat ze een zusje krijgt en geen broertje. Zal het toch maar eens navragen tijdens de echo 9 mei ;)
pi_110592696
frups een jongen :D

Nigelator een meisje :D
(ik vind beide echt heueul leuk :P)

ooh sam ik wist niet dat ze dat deden bij ekkeninstabiliteit, maar dan ben je ruim 38 weken dus kan ook prima. jeetje lijkt me apart om al te weten wanneer de kleine komt :)
pi_110592945
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:21 schreef covie het volgende:

ooh sam ik wist niet dat ze dat deden bij ekkeninstabiliteit, maar dan ben je ruim 38 weken dus kan ook prima. jeetje lijkt me apart om al te weten wanneer de kleine komt :)
Werd ook bij 38wkn ivm bekkeninst. Ingeleid.
Kon niks en liep met krukken...:s
  zaterdag 21 april 2012 @ 14:44:12 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110593376
Sam fijn dat het wat beter gaat :* dat zwarte vlekken zien en even weg zijn is idd niet zo goed, wel opletten hoor! :*
Fijn dat je iig duidelijkheid hebt over het inleiden :)

Labello gefeliciteerd!! :*

Nigelator wat leuk dat jullie een dochter krijgen!!!! Supergaaf! En even spieken naar de beeb is altijd weer mooi he O+

Zoë fijn dat je je wat beter voelt zeg! :*

Twinkle wat vervelend weer van je werk... -O- Bah, dat kan je dan zó raken he? Idd meis, gewoon een dansje doen; 'ik voel me KEIgoed, ik voel me KEIgoed, en niemand kan mij iets maaakeeennnnn!' *O* :D *G* ;) Whihi. :D

Kwisted wat gaaf dat je vriend haar ook voelde!! O+ :D

Hier verder niks bijzonders.. mn hoestje is bijna weg gelukkig en vandaag lekker een rustig dagje. Manlief is heeeerlijk in de weer geweest met stofzuigen en dweilen in huis O+ en ik heb de keuken schoongemaakt. Vanavond lekker een avondje niks, heerlijk!!
pi_110593556
De bel: kraampakket.... echter van mijn verzekering die ik per 1-1-2012 niet meer heb :')

Dus ik krijg er binnenkort nóg één van mijn huidige verzekeraar :') :D _O-
pi_110594847
Hee je kan er nooit genoeg van hebben he Gerb! Haha.. kraamverbanden voor de rest van je leven.

Haha ja wat jij zegt Enf.. ik voel me keiiigoed ik voel me keiiiigoed.
Straks verjaardag van vrienden.. dus dan word ik weer omringt door allemaal lieve mensen. En mijn lief heeft vandaag cursus.. belde tussen de middag ook hoe het met me gibg. Super attent.

De moeheid is de laatste dagen echt minder geweest.. maar zeker niet weg. Nu nog de wil vinden om dingen te doen haha.

Vanmorgen even het huis ggesopt maar dat was het dan ook. De rest van de dag lekker lui.

Mijn buik is dus echt wel aan het veranderen ineens. Lief stelde gisteren al voor om vandaag even fotos te maken.. gaan we straks doen als ie weer thuis is :-)
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:41:03 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110602840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Gerberaatje het volgende:
De bel: kraampakket.... echter van mijn verzekering die ik per 1-1-2012 niet meer heb :')

Dus ik krijg er binnenkort nóg één van mijn huidige verzekeraar :') :D _O-
[OUD] Vraag en aanbod 94
O-)
pi_110607240
Er zit een briefje bij met inzamelpunten in de buurt, dus komt wel goed ;)
pi_110607346
Zo vandaag was een lekker dagje. Hier zo te zien erg rustig.

Vanmiddag bij vrienden en hun kids langsgeweest aangezien mijn vriend Amber toch had laten komen op voorwaarde dat hij niet van huis zou gaan. Hebben dus lekker zitten spelen met zijn alle. Alleen wel kapot nu. Hun dochtertje van ong.9 heeft een beperking e is daardoor enorm druk en eist veel aandacht maar was wel een leuke dag. Geen krampen gehad alleen op een moment dat mn meissie heel druk werd en ik hier best misselijk van in mijn maag werd haha!

Nu lekker bankhangen. vriendlief is wat minder blij want heeft twee zwangeren mutsen in huis waarschijnlijk. de poes blijft maar in de breedte groeien en is namelijk een week weggeweest van huis terwijl ze nog niet gesterriliseerd was en in die week hebben wij haar niet de kattenpil kunnen geven die ze nodig had. we zullen zien!
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:34:40 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110607602
Damn! :o Schoonmoeder + schoonstiefvader (haar vriend dus :+) kwamen vanmiddag even op de koffie, met een kaartje voor ons, een 'cadeautje', en daarin stond dat wij van hen de kinderwagen krijgen! :o Wow. O+
We krijgen wel vaker bizar dure cadeau's van hen, mij hoor je niet klagen, maar af en toe voel ik me enigzins ongemakkelijk erdoor :+ Magoed. Supergaaf iig. *O* :D
pi_110608002
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:29 schreef Sam1993 het volgende:
Zo vandaag was een lekker dagje. Hier zo te zien erg rustig.

Vanmiddag bij vrienden en hun kids langsgeweest aangezien mijn vriend Amber toch had laten komen op voorwaarde dat hij niet van huis zou gaan. Hebben dus lekker zitten spelen met zijn alle. Alleen wel kapot nu. Hun dochtertje van ong.9 heeft een beperking e is daardoor enorm druk en eist veel aandacht maar was wel een leuke dag. Geen krampen gehad alleen op een moment dat mn meissie heel druk werd en ik hier best misselijk van in mijn maag werd haha!

Nu lekker bankhangen. vriendlief is wat minder blij want heeft twee zwangeren mutsen in huis waarschijnlijk. de poes blijft maar in de breedte groeien en is namelijk een week weggeweest van huis terwijl ze nog niet gesterriliseerd was en in die week hebben wij haar niet de kattenpil kunnen geven die ze nodig had. we zullen zien!
Waarom laat je je kat niet gewoon steriliseren ipv de kattenpil geven? :{ Kan overigens nog...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')