abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110662963
Je kan ook gewoon vrij vragen met kerst he Trix :+
Haha, nee joh, het is je gegunt hoor! Plakken met die hap!!!
  maandag 23 april 2012 @ 08:15:19 #252
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_110662990
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:12 schreef Lijnloos het volgende:
Je kan ook gewoon vrij vragen met kerst he Trix :+
Haha, nee joh, het is je gegunt hoor! Plakken met die hap!!!
Haha, nou, dat is bij ons altijd nogal een heikel punt :+ verlof kunnen ze niet weigeren he? :D maar thnx mop, doe jij ook eens ff streepjes piesen? :*
3!
pi_110663005
We doen ons best weer... over een week of 2 hoop ik dat ik me ook weer kan melden, hebben we er weer een maandje tussen zitten, dan moet het toch kloppen allemaal? O+
pi_110663011
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Ohai :P

[ afbeelding ]
Ohhhh wow Inca wat onwijs gaaf *O*!! Gefeliciteerd!!!!
pi_110663019
Herkenbaar Phaidra, ik krijg t ook zwaarder. Hier nog 3,5 wk werken, dus kan ook aftellen. Moet straks naar de vlos, eens kijken of ik weer een sticker krijg :).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110663028
Dat was bij mij nu ook mijn eerste gedachte Inca, weer niet werken met de feestdagen. Ik werk in de zorg, en moet dus altijd óf kerst, óf oud en nieuw werken. Vorige keer was ik ook al beide vrij, al was dat maar nipt. Ik had toen 6 januari eigenlijk weer moeten beginnen , maar had nog overuren en vakantie, daardoor werd het maart.

Ik word echt steeds zenuwachtiger voor vrijdag. Ben het verzwijgen ook zat.
pi_110663085
Coco, vandaag de 12-wekenecho toch? Ik duim voor jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110663118

Kerstkindje onderweg! Uitgerekende datum is nu 25 december.
pi_110663142
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 07:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Pittig he, Phaidra? Maar nog maar heel even! Dan kun je van je welverdiende verlof gaan genieten... :*

Ik ga zo maar eens bloed laten prikken... stiekem hoop ik op dit keer een negatievelingetje in mijn buik :P meneer snapt dat niet, je moet nog bevallen en dan miep je over 2 prikken in je bil :')

Euh, ja. Idd. Maar toch :P
Ja, pittig is wel de juiste omschrijving. En dan heb ik eigenlijk nog weinig lichamelijke klachten. Wel een soort van fijn dat t zo herkenbaar is.

Nou ik was ook blij hoor met de rhesusnegatieve baby! Toch weer 2 prikken minder, scheelt een slok op een borrel :D ;). En die mogen we ook al niet -O-.

Sterremunt, gefeliciteerd *O*. Een kerstkindje in de dop O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110663160
Ik vind t wel jammer dat jk alleen maar.zomerkindjes heb :') zou een winterkind.ook wel leuk vinden :P
Voordeel voor mn werk is dat ik er in de rustige periode niet ben (zal mn lief.t erom gedaan hebben :+) en in de drukke periode terugkom. En dat laatste is gelijk mijn nadeel :')

Hier straks ook bloed.prikken. Gerbera, ik begrijp je helemaal hoor! ik hoop ook op net.zo'n negatieveling als.Floris en ik. Hou niet van prikken :D Al had k liever die prik gehad dan dat bloed afnemen (maar.das meer een probleem kwa tijd enzo). Mja maar s een boterham in kind en mezelf.proppen en kind aankleden en naar dat gebeuren gaan. Moet.lukken in 1,5 uur :')
pi_110663180
Moeten jullie trouwens bloed prikken omdat jullie zelf negatief zijn? Ik heb alleen met 12 weken ofzo bloed moeten laten prikken, daarna nooit meer.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 23 april 2012 @ 08:41:23 #262
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110663235
Mijn vriendin moet wel bloedprikken maar dat is meer om haar schildklieren in de gaten te houden.
Ze moest ook 1x prikken voor iets ben alleen de benaming vergeten, wel weet ik dat we het buisje met haar bloed moesten opsturen :{ klinkt best raar.
pi_110663241
:Y ik ben O- dus moet.daarom bloed laten prikken.
pi_110663284
Ik A- en de vader en de moeder van 't kindje hebben een positieve rhesusfactor, dus 't kindje ook.
pi_110663291
Goedemorgen, :W

Gefeliciteerd Sterrenmunt, wat leuk een kerstkindje (als die op zijn uitgerekende datum komt) *O*

Marjolijntje, bij de 12 weken bloed prikken voor de combinatietest worden nog een heleboel dingen in het bloed gecontroleerd, ook bijvoorbeeld of je geslachtsziektes hebt. Ik hoorde dit bij mijn laatste controle in het ziekenhuis. Dus wellicht wordt dan ook de rhesusfaktor van het kind gecontroleerd en hoef je dan niet nog eens bloed laten prikken. Dit weet ik niet zeker, is een gokje!

Hier lekker geslapen en vandaag lekker thuis met zoon en man (papadag) O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110663322
Oh ja, goedemorgen ook.

Hoewel ik het nogal tegen vind vallen. Koppijn. Slecht geslapen, heavy gesprek met B., maar uiteindelijk wel nuttig. Vijf uur I wakker en ik dus ook. Zij weer slapen, ik niet meer.

Bleegh, en nu op m'n werk.

Vanavond VK, da's wel leuk.
pi_110663347
Tinuviel, bloed prikken bij mij was niet voor de combinatietest, maar het standaard prikken. Combitest hebben we niet laten doen :) Maar dat is inderdaad voor bloedgroepbepaling, geslachtsziektes, ijzer en glucose etc. En ik ben zelf positief. Maar ik hoor ineens om me heen (ook bij de yoga) van allerlei mensen dat ze nu weer bloed moeten laten prikken, dus was even nieuwsgierig waarom ik dat niet heb hoeven doen. Maar das nu duidelijk :)

Succes vandaag Sorbootje!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 23 april 2012 @ 08:51:51 #268
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_110663362
Inca, wat een mooi en fijn nieuws *O* *O* :* Gefeliciteerd en ik ga zo voor je duimen dat het goed gaat!!

sterrenmunt, van harte gefeliciteerd!! *O*
Make love, not war ☮
pi_110663388
@Marjolijntje, ah ok want ik vroeg me nu ineens idd af, wat als je de combinatietest niet doet, gaan ze dan alsnog het bloed prikken gedeelte doen, wat je voor de combinatietest ook nodig hebt om al die andere waardes te controleren?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110663390
Inca *O*! Super.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_110663414
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik A- en de vader en de moeder van 't kindje hebben een positieve rhesusfactor, dus 't kindje ook.
Ja.das bij jou dan weer anders hehe.
tis.iig.duidelijk ;)
Ik heb geen idee wat de rhesusfactor van mn vriend is. Hij zelf.ook niet.
Maar.volgens mij zelf.als.ik t zou weten zou ik nog.bloed moeten laten prikken. Je weet nooit.zeker.of.hij de vader is he :+.
pi_110663460
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef Tinuviel het volgende:
@Marjolijntje, ah ok want ik vroeg me nu ineens idd af, wat als je de combinatietest niet doet, gaan ze dan alsnog het bloed prikken gedeelte doen, wat je voor de combinatietest ook nodig hebt om al die andere waardes te controleren?
Das.standaard idd.
Ze.controleren dan de bloedgroep van de moeder. En aan de hand daarvan wordt bepaald of.je.met 27 weken weer bloed.moet laten prikken.
De rhesusfactor van de baby kunnen ze pas bepalen vanaf 27 weken.

Volgens mij ligt mn kind een beetje vervelend...laatste dagen ben ik s ochtends weer misselijk en heb ik sneller een niet lekker gevoel (misschien ook maar.goed dat mn hb ook gecontroleerd wordt..zal je zien dat t daar aan ligt. Roep ik laatst nog.dat ik altijd een hoog hb heb :'))
pi_110663695
*O* voor Lenehe!! Prachtige mijlpaal.

En gefeliciteerd Sterrenmunt!

Ik moest ook met 27 weken extra prikken voor rhesusfactor. Ik heb zelf O+ maar er schijnt 1 afwijkende factor in mijn bloed te zitten wat ervoor zou kunnen zorgen dat ik toch zo'n prik zou moeten met/na de bevalling. Maar dat was niet het geval.

Hier nog een afteller naar verlof! Vandaag aanvragen, en over vier weken is het al zover! En omdat ik al op 50% ziek sta betekend dat nog maar 12 dagen werken!! :o :)
pi_110663733
Mooie bloedgroep heb je bijtje :D
pi_110663776
gefeliciteerd inca *O* *O* *O*
dat alles maar gewoon gewoon mag gaan! er wordt hier hard geduimd :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: