Haha, nou, dat is bij ons altijd nogal een heikel puntquote:Op maandag 23 april 2012 08:12 schreef Lijnloos het volgende:
Je kan ook gewoon vrij vragen met kerst he Trix![]()
Haha, nee joh, het is je gegunt hoor! Plakken met die hap!!!
Ja, pittig is wel de juiste omschrijving. En dan heb ik eigenlijk nog weinig lichamelijke klachten. Wel een soort van fijn dat t zo herkenbaar is.quote:Op maandag 23 april 2012 07:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Pittig he, Phaidra? Maar nog maar heel even! Dan kun je van je welverdiende verlof gaan genieten...
Ik ga zo maar eens bloed laten prikken... stiekem hoop ik op dit keer een negatievelingetje in mijn buikmeneer snapt dat niet, je moet nog bevallen en dan miep je over 2 prikken in je bil
![]()
Euh, ja. Idd. Maar toch
Ja.das bij jou dan weer anders hehe.quote:Op maandag 23 april 2012 08:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik A- en de vader en de moeder van 't kindje hebben een positieve rhesusfactor, dus 't kindje ook.
Das.standaard idd.quote:Op maandag 23 april 2012 08:54 schreef Tinuviel het volgende:
@Marjolijntje, ah ok want ik vroeg me nu ineens idd af, wat als je de combinatietest niet doet, gaan ze dan alsnog het bloed prikken gedeelte doen, wat je voor de combinatietest ook nodig hebt om al die andere waardes te controleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |