Liza gelukkig is het gedeelte van de hersenen dat je vorige bevalling moest onthouden een beetje lui net zoals bij Frups

en zoals waarschijnlijk de meesten van ons.
Frups wat een supermooie cupcakes, echt leuk gedaan. Konden jullie die zomaar op maat bestellen? En Danique zal er wel blij mee zijn als de baby er eenmaal is denk ik.
Wij hadden ook specifieke wensen met betrekking tot het geslacht van ons kindje binnen de familie. Gelukkig niet van zo dichtbije familie. En toen we Jair vroegen over wat hij graag wilde, veranderde hij een aantal keren van mening of het nou beter een broertje of een zusje kon zijn.
Zoë, mooie kamer!
Sam, hopelijk dat de harde buiken gauw overgaan. Goed rustig aan doen, dan gaat het hopelijk snel over
Marjolijntje klinkt als een erg leuk weekend, zeker ook druk. Geniet ervan dat je morgen kunt uitrusten, ook al moet je vroeg op voor de wc man.
Enfermera veel plezier met pakken alvast en natuurlijk voor je vakantie!
Hier heeft manlief nog een laagje hout geschilderd voor het laatste afwerkingsklusje in de babykamer. Als wij de volgende dagen elke dag een beetje schilderen, kunnen wij hopelijk volgend weekend op zijn laatst de afwerking doen.
En morgen ga ik me lekker uitleven voor wat decoratie van de muren