abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:24:20 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_110610193
Ik kots liever pizza uit dan nootjes. Op een of andere manier gaan nootjes altijd door je neus :r
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110610283
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
Ik kots liever pizza uit dan nootjes. Op een of andere manier gaan nootjes altijd door je neus :r
*Nootjes noteert op het 'voorlopig niet eten'-lijstje :D
pi_110610404
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
Ik ben nootjes aan het eten _O- maar ben dan ook van plan ze niet uit te kotsen :+
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:31:03 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_110610600
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

*Nootjes noteert op het 'voorlopig niet eten'-lijstje :D
Dingen die gaan pappen in je maag: achterwege laten :P Dus grote hoeveelheden borrelnootjes (ook al niet doen vanwege de nootjes), chips, brood (met name witbrood!), toastjes, eigenlijk alle zetmeeldingen: niet in grote hoeveelheden. Dat worden van die heerlijke grote klonten en dat uitkotsen doet gewoon pijn.

Aanraders: een goede macaroni bolognese, vooral omdat je kan zien hoe slecht je de macaroni eigenlijk kauwt en dat als je het opvangt, je het zo opnieuw kan serveren. Hetzelfde voor nasi zeg maar :D

(sorry, ranzigheid ten top. Maar ik heb weer een goede lach op mijn gezicht :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:31:15 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110610626
Hehehehe Nou liever Pizza dan tandpasta werd ik nog een keer misselijk en begon het cirus van voor af aan :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_110610702
Bah, nootjes. Ik zit nu aan de aardbeien vlaai :6
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:33:22 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110610802
Nootjes :o :9
Nee, ik zit nog vol van mijn lekkere (gezonde!) avondeten. En het halve potje bio-appelmoes wat ik net heb weggewerkt :') :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110610867
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Aanraders: een goede macaroni bolognese, vooral omdat je kan zien hoe slecht je de macaroni eigenlijk kauwt en dat als je het opvangt, je het zo opnieuw kan serveren. Hetzelfde voor nasi zeg maar :D

Macaroni was ik ook al achter ja _O-
Maar ik moet na 19u 's avonds gewoon niets meer eten, dan heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ik kan me voorstellen dat het minder grappig wordt als je de hele dag door alles eruit gooit.
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:39:12 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_110611131
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Macaroni was ik ook al achter ja _O-
Maar ik moet na 19u 's avonds gewoon niets meer eten, dan heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ik kan me voorstellen dat het minder grappig wordt als je de hele dag door alles eruit gooit.
Och, ik wist dat het na die 9 maanden zou stoppen en dat deed het ook tot twee keer toe :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110611136
Hoe komt het eigenlijk, dat wij altijd op dit onderwerp terugkomen. Zijn er geen leukere, spannendere zwangerschapskwaaltjes :P

Ik wilde even van mijn ijsje genieten :o

Wordt vast later weer afgestraft door maagzuur, maar daar ga ik nu maar nog lekker niet over nadenken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:40:59 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_110611229
Zin in seks hebben bijvoorbeeld? Heb je dat liever? Maar dan ben ik weg uit het topic hoor, al die vieze praatjes :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:41:41 #112
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110611273
Oeh, sex. :9
pi_110611321
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe komt het eigenlijk, dat wij altijd op dit onderwerp terugkomen. Zijn er geen leukere, spannendere zwangerschapskwaaltjes :P
Maar het is het enige waar ik last van heb -O-
pi_110611436
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef Troel het volgende:
Zin in seks hebben bijvoorbeeld? Heb je dat liever? Maar dan ben ik weg uit het topic hoor, al die vieze praatjes :D
Ik weet niet of je dat onder zwangerschapskwaaltjes zou noemen. Maar hoeft van mij ook niet per se :9

Was alleen zo lekker met mijn ijsje bezig en dacht: oh niet alweer dat onderwerp :P

Maar ik heb er dan ook maar 1 keer last van gehad tijdens 2 zwangerschappen en dat was nadat ik iets van deeg had gegeten, waarvan het deeg niet gaar was geweest. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110611459
Hoe gaat het eigenlijk met je? Alweer thuis toch? (ik zag iarl laatst iig iets over thee en wakker maken posten)
pi_110611482
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Maar het is het enige waar ik last van heb -O-
Oh nou ja vooruit dan maar. Ben nu toch klaar met mijn ijsje ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110611555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je? Alweer thuis toch? (ik zag iarl laatst iig iets over thee en wakker maken posten)
Bedankt voor de vraag Ophelia: Ja ben sinds 12 aprill weer thuis, laatste opname in het ziekenhuis was gelukkig maar 2 nachtjes en 1,5 dag. Ja IARL is heel lief *; en laat mij meestal s'ochtends langer slapen. Dan maakt hij vaak thee en maakt me daarna wakker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110612029
Klinkt goed Tinuviel, lekker kopje thee in bed.

Ik ging vandaag rennen |:(
Steken in m''n buik en nu nog elke keer als ik op sta.
pi_110612371
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef Troeta het volgende:
Klinkt goed Tinuviel, lekker kopje thee in bed.

Ik ging vandaag rennen |:(
Steken in m''n buik en nu nog elke keer als ik op sta.
Troeta, wat balen, dat je nu nog last hebt van het rennen. Hopelijk gaan de steken gauw over!

Ik probeer het niet eens meer. Vandaag buiten met mijn zoontje en de buurtkinderen, allemaal op de fiets. Maar ja ga er toch wat langzamer achteraan dan vroeger. Gelukkig was de vader van de buurtkinderen er ook.

Thee in bed niet, ik ben er wel voor naar beneden gekomen. Maar dan nog heel lief van hem O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110613453
ooo nouja, het thee zetten is al lief idd!

Ik weet ook niet wat ik dacht. Het was de laatste dag bij mijn zaterdagbaan en ik wilde het gebouw uit rennen,haha
pi_110613865
Nanadu
Hoop dat die pijn niet weer terug komt!

Enfermera
Wat lief van je schoonmoeder+haar vriend!

Troeta
Wilde net vragen, waarom rennnen? :D haha maar vandaar

Tinuviel
Lief *;

Babykamer is helemaal klaar (laatste dingetjes klaargezet enz, plankje boven de commode en t raam schoon gemaakt :9 )
O+

Geen krampen, wel harde buiken als ik buk of net iets te veel wil doen. Dus verder rustig aan gedaan :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:36:17 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110614053
Zoe: ja, echt onwijs lief. :o :D

Wat leeeeeeeeeeuk! Kamertje klaar! :D *O* Oh, dat moet een rust geven zeg, heerlijk! O+
Fijn dat je je goed voelt :*
pi_110614222
*O* :D

Ben helemaal happy!

:*
pi_110614746
Enfermera wat lief & wat een groot cadeau de kinderwagen.

Zoë fijn dat de kamer klaar is *O*

Nanadu hopelijk gaat het snel over.

Sam fijn, dat je weet waar je aan toe bent.

Hier zijn we ook al een stuk beter voorbereid. Manlief heeft gordijnen opgehangen, die we al zo land hadden liggen. We hebben de wieg opgehaald, geleend van vrienden, & mijn kolf is terug. Het raam in de babykamer is ook gefixt en kan nu weer opengemaakt worden. Nu nog maar kleine klusjes: afwerking bij het luchtrooster & ik wilde zelf nog even wat mooi's maken voor de muren (lijstjes of iets dergelijks, passend bij het gordijn). *O*

Ik ga lekker slapen :W
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:09:55 #125
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110615515
Zoe: ja kan ik me voorstellen zeg :D Tof hoor. Komen er nog foto's in het kinderkamertopic? :9

Tinuviel: nou he. :o
Wat leuk, dus jij bent ook al lekker opgeschoten met allerlei klusjes! Heerlijk! *O* O+

Ik ga ook lekker tukken, trusten! :W :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')