abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:24:20 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_110610193
Ik kots liever pizza uit dan nootjes. Op een of andere manier gaan nootjes altijd door je neus :r
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110610283
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
Ik kots liever pizza uit dan nootjes. Op een of andere manier gaan nootjes altijd door je neus :r
*Nootjes noteert op het 'voorlopig niet eten'-lijstje :D
pi_110610404
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
Ik ben nootjes aan het eten _O- maar ben dan ook van plan ze niet uit te kotsen :+
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:31:03 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_110610600
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

*Nootjes noteert op het 'voorlopig niet eten'-lijstje :D
Dingen die gaan pappen in je maag: achterwege laten :P Dus grote hoeveelheden borrelnootjes (ook al niet doen vanwege de nootjes), chips, brood (met name witbrood!), toastjes, eigenlijk alle zetmeeldingen: niet in grote hoeveelheden. Dat worden van die heerlijke grote klonten en dat uitkotsen doet gewoon pijn.

Aanraders: een goede macaroni bolognese, vooral omdat je kan zien hoe slecht je de macaroni eigenlijk kauwt en dat als je het opvangt, je het zo opnieuw kan serveren. Hetzelfde voor nasi zeg maar :D

(sorry, ranzigheid ten top. Maar ik heb weer een goede lach op mijn gezicht :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:31:15 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110610626
Hehehehe Nou liever Pizza dan tandpasta werd ik nog een keer misselijk en begon het cirus van voor af aan :{
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_110610702
Bah, nootjes. Ik zit nu aan de aardbeien vlaai :6
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:33:22 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110610802
Nootjes :o :9
Nee, ik zit nog vol van mijn lekkere (gezonde!) avondeten. En het halve potje bio-appelmoes wat ik net heb weggewerkt :') :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110610867
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Aanraders: een goede macaroni bolognese, vooral omdat je kan zien hoe slecht je de macaroni eigenlijk kauwt en dat als je het opvangt, je het zo opnieuw kan serveren. Hetzelfde voor nasi zeg maar :D

Macaroni was ik ook al achter ja _O-
Maar ik moet na 19u 's avonds gewoon niets meer eten, dan heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ik kan me voorstellen dat het minder grappig wordt als je de hele dag door alles eruit gooit.
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:39:12 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_110611131
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Macaroni was ik ook al achter ja _O-
Maar ik moet na 19u 's avonds gewoon niets meer eten, dan heb ik eigenlijk nergens meer last van. Ik kan me voorstellen dat het minder grappig wordt als je de hele dag door alles eruit gooit.
Och, ik wist dat het na die 9 maanden zou stoppen en dat deed het ook tot twee keer toe :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110611136
Hoe komt het eigenlijk, dat wij altijd op dit onderwerp terugkomen. Zijn er geen leukere, spannendere zwangerschapskwaaltjes :P

Ik wilde even van mijn ijsje genieten :o

Wordt vast later weer afgestraft door maagzuur, maar daar ga ik nu maar nog lekker niet over nadenken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:40:59 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_110611229
Zin in seks hebben bijvoorbeeld? Heb je dat liever? Maar dan ben ik weg uit het topic hoor, al die vieze praatjes :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:41:41 #112
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110611273
Oeh, sex. :9
pi_110611321
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Tinuviel het volgende:
Hoe komt het eigenlijk, dat wij altijd op dit onderwerp terugkomen. Zijn er geen leukere, spannendere zwangerschapskwaaltjes :P
Maar het is het enige waar ik last van heb -O-
pi_110611436
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef Troel het volgende:
Zin in seks hebben bijvoorbeeld? Heb je dat liever? Maar dan ben ik weg uit het topic hoor, al die vieze praatjes :D
Ik weet niet of je dat onder zwangerschapskwaaltjes zou noemen. Maar hoeft van mij ook niet per se :9

Was alleen zo lekker met mijn ijsje bezig en dacht: oh niet alweer dat onderwerp :P

Maar ik heb er dan ook maar 1 keer last van gehad tijdens 2 zwangerschappen en dat was nadat ik iets van deeg had gegeten, waarvan het deeg niet gaar was geweest. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110611459
Hoe gaat het eigenlijk met je? Alweer thuis toch? (ik zag iarl laatst iig iets over thee en wakker maken posten)
pi_110611482
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Maar het is het enige waar ik last van heb -O-
Oh nou ja vooruit dan maar. Ben nu toch klaar met mijn ijsje ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110611555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je? Alweer thuis toch? (ik zag iarl laatst iig iets over thee en wakker maken posten)
Bedankt voor de vraag Ophelia: Ja ben sinds 12 aprill weer thuis, laatste opname in het ziekenhuis was gelukkig maar 2 nachtjes en 1,5 dag. Ja IARL is heel lief *; en laat mij meestal s'ochtends langer slapen. Dan maakt hij vaak thee en maakt me daarna wakker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110612029
Klinkt goed Tinuviel, lekker kopje thee in bed.

Ik ging vandaag rennen |:(
Steken in m''n buik en nu nog elke keer als ik op sta.
pi_110612371
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef Troeta het volgende:
Klinkt goed Tinuviel, lekker kopje thee in bed.

Ik ging vandaag rennen |:(
Steken in m''n buik en nu nog elke keer als ik op sta.
Troeta, wat balen, dat je nu nog last hebt van het rennen. Hopelijk gaan de steken gauw over!

Ik probeer het niet eens meer. Vandaag buiten met mijn zoontje en de buurtkinderen, allemaal op de fiets. Maar ja ga er toch wat langzamer achteraan dan vroeger. Gelukkig was de vader van de buurtkinderen er ook.

Thee in bed niet, ik ben er wel voor naar beneden gekomen. Maar dan nog heel lief van hem O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110613453
ooo nouja, het thee zetten is al lief idd!

Ik weet ook niet wat ik dacht. Het was de laatste dag bij mijn zaterdagbaan en ik wilde het gebouw uit rennen,haha
pi_110613865
Nanadu
Hoop dat die pijn niet weer terug komt!

Enfermera
Wat lief van je schoonmoeder+haar vriend!

Troeta
Wilde net vragen, waarom rennnen? :D haha maar vandaar

Tinuviel
Lief *;

Babykamer is helemaal klaar (laatste dingetjes klaargezet enz, plankje boven de commode en t raam schoon gemaakt :9 )
O+

Geen krampen, wel harde buiken als ik buk of net iets te veel wil doen. Dus verder rustig aan gedaan :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 22:36:17 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110614053
Zoe: ja, echt onwijs lief. :o :D

Wat leeeeeeeeeeuk! Kamertje klaar! :D *O* Oh, dat moet een rust geven zeg, heerlijk! O+
Fijn dat je je goed voelt :*
pi_110614222
*O* :D

Ben helemaal happy!

:*
pi_110614746
Enfermera wat lief & wat een groot cadeau de kinderwagen.

Zoë fijn dat de kamer klaar is *O*

Nanadu hopelijk gaat het snel over.

Sam fijn, dat je weet waar je aan toe bent.

Hier zijn we ook al een stuk beter voorbereid. Manlief heeft gordijnen opgehangen, die we al zo land hadden liggen. We hebben de wieg opgehaald, geleend van vrienden, & mijn kolf is terug. Het raam in de babykamer is ook gefixt en kan nu weer opengemaakt worden. Nu nog maar kleine klusjes: afwerking bij het luchtrooster & ik wilde zelf nog even wat mooi's maken voor de muren (lijstjes of iets dergelijks, passend bij het gordijn). *O*

Ik ga lekker slapen :W
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 21 april 2012 @ 23:09:55 #125
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110615515
Zoe: ja kan ik me voorstellen zeg :D Tof hoor. Komen er nog foto's in het kinderkamertopic? :9

Tinuviel: nou he. :o
Wat leuk, dus jij bent ook al lekker opgeschoten met allerlei klusjes! Heerlijk! *O* O+

Ik ga ook lekker tukken, trusten! :W :*
pi_110623073
Zoe, wat heerlijk dat het af is en dat je je zo goed voelt nu... Dat mag ook wel! :*

Hier zijn we ook al klaar :') bij 27 weken :@ nou hoefde er niet heel veel meer want de baby krijgt muppets kamer 1 op 1 over... Moest alleen even een muurtje opnieuw behangen en dat was het.. Nieuwe kamer van muppet is ook 'af'.. Alleen qua accessoires kan het nog wel meer!

Straks even fijn naar de Ikea voor heel veel wat ik eigk niet nodig heb O-) kan meneer de muur afmaken en zijn de dame en ik even lekker eruit 8-)
pi_110623234
Gisteren 3d echo gehad O+ hieronder.onze dame. Heb nu voor t eerst t bewijs gezien, want.daarvoor liet ze t nooit zien of eventjes en daarna niet meer hehe. Foto is beetje wazig, maar mn telefoon wilde niet scherp stellen erop. Gaat om t.idee ;) oh en ze schijnt op dr broer te lijken (ik zie t niet zo :') maar verder iedereen wel dus ik geloof.t zo :+). Ze heeft net zo'n rond, fijn koppie als hij had. Dus das fijn (bevallingstechnisch). Gewicht was 1114 gram. Termijn kwam ook goed.overeen :D

Kamertje is hier nog.niet af. Wachten nog op de ramen :+ komen als.t goed is eerste week van mei, dus al bijna *O*
  zondag 22 april 2012 @ 09:43:54 #128
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110623345
Wauw wat een plaatje O+
Ah das al bijna zover, ook hier begint het aardig op te schieten *O*
Mijn vriendin begint het nu wel welletjes te worden met al die pijn ;( wel begrijpelijk natuurlijk.
pi_110623416
Wat een mooi plaatje Son, het lijkt wel of ze lacht O+

Ik geloof dat ik mijn nesteldrang maar op het kamertje van Isabeau moet botvieren. Ze krijgt een groot bed en dan heb ik toch een beetje het gevoel dat ik een kamertje mag maken..
pi_110623478
Mooi plaatje :)

Wij hebben morgen de 20 weken echo :D spannend dan weten we wat het is :Y
pi_110623654
Sonnetje wat een leuk plaatje! Net of ze lacht inderdaad :D

Veel plezier morgen Co_OL ^O^
pi_110623870
Tinuviel
Ook al goed bezig met het kamertje dus! :)

Enfermera
Haha ja foto's komen morgen denk ik :9

Gerberaatje
:) lekker shoppen!
* Zoë23 wil ook naar de Ikea! :(

Sonnetje
O+ schattig!

Veel plezier morgen co_ol!

:o had vannacht een tijdje echt pijnlijke 'golven' in m'n buik. Echt met n piek en deed best pijn :X
Maar daarna rustig en nu eigenlijk hetzelfde als gister :9

Wel een beetje n hormonster want ik wil alles af hebben :@ (gordijnen huiskamer strijken, die zijn niet helemaal ontkreukeld na het wassen :@) en daar irriteer ik me aan.
:9 *O* nesteldrang
Arme lief O+
pi_110623985
mooie echo Sonnetje. Wat is dat toch bijzonder zo'n kijkje in je buik. Jammer dat hij niet helemaal scherp is!

Ik heb nesteldrang. Ik wil de kinderkamer gewoon nu al af hebben het liefst. Zodat ik in mijn schommelstoel al mijmerend uit het raam kan gaan zitten kijken en over mijn buik liggen aaien :')
En dat terwijl ik pas 19wkn ben :P Mijn vriend vindt het allemaal nog vroeg om nu al te beginnen aan de kinderkamer, maar ik wil!!!! o|O
pi_110624308
Zoë, fijn dat je je beter voelt! Even van genieten...

Sonnetje, wat een mooie echo!

Nesteldrang; heb ik nog geen last van. Ben wel aan het denken hoe we het allemaal willen doen, maar ik heb nog geen behoefte om het helemaal af te hebben.. Gelukkig hoeft ook nog lang niet...

Ik begin intussen wel nieuwsgierig te worden naar het geslacht van het kindje in mn buik.. We neigen er nu toch na om voor de 20 weken echo een pretecho te laten doen om achter het geslacht te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus we gaan even kijken wat de mogelijkheden hier in de buurt zijn..
  zondag 22 april 2012 @ 12:54:38 #135
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110627159
mogguh dames!

Waar is Roosje???

Zoe, fijn dat je je weer wat beter voelt!
pi_110627492
Ik zag een meisje voor Nigelator voorbij komen *O*
En een jongen voor Frups *O*

sonnetje mooie echo zeg!
En als ik in mijn zeef geheugen goed denk ook Gerberaatje een mooie 3d echo!

Wat een leuke dingen allemaal!
Zoë fijn dat je krampen minder lijken te worden! Al klinken je 'golf met piek' pijnen van vannacht toch mij wel als heuse weeen in de oren!!

Ik las ook iets over het kraampakket. Ik ben nu de 30 weken voorbij maar nog niks gezien. We zijn verzekerd bij de amersfoortse. Wanneer moet dat pakket binnen zijn?
Hier verder alles goed. Druk met weekend-achtige dingen :)
pi_110627697
Volgens mij heb ik nog geen *O* voor het jongetje van Frups en het meisje van Ngelator gedaan?

Gerberaatje lekker geshopt bij Ikea? En wat leuke dingen op de kop getikt voor de kamer?
En Sorbootje, Zoë en Kwisted een *O* voor de nesteldrang en het mogen botvieren.

Kwa meubels hoefden wij ook niets te doen voor de babykamer en verder hebben wij ook nog niets gedaan behalve gordijnen. Ik ga denk ik morgen ook wel voor wat leuke accessoires en dingen voor de muur passend bij de gordijnen, die wij hebben gekocht.

Son wat een mooie echo!

Co_Ol veel succes morgen, spannend, dat je het geslacht dan weet.

Zoë balen alweer s'nachts last van krampen. Gelukkig voel je je nu beter!
Mijn nacht was ook wat minder: 3-4 keer eruit voor mijn zoontje. En opstaan is al vaak lastig/ pijnlijk en ook niet makkelijk met dat kussen tussen je benen. :O zometeen maar even bijslapen :Z , nu de kleine slaapt.

Freubelot gaat ook voor de pretecho: leuk, leuk, leuk en zeker ook voor je vader *O*

PureEvil, ik dacht dat je het tijdstip van je post al middag noemde :P

Bijtje geniet lekker van je weekend!

Vanochtend lekker even eruit geweest bij de tanten van mijn man. Zij gaat verhuizen en met haar man samenwonen. En zij hadden nog tuintafel & stoelen over. Dus die mochten wij lekker meenemen. Dus ook de tuin begint hier al aardig ergens op te lijken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinuviel op 22-04-2012 13:25:38 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110628751
Son O+

Ik denk dat mijn nesteldrang extreem is omdat ik met de dag minder kan ;) en ik wil het gewoon klaar hebben want mijn vermoeden is dat ik met een paar weken echt niks meer kan... (en ik heb geen geduld om afhankelijk te zijn van anderen dat dingen klaar komen ;) gelukkig helpt mijn meneer er goed aan mee... deze week nog wat kleine dingetjes en dan is mijn to do lijst from hell (ik ben ziekelijk :')) klaar!)

Heb even met de dame rondgehobbeld in de Ikea en heb nu 1 doorlopende pijnlijke harde buik ;( dus ik ga maar even plat...
pi_110630058
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 12:54 schreef PureEvil het volgende:
mogguh dames!

Waar is Roosje???

Zoe, fijn dat je je weer wat beter voelt!
Die heeft uitgeslapen vandaag... ;)

Hier is nog alles rustig hoor...

Lees later even bij, :* voor iedereen die het kan gebruiken
pi_110630617
Dames, een paar dagen ingehaald qua bijlezen.
Veel zien passeren: leuke echo's, mijlpalen, een jongen en een meisje *O*.
Sorry dat ik het zo even samenvat: zwangerschapsdementie + vermoeidheid.
Gisteren lentefeest van een neefje en lief en ik deden de catering. Gezellig, maar gevolg is wel dat ik vandaag m'n zetel niet uitkom :O.
En de 3 LLM: ga 's bevallen joh :D
  † In Memoriam † zondag 22 april 2012 @ 14:36:04 #141
309370 Nanadu
pi_110631106
Zoe en Tuniviel balen van de slechte nacht, hopelijk kunnen jullie het overdag nog inhalen.

Roosje alles nog rustig, nog niet ongeduldig aan het worden?

Sonnetje mooie echo! Fijn dat je het nu zo goed hebt kunnen zien.

Ik schrok vandaag heel erg toen ik op de weegschaal stond, alweer 9 kg aangekomen met 25w4d :D waar gaat het heen deze zwangerschap :+
Verder niet veel last meer gehad van mijn zij, dus dat is een stuk beter. Hier nog niet heel erg last van nesteldrang, juist het tegenovergestelde! Ik ben alles steeds aan het uitstellen en denk het komt wel, maar af en toe dan paniekmomenten dat het toch allemaal sneller gaat dan ik denk. In principe kan ik over 8,5 week al met verlof (twijfel nog over per wanneer) en dat klinkt wel heel dichtbij!
pi_110632668
Zooo ben er weer! Was erg druk met mijn verjaardag en moest er echt even van bijkomen!
We hebben 's avonds de familie verteld dat we een zoon verwachten! De reacties waren erg leuk!

Om de spanning er een beetje in te houden hadden we dit jaar ipv taart hele leuke cupcakes laten maken;

Ze waren zo leuk & ook nog eens heel erg lekker!
pi_110632800
Wat leuk Frups!
pi_110632948
Frups, leuk! Was er nog iets speciaals met die bovenste cupcake? Vraagteken gevuld met blauwe crème ofzo? Of vertelden jullie het tijdens het eten van de cupcakes?
pi_110633019
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Frups, leuk! Was er nog iets speciaals met die bovenste cupcake? Vraagteken gevuld met blauwe crème ofzo? Of vertelden jullie het tijdens het eten van de cupcakes?
Nee er was niks speciaals mee, toen ik ze bestelde wisten we zelf het geslacht nog niet :)
We hebben het verteld toen iedereen zijn cupcake (op)had.
pi_110633105
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:14 schreef Frups het volgende:

[..]

Nee er was niks speciaals mee, toen ik ze bestelde wisten we zelf het geslacht nog niet :)
We hebben het verteld toen iedereen zijn cupcake (op)had.
Oh ja, dan wordt het lastig vullen inderdaad :+ Leuk idee voor mijn schoonzusje, die krijgt over een week te horen wat ze krijgt :)
pi_110633332
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh ja, dan wordt het lastig vullen inderdaad :+ Leuk idee voor mijn schoonzusje, die krijgt over een week te horen wat ze krijgt :)
Spannend!!
pi_110633363
Danique was hardstikke boos toen we haar gisteren vertelde dat ze een broertje krijgt! Ze wilde zóó graag een zusje!
Het trekt al bij al is ze er nog niet blij mee, zal vast goedkomen als de baby er is!
pi_110633638
Bijtje
Ja dat dacht ik ook, voelde het zo duidelijk. Duurde alleen niet zo lang.

(is dat normaal, dat je af en toe van die dingen mee maakt en dat het dan weer een tijdje rustig is? mn zus praat niet echt over dr ongemakken enzo en ze voelt ook heel weinig qua bewegingen van de baby enzo)

Ik kon het kraampakket ophalen bij de verzekeraar met mn pasje.

Freubelot
kan me voorstellen dat je dat nieuws nog aan je vader wilt laten weten :)
hij is dus rond de geboorte ook nog weg?

Gerberaatje
kan me voorstellen dat je bepaalde dingen het liefst zelf wilt regelen nu je dat lichamelijk gezien nog kunt.

heb hier ook n to-do-lijstje op de koelkast hangen :9 is bijna een A4tje lang :@
en het is bijna klaar! *O* alleen nog een kleine ombouw om de kachel in het toilet (staat nu in de verf) en de muur bij de trap moet opnieuw gesausd worden (maar als dat niet lukt is het geen ramp)

mn lief heeft nu nog een week vakantie, dus dat kan mooi :)

nanadu
fijn dat je geen last meer hebt gehad van je zij! :*
en die nesteldrang komt later misschien nog wel :9

Frups
Wauw :D wat leuk!
mooi gedaan ook!

oh! dat komt vast nog wel goed!
mn neefje vraagt steeds om een baby-neefje want hij heeft al een nichtje :P haha
"misschien de volgende x" zeg ik dan
pi_110635100
Het zal ook vast wel goedkomen, vond dr wel heel zielig haha ze was zo verdrietig!
In ons geval zal er geen "misschien volgende keer" komen. Het blijft bij 2 kindjes ;-) dus ze zal het met haar broertje moeten doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')